Stuurwielen draadje

Alles over games. Hier kun je terecht met al je posts en vragen over sims als Assetto Corsa, Gran Turismo, Project CARS etc., maar ook voor niet-racegames.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ADV
Berichten: 3246
Lid geworden op: 24 jul 2008, 22:46
Locatie: Noorden

Re: Stuurwielen draadje

Bericht door ADV » 16 jun 2020, 23:10

Heel afhankelijk van budget.. er zijn laatste tijd best wel wat YouTube filmpjes gemaakt waarin veel wordt uitgelegd.. zou daar eens beginnen. :)

Gebruikersavatar
Niels
Berichten: 22256
Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
Auto: Prius+
Locatie: Grunn...

Re: Stuurwielen draadje

Bericht door Niels » 17 jun 2020, 07:40

Het begint met een budget denk ik. Er zit nogal verschil tussen een G29 en Fanatec zeg maar.

Ik kreeg laatst voor mijn verjaardag Assetto Corsa voor de PS4 dus toen moest ik nog ff een PS4 kopen en een bijpassend stuurtje. Dat is uiteindelijk de T150 pro geworden. Allemaal best leuk voor een regenachtige zondagmiddag maar goed? Mwah, wel weer een stap voorwaarts t.o.v. de PS3 met een Logitech GT stuurtje.

Gebruikersavatar
JoostSchouten
Berichten: 1389
Lid geworden op: 16 mar 2009, 13:56
Locatie: Waalwijk
Contacteer:

Re: Stuurwielen draadje

Bericht door JoostSchouten » 17 jun 2020, 08:55

Als het gaat over dikke setups! :D Hier de winnaar van de Oliver Solberg (zoontje van Petter) Dirt 2 challenge. 17.000 deelnemers met een bizar hoog tempo aan de top!
Afbeelding

Zelf heb ik een redelijk basic setup, maar wel een grote verbetering tov de bureaustoel waar ik jaren op gezeten heb.
Afbeelding
Logitech G25 met USB handrem van AliExpress (echt een super ding, zelfs verstelbaar in weerstand!) en merkloze playseat.

Robin
Berichten: 51349
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL

Re: Stuurwielen draadje

Bericht door Robin » 17 jun 2020, 10:10

@Joost ha, dat van mij is ongeveer de bovenste foto, zelfde stuur(ik heb G920, dit is PS versie) en pedalen, min of meer zelfde scherm en stoel:)

Heb geen ruimte voor playseat, nog teveel als opslagruimte in gebruik/kids nog 'thuis'wonend...

Gebruikersavatar
JoostSchouten
Berichten: 1389
Lid geworden op: 16 mar 2009, 13:56
Locatie: Waalwijk
Contacteer:

Re: Stuurwielen draadje

Bericht door JoostSchouten » 17 jun 2020, 12:44

Wel interessant om ook met een bureau naar zo'n USB handrem te kijken, is echt plug&play.
https://nl.aliexpress.com/wholesale?tra ... ult&page=1

Online
Gebruikersavatar
Mark 320iS
Berichten: 2697
Lid geworden op: 25 okt 2008, 14:23

Re: Stuurwielen draadje

Bericht door Mark 320iS » 17 jun 2020, 17:51

Ok, komt er dus op neer dat je met alles snel kunt zijn. De vraag is dan wat rijdt fijn? Ik vond dat logitech stuur bijv. een beetje vreemd rijden met die schokken in het stuur.

Gebruikersavatar
WJ
Berichten: 11740
Lid geworden op: 19 mar 2008, 13:17
Locatie: WeeWeeWee

Re: Stuurwielen draadje

Bericht door WJ » 17 jun 2020, 18:31

T300rs is een mooie middenweg. Instellingen in het spel zijn ook wel belangrijk wat betreft de forcefeedback.

Fanatec is wel echt top, op elk front beter (het word ook weer wat gerafineerder doorgegeven). Maar je bent ook twee keer zoveel kwijt (minimaal) om te starten. De PC/PS4 starter set is 570euro, als je een loadcell rempedaal daarbij wil ben je 130euro meer kwijt. Of 360euro voor een compleet ander pedalen set.

Ik zelf rij met een T300rs. Deze setup pas ik gewoon langzaam aan, als je op de PC rijd kan je gewoon mix & match. Ik wil dus ook gewoon een Fanatec pedalen set binnenkort, maar dat werkt dan alleen op de PC.
Voor gamen op een playstation moet je een compleet Fanatec set of een Thrustmaster set hebben. (of met aparte hubs gaan werken, maar dat is niet echt geweldig)

Maar zo zou je met de tijd dus ook gewoon langzaam kunnen upgraden als het echt bevalt.

Games is lastig, iracing voelt veel serieuzer, mooi online race systeem, maar is duur. Abo + elke auto en baan kopen.
Assetto Corsa Competitizione lijkt het nu goed te doen met ook een goed online matchmaking systeem. Hier hoef je zo nu en dan alleen DLC's voor te kopen.
Dan heb je nog Rfactor 2, Raceroom & Automobilista 2 (deze is echt net uit) Deze games werken ook met auto's kopen en/of DLC pakketten.
En gewoon Assetto Corsa, met bergen mods waar je auto's, geluid en een heel hoop banen zo van het internet kan plukken (vaakook tegen betaling)

Simracen (competitief) is niet de goedkoopste hobby, voor al die games moet je regelmatig DLC kopen voor extra auto's/banen. Of gewoon de auto's en banen stuk voor stuk kopen. En dan nog een fatsoenlijke PC hebben + materiaal.


Ik zelf ben aan het klooien in iracing. Het online racen is gewoon goed geregeld, de handling en het geluid van de wagens is top wat ook weer toevoegd aan de beleving.

Robin
Berichten: 51349
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL

Re: Stuurwielen draadje

Bericht door Robin » 18 jun 2020, 12:18

Mark 320iS schreef: 17 jun 2020, 17:51 Ok, komt er dus op neer dat je met alles snel kunt zijn. De vraag is dan wat rijdt fijn? Ik vond dat logitech stuur bijv. een beetje vreemd rijden met die schokken in het stuur.
Ik had een G27, veel kabaal, maar wel echte mech feel. Was 'n topding voor de centen.
Nu de G920 die stiller en je kunt altijd gewoon bij elk stuur ook (ingame) de FFB aanpassen. Dus dat schokken?

Misschien nog eens iets van Fanatec als ik echt hogerop wil qua kwaliteit, niet qua feel en ook niet qua verbeterde rondetijden, dan kan zelfs 'n joystick/gamepad op mementen 'beter'(niet leuker/echter!) zijn:)

Wil je de beste FFB en physics in één met iets mindere graphics en sound? RFactor 2(Lando Norris zei het nog)

gevolgd door AC.

ik hoop de AMS 2 bijtrekt, AMS was daarin beter dan AC zelfs. AMS 2 is zwabberig in de FFB terugdraai.

Online racen, community:iRacing, maar FFB/physics/tyremodel kloppen bij vele auto's gewoon niet(aldus pro racers ook)

Online
Gebruikersavatar
Mark 320iS
Berichten: 2697
Lid geworden op: 25 okt 2008, 14:23

Re: Stuurwielen draadje

Bericht door Mark 320iS » 18 jun 2020, 13:24

Robin schreef: 18 jun 2020, 12:18
Mark 320iS schreef: 17 jun 2020, 17:51 Ok, komt er dus op neer dat je met alles snel kunt zijn. De vraag is dan wat rijdt fijn? Ik vond dat logitech stuur bijv. een beetje vreemd rijden met die schokken in het stuur.
Ik had een G27, veel kabaal, maar wel echte mech feel. Was 'n topding voor de centen.
Nu de G920 die stiller en je kunt altijd gewoon bij elk stuur ook (ingame) de FFB aanpassen. Dus dat schokken?
Thanks voor de input! Dat 'schokken' kan ook aan zijn instellingen liggen inderdaad.

Gebruikersavatar
Mari Oh Oh!
Berichten: 3055
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:58
Locatie: Assen

Re: Stuurwielen draadje

Bericht door Mari Oh Oh! » 18 jun 2020, 13:52

Het 'probleem' van de Logitech G series is dat ze tandwiel drive zijn. Sturen die belt driven zijn voelen meestal natuurlijker(minder mechanisch) aan en zijn ook bijna altijd stiller. Ik zou nooit meer een stuur met tandwielen willen, maar dat is persoonlijk. De stap terug van DD1 naar T500rs is nog een klein beetje acceptabel.

Dat gezegd hebbende, qua snelheid zit er bij mij niet veel tussen als ik op mijn G25, T5000rs of DD1(met V3 pedalen met Loadcell en Brake Performance Kit) rijd. Een 'voordeel' van de G25 is bijvoorbeeld dat hij maar een 27cm stuur heeft en je dus veel sneller kan reageren. Bovendien is de DD1 zoveel krachtiger dat dat echt mee gaat spelen. Al is dat weer een voordeel als je de auto zichzelf laat corrigeren(om het niet meteen driften te noemen ;) ) Maar een groter stuur vind ik zelf gewoon fijner rijden, ongeacht of ik snelller ben. DAt is voor mij bijzaak, het gaat mij om de beleving. Ik gebruik ook altijd de H-Shifter in een auto waar dat hoort. Ook dat is vaak langzamer(zeker als je verplicht heel-and-toe moet doen). Maar zo vreselijk veel gaver dat ik met plezier tijd inlever.

Als het je puur om de snelheid doet is het enige waar je bijna niet aan ontkomt pedalen met loadcell te kopen. En daar voldoen de Fanatec CSL Elite LC's al zeer prima. Je kan je zelfs afvragen of de V3's de meerprijs waard zijn als je de looks weg laat. Qua aanpasbaarheid zijn de CSL Elite's zelfs deels beter.

Robin
Berichten: 51349
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL

Re: Stuurwielen draadje

Bericht door Robin » 18 jun 2020, 14:10

Ik ken de Fanatec van André en moet daar qua non feel toch aan wennen. Maar goed het went wel op den duur schat ik in.
Maar omdat er geen verschil zit in laps/betere rondetijden tussen de één en de ander moet ik er nog eens goed over nadenken wat m'n volgende wordt qua prijs/prestaties/kwaliteit. Op den duur. Ik houd van de mech feel van de oudere Logitechs, ik weet dat dat Rijksmuseum is, maar voelt bij mij 'echt'. De G27 voelde echter en meer oldskool dan de 920...

Robin
Berichten: 51349
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL

Re: Stuurwielen draadje

Bericht door Robin » 18 jun 2020, 14:38

Maar zo'n table clamp zit er standaard bij deze Fanatec Elite?
https://fanatec.com/media/pdf/73/37/4f/ ... dqjLIm.pdf

En dan deze set lijkt me qua switch eerst wel wat. Heb geen ruimte op dit moment voor een playseat/rig.
https://fanatec.com/eu-en/bundles/csl-e ... tarter-kit

Maar zit daar dus wel of niet die table clamp bij en als ik(availble soon) die 3 pedal load cell pedalen wil , bestel ik die later en omwissselen en klaar toch?

Geldt ook voor ander stuurtje(Porsche GT3/BMW GT2 stuur) is om te wisselen, te upgraden dus?
Met dit ding erbij te kopen?
https://fanatec.com/eu-en/steering-wheels/podium-hub

Gebruikersavatar
Mari Oh Oh!
Berichten: 3055
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:58
Locatie: Assen

Re: Stuurwielen draadje

Bericht door Mari Oh Oh! » 18 jun 2020, 14:46

Als het voor jou goed voelt, waarom wijzigen zou ik zeggen. Met een beter stuur zal je denk ik vooral constantere tijden kunnen rijden en eventueel ook fouten beter op kunnen vangen. Maar het gaat(bij mij in elk geval) in eerste instantie (of zelfs volledig) om het rijplezier. En als de G920 jou meer plezier geeft dan een Fanatec dan kan je het beter daar bij houden. Misschien ook niet te lang met de Fanatec sturen, voor je het weet ben je om. ;)

Overigens zou je nog steeds een setje load cell pedalen kunnen halen, dat scheelt wel veel. En de rem voelt dan ook meteen veel echter en doseerbaarder aan.

Gebruikersavatar
Mari Oh Oh!
Berichten: 3055
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:58
Locatie: Assen

Re: Stuurwielen draadje

Bericht door Mari Oh Oh! » 18 jun 2020, 14:53

Robin schreef: 18 jun 2020, 14:38 Maar zo'n table clamp zit er standaard bij deze Fanatec Elite?
https://fanatec.com/media/pdf/73/37/4f/ ... dqjLIm.pdf
Staat bij de package contents, dus moet bijna wel. :)
Robin schreef: 18 jun 2020, 14:38 En dan deze set lijkt me qua switch eerst wel wat. Heb geen ruimte op dit moment voor een playseat/rig.
https://fanatec.com/eu-en/bundles/csl-e ... tarter-kit

Maar zit daar dus wel of niet die table clamp bij en als ik(availble soon) die 3 pedal load cell pedalen wil , bestel ik die later en omwissselen en klaar toch?
Aangezien die klem bij de base zit, zou die ook in deze bundle moeten zitten. De derde pedaal kan je er (later) los bij bestellen:
https://fanatec.com/eu-en/accessories/p ... adcell-kit
De oude rempedaal(van de 2 pedaal set) wordt dan je koppeling geloof ik.
Robin schreef: 18 jun 2020, 14:38 Geldt ook voor ander stuurtje(Porsche GT3/BMW GT2 stuur) is om te wisselen, te upgraden dus?
Met dit ding erbij te kopen?
https://fanatec.com/eu-en/steering-wheels/podium-hub
Die GT3 en GT2 sturen hebben geen podium of universal hub nodig. Daar zit al een quick release op. Die als het goed is ook op de
Elite base werkt, maar daar moet iemand anders voor de zekerheid op antwoorden, ik heb alleen ervaring met de CSW 2.5 en DD1...

Robin
Berichten: 51349
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL

Re: Stuurwielen draadje

Bericht door Robin » 18 jun 2020, 15:14

Dank Mario!
:bloemetje:

Gebruikersavatar
martn
Berichten: 81
Lid geworden op: 03 mei 2020, 20:27
Auto: Ford Focus ST

Re: Stuurwielen draadje

Bericht door martn » 23 jun 2020, 12:25

Ik kwam dit topic net tegen. Zelf speel ik voornamelijk iRacing, maar af en toe ook AC, ACC, RF2, Dirt 2.0, WRC8 of AMS2. Bij deze een foto van mijn setup. Als er mensen specifieke vragen hebben help ik er graag mee!

Afbeelding

Gebruikersavatar
MParallel
Berichten: 7995
Lid geworden op: 23 mei 2009, 01:04
Auto: BMW

Re: Stuurwielen draadje

Bericht door MParallel » 23 jun 2020, 20:23

Snap nooit zo goed waarom zoveel makers van een F1 stuur, niet eens de basis 15 (3x5) shiftlight leds inbouwen

Fanatec F1 2020 is een leuk stuur, maar die shiftlights?!

Gebruikersavatar
Barend
Berichten: 1838
Lid geworden op: 29 nov 2008, 23:48
Auto: F20 m135i
Locatie: Breda

Re: Stuurwielen draadje

Bericht door Barend » 31 dec 2020, 20:57

Gerelateerd aan dit topic dus deel het hier even: Ik heb mijn Playseat Challenge te koop staan, staat voor 140 euro op marktplaats en Tweakers. Mag via DF voor 130,- euro weg.

Verkocht via mp

Nevolution6RSII
Berichten: 208
Lid geworden op: 07 dec 2020, 16:32
Auto: ex-Evo VI RS2 eigenaar :)
Locatie: Rhoon

Re: Stuurwielen draadje

Bericht door Nevolution6RSII » 04 jan 2021, 18:23

Mari Oh Oh! schreef: 18 jun 2020, 13:52 Een 'voordeel' van de G25 is bijvoorbeeld dat hij maar een 27cm stuur heeft en je dus veel sneller kan reageren.
Ik vond het maar een irritant ding na een tijdje dus heb ik mijn G25 voorzien van een 35 cm. QSP stuurtje! :mrgreen:

Rijdt echt vele malen fijner dan dat standaard stuurtje dat nu dienst doet als fake stuurtje in een DIY slaapbed in de vorm van een Volkswagen T1 busje uit 1964 van een kleine buddy van mij! :df: :lol:
MParallel schreef: 23 jun 2020, 20:23 Snap nooit zo goed waarom zoveel makers van een F1 stuur, niet eens de basis 15 (3x5) shiftlight leds inbouwen
Ik heb in het verleden een Leo Bodnar SLI-Pro unit gekocht : http://www.leobodnar.com/shop/index.php ... cts_id=185

Deze was vervolgens door degene die voor ons groepje meerdere units uit de U.S.A. had besteld in een nette zwarte behuizing weggewerkt en van een hele lange USB kabel voorzien en dat werkte perfect i.c.m. rFactor 1 & 2 en de Race '07 serie/uitbreidingen :thumbup:
Fanatec F1 2020 is een leuk stuur, maar die shiftlights?!
Ik weet niet hoe het tegenwoordig ervoor staat, maar bij ons stond Fanatec destijds voor :
- USB problemen.
Heel veel mensen moesten zowel het stuur als de pedalen apart aansluiten op hun PC of zelfs daarvoor een apart USB PCI/PCIe kaartje kopen!
- Het spul ging heel vaak gewoon stuk!
Zowel het stuur als de pedalen hielden er ineens mee op en dat was het dan...

Als ik nu iets zou moeten kopen dan zou ik 100% zeker weten voor Thrustmaster kiezen, want daar heb ik bijvoorbeeld al 20 jaar lang een gamepad van die niet stuk te krijgen is net als hun joysticks, terwijl bijvoorbeeld een joystick van Logitech i.t.t. hun stuurtjes veel eerder ermee ophoudt! :(

Hoe dan ook : Ga eens flink op zoek naar ervaringen van anderen voordat je wat koopt! ;)

Gebruikersavatar
Miesjel
Berichten: 2218
Lid geworden op: 29 jul 2007, 15:15
Auto: MX5, RAV4, Starlet

Re: Stuurwielen draadje

Bericht door Miesjel » 04 jan 2021, 19:32

De thrustmasters zijn helaas ook niet vrij van problemen
https://www.gtplanet.net/forum/threads/ ... es.390118/
Dat is een veelvoorkomend issue, heb hier zelf ook een t300 met hetzelfde issue.
Heb in het verleden ook Fanatec gehad. Een GT3 RS V2. Motor van het stuur is kaduuk (maakt een teringherrie, geen idee wat er mis mee is) maar de pedalen lijken onverwoestbaar. Moet je toch weer wat nieuws kopen.. en dat is wel duur dan bij Fanatec pff.

Ik heb al een tijdje niks meer met simracen gedaan maar tegenwoordig blijkt er een soort hub te zijn waardoor je veel verschillende pedalen en sturen kunt mixen waardoor je niet altijd een nieuwe complete set hoeft te kopen
https://www.gtplanet.net/forum/threads/ ... er.358306/

Gebruikersavatar
MParallel
Berichten: 7995
Lid geworden op: 23 mei 2009, 01:04
Auto: BMW

Re: Stuurwielen draadje

Bericht door MParallel » 04 jan 2021, 21:58

Voor RF1 heb ik (hele) tijd terug alweer zo'n DashPI appje voor de iphone aangeschaft voor paar euro.

Kun je zelf een dashboard bouwen met data/shiftlight etc. Wel via een online editor waar je handmatig x-y coördinaten moet invoeren. Het is ff pielen.

Heb nu sinds twee weken Google Stadia. Ben niet zo'n van de consoles, al is dit wel handig waarbij alles op Google servers draait.
Ze hadden leuke aanbieding als je Cyberpun2077 kocht (€69) kreeg je voor nop een Stadia Controller + Chromecast Ultra.

Alleen die Ultra is al iets van €80 los, dus ik kon het niet laten. F12020 aangeschaft en daar vooral, of eigenlijk alleen, lekker met de klassieke F1 auto's racen.

Gebruikersavatar
Booooh
Berichten: 3417
Lid geworden op: 13 mar 2008, 23:51
Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
Locatie: https://dbf.nl

Re: Stuurwielen draadje

Bericht door Booooh » 04 jan 2021, 22:17

MParallel schreef: 04 jan 2021, 21:58 Heb nu sinds twee weken Google Stadia. Ben niet zo'n van de consoles, al is dit wel handig waarbij alles op Google servers draait.
Ze hadden leuke aanbieding als je Cyberpun2077 kocht (€69) kreeg je voor nop een Stadia Controller + Chromecast Ultra.

Alleen die Ultra is al iets van €80 los, dus ik kon het niet laten. F12020 aangeschaft en daar vooral, of eigenlijk alleen, lekker met de klassieke F1 auto's racen.
viewtopic.php?p=1476950#p1476950

Gebruik je de controller of een stuurwiel op Stadia? F1 is nu gratis te claimen als je een PRO abonnement hebt trouwens, ik heb de controller en chromecast los besteld, was net te laat voor die CP2077 aanbieding ...

Gebruikersavatar
MParallel
Berichten: 7995
Lid geworden op: 23 mei 2009, 01:04
Auto: BMW

Re: Stuurwielen draadje

Bericht door MParallel » 04 jan 2021, 23:06

Booooh schreef: 04 jan 2021, 22:17
MParallel schreef: 04 jan 2021, 21:58 Heb nu sinds twee weken Google Stadia. Ben niet zo'n van de consoles, al is dit wel handig waarbij alles op Google servers draait.
Ze hadden leuke aanbieding als je Cyberpun2077 kocht (€69) kreeg je voor nop een Stadia Controller + Chromecast Ultra.

Alleen die Ultra is al iets van €80 los, dus ik kon het niet laten. F12020 aangeschaft en daar vooral, of eigenlijk alleen, lekker met de klassieke F1 auto's racen.
viewtopic.php?p=1476950#p1476950

Gebruik je de controller of een stuurwiel op Stadia? F1 is nu gratis te claimen als je een PRO abonnement hebt trouwens, ik heb de controller en chromecast los besteld, was net te laat voor die CP2077 aanbieding ...
Controller. Is er een compatible stuur? Misschien iets voor de toekomst. Ik heb altijd Rf1 gespeeld met toetsenbord. Dat is 100% gas/remmen of niks. En sturen met < en > waar je met beide vingers bovenhangt. Dat is na 10+ jaar muscle memory prima te toen. Vooral snelle L/R en R/L wissels gaan natuurlijk razendsnel met toetsenbord.

En dan net zoals ik wel eens sporadisch bij vrienden PS/Xbox ging spelen, dan zit ik te hannesen dat het een lieve lust is. Ik kan gewoon niet met zo'n thumbstick overweg. Al is dat nu naar vele uren achter elkaar en van alles proberen met gevoeligheid rondom middelpunt etc iets aan het verbeteren. Die slag van gaspedaal is ook te kort om echt lekker wat mee te kunnen. Zelfs als ik lineariteit wijzig, ik moet met traction control aanspelen, want ik sta na elke bocht anders achterstevoren.
Ik kan me duim ook niet 1 plaats op de thumbstick houden, dus ik bedien het meer als een toetsenbord key. Hopelijk komt die muscle memory nog als ik maar genoeg speel.

Shooters met een thumbstick is al helemaal erg als je een muis gewend bent.

Gebruikersavatar
Booooh
Berichten: 3417
Lid geworden op: 13 mar 2008, 23:51
Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
Locatie: https://dbf.nl

Re: Stuurwielen draadje

Bericht door Booooh » 04 jan 2021, 23:25

Ik heb Destiny2 met het toetsenbord gespeeld op m'n Mac, muis is wel veel te gevoelig dus die moet je dan even vertragen anders is het niet te doen, denk dat het dan ook wel werkt om F1 met het toetsenbord te spelen (op PC/Mac), ik heb eergisteren even een uurtje F1 gespeeld met de Stadia controller maar vond/vind dat niet erg natuurlijk, zal een kwestie van wennen zijn :mrgreen: ...

Heb volgens mij ook nog wel ergens een oud Momo stuurtje liggen met USB plug en pedalen die via een RS-232 aansluiting gekoppeld kunnen worden, die probeer ik een dezer dagen wel even of dat werkt, spelen op TV zal waarschijnlijk alleen met de controller mogelijk zijn verwacht ik, zou wel leuk zijn als Google met een stuurtje komt ...

Robin
Berichten: 51349
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL

Re: Stuurwielen draadje

Bericht door Robin » 19 dec 2021, 10:43

Aardig setje toch?






Helaas noemt hij Automobilista 2 niet en die zijn beter bezig qua feel/gameplay/physics tov ACC.
AC blijft King vind ik en RF2 ook goed bezig. Laadtijden sneller, feel/physics top notch. Menustructuur nog steeds knudde. iRacing mooi om te zien, omslachtig en physics kloppen niet altijd....

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten