Saints Row 2

Alles over games. Hier kun je terecht met al je posts en vragen over sims als Assetto Corsa, Gran Turismo, Project CARS etc., maar ook voor niet-racegames.
Plaats reactie
BrianV
Berichten: 1467
Lid geworden op: 06 sep 2008, 23:16

Saints Row 2

Bericht door BrianV » 22 okt 2008, 10:32

Afbeelding
Afbeelding
Platform: Xbox 360, PS3, PC & Mobile
Developer: Volition
Uitgever: THQ
Gerne: Free Roam Action
Release Date EU: 17 Oktober 2008 (Xbox 360)
Officiële website: http://www.saintsrow.com
Afbeelding
Er zijn vijf jaar verstreken sinds je door je voormalige Saints-ploeg werd verraden. Wanneer je voor het eerst sinds die noodlottige dag uit je coma ontwaakt, ontdek je dat er niets dan wanorde heerst in het vroeger door jou geregeerde Stilwater.
Je territorium is geclaimd door onbekende bendes, je duistere praktijken zijn overgenomen door rivaliserende groepen en je eens zo trotse 3rd Street thuisbasis is gesloopt door op geld beluste organisaties.
Aan je lot overgelaten en onherkenbaar verminkt door de vele littekens in je gezicht ga je op zoek naar een plastisch chirurg en naar een nieuw leven in de straten van Stilwater.

In Stilwater ben je genoodzaakt je respect te verdienen en dat brengt een levensstijl met zich mee die jouw unieke persoonlijkheid weerspiegelt.
Je woning, je ploeg en je karakter bepalen wie je bent op straat en hoe anderen jou zien.
Je image is net zo belangrijk als de beslissingen die je neemt in een stad waar valse bravoure en impulsief gedrag regeren.
De enige constante is de behoefte aan een identiteit die jouw individualiteit benadrukt en die door je 12-kaliber wordt ondersteund.

Stijl en image zijn echter niet alles in een wereld waar één daad meer zegt dan honderd woorden.
Soms is er meer voor nodig om de boodschap bij je vijanden over te laten komen en dan kan er wel eens lid van een rivaliserende bende onder een auto terecht komen...
In Stilwater moet respect worden afgedwongen en hoe zou je dat beter doen dan door je vijanden met een lading explosieven te confronteren.

Je hoeft de strijd om Stilwater niet alleen aan te gaan.
De Saints heersten eens als een broederlijke ploeg over de straten en hun terugkeer naar de top kan worden bevorderd door allianties te smeden. Het is nu eindelijk tijd om je op je rivalen te wreken en jouw ploeg opnieuw als de rechtmatige koningen van Stilwater te kronen.
Afbeelding
Win je terrein terug:
Hergroepeer de Saints en wreek je op je rivalen zodat je ploegleden zich weer de rechtmatige koningen van Stilwater kunnen noemen.

Onderscheid je:
Pas je woning aan, rekruteer je bende en bepaal je stijl met talloze combinaties om je personage te configureren.

Dwing respect af:
Zoek dekking achter menselijke schilden, gooi rivalen onder een auto en gebruik de gloednieuwe scherpstelling om nog beter te richten.

Krik je voertuigen op:
Bouw je imperium met privéjets, speedboten en helikopters of beschiet de monstertruck van je vijand comfortabel vanuit je gevechtsvliegtuig.

Bezit je eigen buurt:
Ontdek het bekende en onbekende in een opgeleefd Stilwater terwijl je je stelend en beledigingen uitend een weg door de stad baant.

Grijp je stukken:
Breng de boodschap over aan je vijanden met behulp van een heel arsenaal aan raketwerpers, defibrillatoren, verdovingsgeweren en explosieven.

Online:
Voltooi de veldtocht in Co-Op voor twee spelers of verzesvoudig de strijd met een online open wereld game voor twaalf spelers.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
3RD ST SAINTS
RONIN
SONS OF SAMEDI
BROTHERHOOD
ULTOR CORPORATION

Afbeelding

BrianV
Berichten: 1467
Lid geworden op: 06 sep 2008, 23:16

Re: Saints Row 2

Bericht door BrianV » 22 okt 2008, 10:35

Heb al zelf 30% uitgespeeld in 2dagen (ongeveer 10 game uren)
Ondertussen is de brotherhood verslagen en onderweg naar andere gebeiden!

Als der mensen zijn mee willen doen> laat hier dan je Xbox Name tage achter en voeg ik je toe..
Het is echt een super vette game!

Laat maar komen die discussie GTA/SR2

Paul

Re: Saints Row 2

Bericht door Paul » 22 okt 2008, 12:08

heb het gespeeld Brian, is leuk tijdverdrijf... ALS JE GTA4 nog niet gespeeld hebt...

Kan qua alles bij lange na niet op tegen GTA4, grafisch behooooooooooooooooooooooooooorlijk minder.

dus voor de mensen hier die denken dat ze een leuk alternatief na GTA4 hebben gemaakt zoals SR2... kom je van een koude kermis thuis..
want helaas ga je alleen maar vergelijken, en tja.. hoe kan dat ook na zon topgame als GTA4

Mn mening..

BrianV
Berichten: 1467
Lid geworden op: 06 sep 2008, 23:16

Re: Saints Row 2

Bericht door BrianV » 22 okt 2008, 12:15

Paul schreef:heb het gespeeld Brian, is leuk tijdverdrijf... ALS JE GTA4 nog niet gespeeld hebt...

Kan qua alles bij lange na niet op tegen GTA4, grafisch behooooooooooooooooooooooooooorlijk minder.

dus voor de mensen hier die denken dat ze een leuk alternatief na GTA4 hebben gemaakt zoals SR2... kom je van een koude kermis thuis..
want helaas ga je alleen maar vergelijken, en tja.. hoe kan dat ook na zon topgame als GTA4

Mn mening..
Paul,

gelukkig heb ik beide gespeeld en ik geef toe dat het minder grafish minder maar tegen over staat geen laad tijden;)
en in SR2 heb je meer Arcade spelletjes wat op zich best vermakkelijk is om mensen onder tespuiten met poep of hoertjes rond rijden :df: .
Ook kan je je char meer customizen wat met GTA niet kan en je kan ook nog Meerdere spellers tegelijk speelen tot maximaal 12 man.
En GTA4 is ook een topgame maar SR2 doet er niet van onder.
GTA4 wordt je door een verhaal lijn geleid en SR2 heb je zelf de touwtjes in handen en kan je de keuze maaken wat je eerst doet.
En SR2 kan je elk voertuig "pimpen"

GTA4 is een groote hype geweest en succevol was ook, maar SR2 is niks minder maar spreekt een andere publiek aan.
Zo heeft beide games plus en min punten.
Sterke punt van SR2 is de vrijheid en de groote hoeveel heid lol
als je bv iemand in elkaar trapt wordt er foto's met mobieltjes gemaakt.
en zo zie je regelmatig ook politie auto's achter "npc's" jagen om ze op tepakken.

Roy
Berichten: 4242
Lid geworden op: 18 dec 2006, 16:02

Re: Saints Row 2

Bericht door Roy » 04 dec 2008, 10:23

Vind Saints Row echt 10x leuker als GTA4. Is gewoon weer precies hetzelfde als alle vorige delen. Elke missie is weer hetzelfde en voorderest valt er weinig meer te doen. Alleen de storyline is veel beter.

Gebruikersavatar
Roman
Berichten: 3237
Lid geworden op: 12 sep 2006, 11:05
Locatie: Liverpool

Re: Saints Row 2

Bericht door Roman » 04 dec 2008, 10:52

Ben ook van mening dat SR2 not niet eens in de schaduw van GTA IV.

Grafisch niet, qua besturing echt in de verste verte niet en de verhalen etc van Rockstar zijn gewoon altijd super. Kan niet wachten op de downloadable content (nog eens 10 uur storyline en meer dingen)

Het is natuurlijk persoonlijk maar voor mij is het dezelfde vergelijking Midnight Club en Gran Turismo. Het gaat gewoon niet op.

Roy
Berichten: 4242
Lid geworden op: 18 dec 2006, 16:02

Re: Saints Row 2

Bericht door Roy » 05 dec 2008, 11:27

Ach, ik ben zo een freak die World of Warcraft speelt.. wat weet ik er nou van? ;)

BrianV
Berichten: 1467
Lid geworden op: 06 sep 2008, 23:16

Re: Saints Row 2

Bericht door BrianV » 05 dec 2008, 14:07

Roy schreef:Ach, ik ben zo een freak die World of Warcraft speelt.. wat weet ik er nou van? ;)
Uhm me to :forum: .
22jaar en dan WoW
maar ik ben geen NERD :nah:

Roy
Berichten: 4242
Lid geworden op: 18 dec 2006, 16:02

Re: Saints Row 2

Bericht door Roy » 07 dec 2008, 17:28

Och, mn broer is 35 en die speelt WoW. Zelfs een guild gezien in Amerika met een 62 jarige hehe. Eentje in ons guild is 50 overigens ;)

Trouwens ook al 80?

BrianV
Berichten: 1467
Lid geworden op: 06 sep 2008, 23:16

Re: Saints Row 2

Bericht door BrianV » 07 dec 2008, 19:48

Roy schreef:Och, mn broer is 35 en die speelt WoW. Zelfs een guild gezien in Amerika met een 62 jarige hehe. Eentje in ons guild is 50 overigens ;)

Trouwens ook al 80?
hehehe nee zit vast op level 74 met mage
en daarbij heb nog reeks aan andere chars televelen.
-70 Paladin Tank
-70 Rogue
-70 Hunter
-70 shaman
-65 deathknight
-74 Mage
en nog wat altjes :oops:

Maar duurt nog wel evel dat ik 80 ben met me Mage aangezien ik zeer weinig speel tijd heb

Roy
Berichten: 4242
Lid geworden op: 18 dec 2006, 16:02

Re: Saints Row 2

Bericht door Roy » 08 dec 2008, 10:49

Ach, nog 1 keer offtopic dan maar (of word een World of Wacrarft topic nodig? :) ):

- Level 80 Warrior
- Level 70 Hunter
- Level 62 Druid
- Level 62 Priest
- level 59 Rogue

Ja ik ken het wel een beetje...

Nu met mijn Fury Warrior begonnen met Heroics, erg tof in Northrend moet ik zeggen.

Metchu
Berichten: 15237
Lid geworden op: 09 jun 2007, 02:13
Locatie: Niet ver van Zandvoort

Re: Saints Row 2

Bericht door Metchu » 19 dec 2008, 02:53

hahaha LAME! gaan jullie ff met ze tweeen offtopic lullen over wow... nerds :mrgreen:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten