Roberts Space Industries - Star Citizen

Alles over games. Hier kun je terecht met al je posts en vragen over sims als Assetto Corsa, Gran Turismo, Project CARS etc., maar ook voor niet-racegames.
Gebruikersavatar
WJ
Berichten: 11738
Lid geworden op: 19 mar 2008, 13:17
Locatie: WeeWeeWee

Re: Roberts Space Industries - Star Citizen

Bericht door WJ » 28 nov 2017, 15:09

Ik hoop rond de kerst ook in deze Alpha 3.0 versie rond te banjeren, dan zal ik ook wel wat filmpjes van van alles maken.

Maar tot die tijd even deze time-lapse, dit is ingame gemaakt. Muziek doet ook een hoop maar ik kreeg een beetje dezelfde 'Massive Universe vibe' als van bijvoorbeeld Interstellar. Alles draait en doet en "leeft".



Dit is toch bizar... Het duurt lang voordat het spel compleet is en uitkomt, maar als je dit soort dingen ziet.... :shock:


Die gast is dus gewoon naar zo'n planeet toegevlogen en geland, zoals je hier kan zien bijvoorbeeld:


Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26187
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl
Contacteer:

Re: Roberts Space Industries - Star Citizen

Bericht door Macboy » 01 dec 2017, 09:48

Echt waanzinnig indrukwekkend :shock:

Gebruikersavatar
WJ
Berichten: 11738
Lid geworden op: 19 mar 2008, 13:17
Locatie: WeeWeeWee

Re: Roberts Space Industries - Star Citizen

Bericht door WJ » 06 jul 2019, 09:53



Dit project gaat nog steeds langzaam door, o.a omdat er zoveel nieuwe technieken gebruikt worden en voor ontwikkeld. Maar word steeds bizarder, dit zijn allemaal ingame beelden.

Beamerdreier
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 dec 2019, 14:23
Auto: Bmw 3
Locatie: https://www.rdw-kenteken.nl

Re: Roberts Space Industries - Star Citizen

Bericht door Beamerdreier » 16 dec 2019, 14:30

Ik ben heel benieuwd of die game ooit nog echt uitgebracht wordt ik hoop van wel want het ziet er echt super vet uit.

Robin
Berichten: 51207
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Roberts Space Industries - Star Citizen

Bericht door Robin » 18 dec 2019, 08:34

Wie heeft 'm hier in de beta(nu 3.7) en speelt 'm al langer?

Na een aantal tutorials en andere skitterende videos te hebben gekeken wil ik 'n starters pack.:) Of de Anvil Arrow, maar kost 100 euro startpakket, hoe verdien ik dat , hoe lang duurt dat gemiddeld, hoe ruil ik een spaceship in op den duur voor zo'n Anvil Arrow?

Normaal Starters pack: De Mustang of de Aurora? Mustang sneller, geen slaapplaats(om game te saven? Hoe zit dat?) en geen missiles. Aurora wel. Meer cargo ook.

Verder nog een vraag. Key bindings standaard W A S D bewegen + mouse, is de key binding change naar UP DOWN LEFT RIGHT arrows zowieso mogelijk?

Filmpje:

Gebruikersavatar
WJ
Berichten: 11738
Lid geworden op: 19 mar 2008, 13:17
Locatie: WeeWeeWee

Re: Roberts Space Industries - Star Citizen

Bericht door WJ » 18 dec 2019, 23:33

Ik back het al sinds 2013.
Heb een aantal schepen, en speel regelmatig.

Het is 100% nogsteeds een Alpha, dus verwacht geen complete game. Maar al met al is het nu al een hele beleving om van planeet naar planeet te gaan, wat courier missies te doen/dingen neer te schieten/etc.
Je kijkt wel je ogen uit, en alles "werkte" ook gewoon zoals in het echie, de planeten draaien en je ziet het dag en nacht worden, etc.

Keybinding kan je zelf aanpassen. Als je een xbox controller heb kan je die ook gebruiken.

Update 3.8 staat ook om de hoek met nieuwe planeet tech en weather tech. Wat er weer heel bijzonder uitziet. (zie filmpje)





Als je een starter pack koopt is er een optie om je schip up te graden naar een groter/beter schip.
https://robertsspaceindustries.com/pledge als je daarheen gaat en dan op 'Ship Upgrades' klikt kan je jouw schip selecteren en zien wat de upgrade kost naar een gewenst schip.

Ik kan trouwens de Avenger ook wel aanraden, heeft cargo ruimte, een bed en is gewoon wat ruimer. Arrow is wel gaaf maar puur een fighter, daarmee sluit je ook weer heel wat missies uit op dit moment.

De Cutlass en Freelancer (weer net een stapje hoger) zijn een beetje de multi role schepen. Aardig wat ruimte voor cargo, goede bewapening, etc.

Robin
Berichten: 51207
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Roberts Space Industries - Star Citizen

Bericht door Robin » 19 dec 2019, 07:13

ok dank WJ
3.8
https://robertsspaceindustries.com/spec ... atch-notes

Maar starterspack de Aurora want heeft een bed?
Dus zonder bed hoe save je dan waar je bent?

https://www.reddit.com/r/starcitizen/co ... le/e5totba
When they do a patch they may wipe everything and is reset to what you have bought on your account.

When you log out you will wake up at the last station you were at, unless your ship has a bed and you logout in it away from any outposts or stations that will store your ship.
Duidelijk. De Mustang lijkt me gaver:)

Robin
Berichten: 51207
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Roberts Space Industries - Star Citizen

Bericht door Robin » 19 dec 2019, 07:58

Enlisted.

Eerst een kop koffie. En dan de credit card belasten:)

Robin
Berichten: 51207
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Roberts Space Industries - Star Citizen

Bericht door Robin » 19 dec 2019, 08:12

Deze :PACKAGE - SQUADRON 42 STANDALONE PLEDGE is alleen singleplayer gericht (?)en wat kan je wél en niet tov Mustang/Aurora?

3.8 zal één dezer dagen uit zijn, staat nog niet in 't scherm. Wat is PTU? Daar maar op wachten? We hebben twee Kerstdagen toch?

Aha:
https://support.robertsspaceindustries. ... se-PTU-FAQ

Robin
Berichten: 51207
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Roberts Space Industries - Star Citizen

Bericht door Robin » 19 dec 2019, 08:45

Ellende is:
Welk pakket. Moet ik meteen naar een 'beter'(leuker?) spaceship en welke?
https://www.reddit.com/r/starcitizen/co ... ip_to_buy/

Gebruikersavatar
WJ
Berichten: 11738
Lid geworden op: 19 mar 2008, 13:17
Locatie: WeeWeeWee

Re: Roberts Space Industries - Star Citizen

Bericht door WJ » 19 dec 2019, 09:59

Het spel komt met de tijd in twee delen uit. Het Squadron 42 gedeelte, dat is het singleplayer spel. Met Gary oldman, mark hamill, etcetc (zie https://www.imdb.com/title/tt5194726/ )

En het persistance universe gedeelte (de MMO), dat is het gedeelte waar je nu al een beetje dus in rond kan vliegen en missies kan doen.


Je kan als het goed is tussen de twee starter pack schepen ook switchen. De prijzen zijn namelijk hetzelfde dus je kan de Mustang kopen, mee vliegen en dan op de website in je 'hangar' het schip "melten voor store credits", dan krijg je dezelfde waarde weer terug en kan je de Aurora kopen.
Let wel de prijzen op de website zijn inc btw, de waarde van het omsmelten is ex btw, maar als je met store credits koopt dan hoef je niet nogmaals btw erover te betalen.

Dat omsmelten naar store credits kan met allemaal btw. Je zit nooit echt aan een schip vast (voorlopig), maar het geld wat je erin stopt dat blijft dan wel erin zitten, je kan niet de store credits weer omzetten naar euros.


(op de website naar Account, dan MY Hangar, dan selecteer het pakket dat je wil omsmelten en klik exchange. Dan krijg je de waarde te zien en vraagt die om je password als je wil omsmelten)

Robin
Berichten: 51207
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Roberts Space Industries - Star Citizen

Bericht door Robin » 19 dec 2019, 10:06

Dank WJ!

Gebruikersavatar
WJ
Berichten: 11738
Lid geworden op: 19 mar 2008, 13:17
Locatie: WeeWeeWee

Re: Roberts Space Industries - Star Citizen

Bericht door WJ » 24 dec 2019, 15:26

Robin schreef: 19 dec 2019, 10:06Dank WJ!
Had je al wat gekocht?
Herinner me net dat als je een account maakt en deze code gebruikt; STAR-4Z9G-MLQM dat je dan 5000 extra starters geld krijgt ingame.
Kan je een fancy space suit/wapen/etc van kopen. hehe

Oh en vooral veel tutorials kijken van 3.7 of hoger, anders zijn de controls en alles echt een beetje een drama. Vooral 'planetside' navigeren enzo is nog erg kut.

Voor de rest, is het heel veel bijzondere eye candy en nieuwe technologie. En een heelal dat gewoon "echt" draait en doet.


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Robin
Berichten: 51207
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Roberts Space Industries - Star Citizen

Bericht door Robin » 24 dec 2019, 15:38

Ja ik had al 5000 extra credits WJ, toch dank.
Ben er nog niet aan toe gekomen iets aan te schaffen: Ik wacht maar op 3.8(?)\

Gebruikersavatar
WJ
Berichten: 11738
Lid geworden op: 19 mar 2008, 13:17
Locatie: WeeWeeWee

Re: Roberts Space Industries - Star Citizen

Bericht door WJ » 24 dec 2019, 15:53

Robin schreef: 24 dec 2019, 15:38 Ja ik had al 5000 extra credits WJ, toch dank.
Ben er nog niet aan toe gekomen iets aan te schaffen: Ik wacht maar op 3.8(?)\
3.8 is afgelopen Zaterdag uitgekomen op de server. En lijkt vrij goed/stabiel te draaien, gister al even rondgekeken. :df:

Gebruikersavatar
WJ
Berichten: 11738
Lid geworden op: 19 mar 2008, 13:17
Locatie: WeeWeeWee

Re: Roberts Space Industries - Star Citizen

Bericht door WJ » 25 dec 2019, 01:43

Van planeet naar space station. Bizar toch dit..





Gebruikersavatar
WJ
Berichten: 11738
Lid geworden op: 19 mar 2008, 13:17
Locatie: WeeWeeWee

Re: Roberts Space Industries - Star Citizen

Bericht door WJ » 25 dec 2019, 19:17



En wat eye candy van de single player game. De opvolger van wing commander.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 gasten