Xbox360 en online

Alles over games. Hier kun je terecht met al je posts en vragen over sims als Assetto Corsa, Gran Turismo, Project CARS etc., maar ook voor niet-racegames.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
duifjes.com
Berichten: 8490
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Locatie: Fryslan

Xbox360 en online

Bericht door duifjes.com » 16 jul 2009, 00:16

Heb sinds gisteren eindelijk weer internet......en heb sinds 2 weken een Xbox360....deze kan online....heb nog niet geprobeert.......speel zelf Project Gotham4, Call of Duty4 oa.......deze kunnen we dus ook online spelen?

Gebruikersavatar
Kim
Berichten: 390
Lid geworden op: 10 apr 2009, 18:19

Re: Xbox360 en online

Bericht door Kim » 16 jul 2009, 00:19

Als je xbox gold hebt kun je online tegen anderen spelen. Uiteraard kost dat wat, want bij microsoft is nooit wat gratis

indobesar
Berichten: 9980
Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:19
Auto: M3P, 130i
Locatie: Spaceship in silence
Contacteer:

Re: Xbox360 en online

Bericht door indobesar » 16 jul 2009, 00:20

Vanwege de kosten om online te kunnen spelen, zou je als een PS3 moeten aanschaffen, imho.

Gebruikersavatar
Mari Oh Oh!
Berichten: 3055
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:58
Locatie: Assen

Re: Xbox360 en online

Bericht door Mari Oh Oh! » 16 jul 2009, 10:52

Ja, inderdaad ik zou ook nog eens €350 of meer uitgeven om €60 per jaar te besparen. :wink: Bij de PS3 betaal je de kosten gewoon vooraf. Voor beide concepten is wat te zeggen, maar als je (een tijd) weinig/niet online speelt kan je gewoon terug vallen op silver totdat je weer online wil. Ondertussen heb ik wel €400 voor de Playstation betaald en speel ik daarmee(PC wèl) eigenlijk nooit online, wat is dan duur? :D

Gebruikersavatar
atomchris
Berichten: 905
Lid geworden op: 04 mar 2007, 10:14

Re: Xbox360 en online

Bericht door atomchris » 16 jul 2009, 11:40

Lekker online gaan knallen met die hap!en omdat het xbox is moet je betalen,maarrrrr dat werkt het gewoon wel!
Project gotham inline is cool,maar best moeilijk
Dat is ook bij forza2.
Online is wel echt cool(fifa09/forza2/far cry)dus gewoon doen! :df:
FF credit card nummer invullen op de xdoos :forum: en automatisch incasseren die hap! :popcorn:
P.S. je hebt wel een snelle verbinding nodig(ik heb gewoon bij mijn provider/ziggo/ geinformeerd en die hadden een ''speciale''game verbinding!)

Gebruikersavatar
Mike S.
Berichten: 1652
Lid geworden op: 06 apr 2008, 12:59
Auto: M135i
Locatie: Friesland

Re: Xbox360 en online

Bericht door Mike S. » 16 jul 2009, 16:54

Jacco!!! en nu als een gek een Gamertag ( naam op xboxlive ) :lol: ( op xbox.com kan je een gamertag aanmaken volgens mij, anders ook via je xbox zelf als je internet erin geprikt zit )
Dan even xbox live gold abbo aanschaffen
Dan call of duty 4 erin rammen , mij toevoegen zodat ik je om je oren kan schieten :lol:



Maar even serieus, je kan alles tegenwoordig bijna online spelen, speel zelf voornamelijk fifa09 op dit moment maar anders heel vaak call of duty 4/5 of forza motorsport.

Snelle verbinding valt best mee hoor, ik heb een goedkope internetverbinding en ik heb nog noooit problemen gehad.
Ik betaal zelf xbox live altijd via prepaid kaartjes 1x in het jaar, net zo makkelijk.
Via http://www.gamecard.nu kan je ze online bestellen, gelijk betalen met ideal en je krijgt gelijk de code in de mail.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 199 gasten