Whow, hoe realistisch is dit!!!

Alles over games. Hier kun je terecht met al je posts en vragen over sims als Assetto Corsa, Gran Turismo, Project CARS etc., maar ook voor niet-racegames.
Gebruikersavatar
ADV
Berichten: 3244
Lid geworden op: 24 jul 2008, 22:46
Locatie: Noorden

Re: Whow, hoe realistisch is dit!!!

Bericht door ADV » 11 jun 2016, 16:56

Motion is inderdaad altijd te laat.. Die setup op de foto's is van mij.. Op zich kost het aluminium niet heel veel, ongeveer 500-600 euro. Dan is een playseat met een goede triple monitor stand niet veel goedkoper.

Verder heb ik een direct drive stuurtje met een servo motor en heusinkveld pedalen..

VR wordt het hem voor mij niet vanwege mij luie oog, maar triples op 144hz is toch ook wel aangenaam :)

Gebruikersavatar
Mari Oh Oh!
Berichten: 3055
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:58
Locatie: Assen

Re: Whow, hoe realistisch is dit!!!

Bericht door Mari Oh Oh! » 11 jun 2016, 17:26

ArjandeV schreef:Motion is inderdaad altijd te laat.. Die setup op de foto's is van mij.. Op zich kost het aluminium niet heel veel, ongeveer 500-600 euro. Dan is een playseat met een goede triple monitor stand niet veel goedkoper.

Verder heb ik een direct drive stuurtje met een servo motor en heusinkveld pedalen..

VR wordt het hem voor mij niet vanwege mij luie oog, maar triples op 144hz is toch ook wel aangenaam :)
Direct drive wil ik ook nog wel alleen vind ik het huidige aanbod te duur en weet niet of ik de puf heb een OSW te bouwen(hoor en zie ik wel erg goeie dingen over). Thrustmaster heeft er ook één in aantocht en misschien dat dat wel de opvolger van de t500 wordt(kan die naar één van de goedkopere setups).

En inderdaad, dan heb je niks aan 3d, maar is VR dan ook problematisch? De echte wereld is tenslotte ook 3D. Het is vooral dat je volledig om je heen kan kijken zonder visuele afleiding wat mij trekt. En ik game/race het liefst in 3D, maar door Win 10(met 7 en 8 had je een leuke driver hack) icm. een falende verkooppagina van Nvidia zit ik al een tijd zonder. :( Is voor mij in elk geval veel makkelijker en natuurlijker afstand in te schatten met 3D, een serieuze toevoeging. Daar lever ik heel graag FPS voor in.

Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26187
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl
Contacteer:

Re: Whow, hoe realistisch is dit!!!

Bericht door Macboy » 11 jun 2016, 21:33

Peter Tunissen schreef:Maar goed, daar kunnen we binnenkort best wel eens een sim-avondje organiseren als er animo voor is
Jaaaaaaaaa :thumbup:

Gebruikersavatar
Joost H.
Berichten: 1869
Lid geworden op: 18 nov 2006, 14:58
Locatie: Rosmalen

Re: Whow, hoe realistisch is dit!!!

Bericht door Joost H. » 12 jun 2016, 19:31

Goed idee, zit je niet vast aan bepaalde tijden dat het circuit gesloten is in de avond?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 gasten