Spin Tires

Alles over games. Hier kun je terecht met al je posts en vragen over sims als Assetto Corsa, Gran Turismo, Project CARS etc., maar ook voor niet-racegames.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Linc (Bas)
Berichten: 894
Lid geworden op: 05 mei 2008, 10:07

Spin Tires

Bericht door Linc (Bas) » 19 jun 2014, 12:48

Dit spel is net een week uit. En ik vind het een fantastisch spel. Je hebt allerlei verschillen voertuigen waarmee je door de modder kan ploegen. Er zijn op het moment 5 verschillende levels, die later nog uitgebreid worden. Elke level heeft zijn eigen unieke features en je bent helemaal vrij om je eigen routes te bepalen.

Launch trailer:


Tech demo is gratis te downloaden:
http://www.spintires.com/#!/demo" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik heb zelf een aantal gameplay video's gemaakt. Dit is de eerste:

Gebruikersavatar
Joy
Berichten: 10771
Lid geworden op: 03 feb 2006, 00:24

Re: Spin Tires

Bericht door Joy » 19 jun 2014, 18:10

Leuk dat je erover begint, ook net een week mee bezig in aanloop tot het echte werk. :D

Het is wel frustrerend soms hoe moeilijk bepaalde stukken zijn. Die drap waar je tot je bodemplaat inzakt voelt net als in het echt, zwaar klote om uit te komen. Ik lier mezelf soms tientallen meters omdat ik geen meter vooruit kom. En dan denk je, damn en zo meteen moet ik hier terug doorheen maar dan met een vracht boomstammen. Gelukkig is dat 8x8 monster altijd een redding. Touwtje ertussen en sleuren maar.

Dit is de meest realistische offroad-sim die ik tot nu toe heb gezien. Vooral de ondergrond die volledig vervormd is uniek.

Gebruikersavatar
Linc (Bas)
Berichten: 894
Lid geworden op: 05 mei 2008, 10:07

Re: Spin Tires

Bericht door Linc (Bas) » 19 jun 2014, 20:28

Ja inderdaad, met de winch kom je bijna overal wel weer uit. Daarom is het ook extra spannend om door een open veld te rijden zonder bomen in de buurt :D

Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26187
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl
Contacteer:

Re: Spin Tires

Bericht door Macboy » 08 jul 2014, 22:00

Extreem gaaf dit !!!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten