Assetto Corsa!!!

Alles over games. Hier kun je terecht met al je posts en vragen over sims als Assetto Corsa, Gran Turismo, Project CARS etc., maar ook voor niet-racegames.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Joop
Berichten: 7566
Lid geworden op: 04 mar 2007, 23:20
Contacteer:

Re: Assetto Corsa!!!

Bericht door Joop » 27 dec 2017, 10:03

Je moet wat doen in de kerstvakantie... Afgelopen zaterdag eens gekeken of mijn 'oude afgeschreven' werk-PC deze sim een beetje kon draaien, maar dat was eigenlijk geen vraag volgens mij. Dus maar geinstalleerd en als ik zie hoe vlot en vloeiend AC draait, dan had ik dat echt veel eerder moeten doen...

Begon toch weer een beetje te kriebelen, zeker na de recente posts in dit draadje werd ik wel nieuwsgierig. In het (verre) verleden veel met Grand Prix 2, 3 en 4 gereden i.c.m. stuurwiel (nog voor het hele FFB gebeuren), waar je ook het hele spel op z'n kop kon zetten qua mods en met een hele realistische insteek. Na het installeren van AC zorgde het er bij mij, na wat klooien (al een dikke 1000 virtuele km's) op het toetsenbord en de muis, toch wel voor dat een stoel (Playseat Evolution) en de het stuurtje (en pedalen) van Dwarsligger hierboven afgelopen weekend in bestelling heb genomen. Nu vooral in ongeduld wanneer die bel gaat... :coffee:

Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26128
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl
Contacteer:

Re: Assetto Corsa!!!

Bericht door Macboy » 27 dec 2017, 11:00

Goed om te lezen heren ! Moet wel zeggen dat er een leuke DF PS4 GT sport community aan het groeien is. Zou leuk zijn als er meer mensen zouden overstappen. Hoewel AC voor de PC veel gaver is, kan er soms ook niets op tegen racen tegen elkaar met bekenden van hier. Online rijden geeft gewoon een andere dimensie en dan is GT sport wel geschikt voor de snelle fun. Gewoon beiden dus. AC voor het echte werk en GT sport voor de onderlinge fun.

Robin heel gaaf dat je een motor en bak eronder kan planten. Kan je uitleggen hoe je dat doet of is het gewoon oldschool de gele map met engine van de GT3 verplaatsen naar de GT4 folder ?

Gebruikersavatar
Robin
Berichten: 31301
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51

Re: Assetto Corsa!!!

Bericht door Robin » 27 dec 2017, 11:29

Macboy schreef:
27 dec 2017, 11:00

Robin heel gaaf dat je een motor en bak eronder kan planten. Kan je uitleggen hoe je dat doet of is het gewoon oldschool de gele map met engine van de GT3 verplaatsen naar de GT4 folder ?
Hier zie je een tutorial hoe het werkt.

Dus engineswap is eenvoudig, of alleen soundswap

Power/torque percentage invoeren(vergroten verkleinen) is ook niet al te moeilijk, massa/remdruk/power en overbrenging(staat er ook bij wat hij doet, sneller acc of hogere top) spreekt allemaal voor zich.

Maar tweede tabblad advanced tuning ga je echt in de auto /techniek zelf. Kun je setup/tyres/drivetrain/engine/abs/remmen/ophanging(mathematisch) aanpassen, en de powerlut ook( da's draaimoment/Nm bij 'n bepaald toerental die vermenigvuldigd de poweroutput geeft) da's dus pittiger. Is 'n formule voor (even kwijt) hier:
http://www.epi-eng.com/piston_engine_te ... torque.htm
maar doe ik vaak op gevoel en testen.

Ik heb bij bij m'n Cayman GT4RS gisteren de tyregrip/ tractie van de oem semis verbeterd. Teveel wielspin/onder/overstuur tov OEM GT3RS is 1e/2e versnelling etc dus de GT3RS advanced tyre.ini gecopy paste in de GT4RS Cayman en klaar. Oftewel dezelfde band als de GT3RS heeft onder m'n GT4RS:)

Volgende is de Cayman GT4 Clubsport racer die ik ga voorzien van de 510pk RSR 2017(mid engine) 991 racert(incl driveline copy paste , aanpassing dff etc ook naar idee /gevoel of copy paste) etc etc etc.


Gebruikersavatar
Robin
Berichten: 31301
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51

Re: Assetto Corsa!!!

Bericht door Robin » 27 dec 2017, 21:14

Heb dus een Cayman GT4 RSR in mekaar geflanst:)

2017 RSR blokje en drivetrain 6 bak flipper, 100kg lichter. En remmen aangepast.
510pk/1240kg op hard slicks(nog niks aan veranderd) Heel mooie balans, maar de slicks zijn meer van grip/slip/grip weer.

Dit is 'm *trots* ;) Komen nog zwarte velgen onder binnenkort. En ga de setup nog eens even bekijken.
Afbeelding


Ook de Mk1 Escort 1600RS met 270pk op 885kg(topauto standaard) racertje voorzien van een 2.5 blok BDA(die bestaan irl ook)

Denk een pk of 330nu bij 9500rpm ofzo:)
Nu schiet hij echt op!

En een 488GT3 die restricted is tot 500HP heeft nu 700+ en 100kg minder:vliegtuig.

Gebruikersavatar
Robin
Berichten: 31301
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51

Re: Assetto Corsa!!!

Bericht door Robin » 28 dec 2017, 08:55

Na wat gegoochel en gedoe en copy/paste werk wat eerst niet lukte heb ik nu ook een wat fellere sound in de GT4 RSR zoals ook 'n 2017 991 RSR klinkt min of meer. Deze sound heeft hij dus nu:
http://www.racedepartment.com/downloads ... mod.15052/

En de stock 2017 RSR heeft die sound nu ook natuurlijk in AC. Er zijn verschillende soundmods voor de RSR te vinden, deze klinkt erg goed(ook nav filmpjes van de echte)


Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26128
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl
Contacteer:

Re: Assetto Corsa!!!

Bericht door Macboy » 28 dec 2017, 10:17

Super gaaf zeg allemaal :thumbup:

Gebruikersavatar
Jan-Willem
Berichten: 1466
Lid geworden op: 02 jan 2010, 12:26
Locatie: Hengelo

Re: Assetto Corsa!!!

Bericht door Jan-Willem » 29 dec 2017, 15:38

Super gaaf Robin!

Ik baal er van dat ik geen goede game pc heb, al vermaak ik mij met AC op de ps4 prima.

Wel heel wat dlc's gekocht, alle porsche's een paar ferrari's en japaners.

Ik sta er versteld van hoe goed dit spel is kwa gevoel laatst project cars 2 op de pc gespeelt met een G27, het is wel aardig goed maar voelt nog niet zo "natuurlijk" als AC.

GT sport is best een leuke arcade racegame maar staat echt mijlen ver weg van AC als het om gevoel en controle gaat.

Gebruikersavatar
Robin
Berichten: 31301
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51

Re: Assetto Corsa!!!

Bericht door Robin » 29 dec 2017, 16:17

Heb nu een reshade mod erop en de video.ini nog hoger aangepast voor nog strakker beeld. Draait nu 60FPS(da's weinig tov 130-175FPS daarvoor), maar strak ziet 't er uit. Da's wat ik wil , want AC is grafisch wel mooi(ik heb 't niet over car details), maar is eigenlijk wat mat/niet kleurrijk, niet dat de auto als object eruit springt tov het circuit/landschap(in de replays vooral) . Dat probeer ik te verbeteren.

EDIT hier met 'reShade' post process filter, mijn voorgaande shots zijn met 'cm-weather' pp filter of default/neutral pp filters gemaakt.

M'n stilstaande GT4 Clubsport RSR 510, ging even om de eruitspringerij van de auto tov achtergrond en dat de vaagheid/hue weg is waar AC jammergenoeg om bekend staat. Kar moet qua shape strak aftekenen tov achtergrond zoals bij bijf LFS, Automobilista, PC/PC2/R3E, DR etc.


Afbeelding

Gebruikersavatar
Robin
Berichten: 31301
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51

Re: Assetto Corsa!!!

Bericht door Robin » 30 dec 2017, 08:56

Ook met reShade draai ik nu 130(grid van 6 auto's bij start) tot 170FPS. Was een foutje ofzo.

Even ter informatie: Ding hierboven rijdt dus >4s per lap een Huracan Performante en 'n 488GTB (straatauto's) op 100% difficulty en agression zoek op Barcelona :D

Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26128
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl
Contacteer:

Re: Assetto Corsa!!!

Bericht door Macboy » 02 jan 2018, 09:47

Heel mooi Robin ! Ga er eerdaags eindelijk voor zitten en kan dan verslag uitbrengen.

Jan-Willem schreef:
29 dec 2017, 15:38
Wel heel wat dlc's gekocht, alle porsche's een paar ferrari's en japaners.
Dit kon toch niet op PS4 werd mij verteld ? Of haal ik nu de officiële DLC die verkocht wordt door de makers zelf en de mods die gemaakt wordt door mensen zelf door elkaar.

Gebruikersavatar
Jan-Willem
Berichten: 1466
Lid geworden op: 02 jan 2010, 12:26
Locatie: Hengelo

Re: Assetto Corsa!!!

Bericht door Jan-Willem » 02 jan 2018, 10:07

Dat kan wel, maar alleen de officiële via de playstore.

Gebruikersavatar
Robin
Berichten: 31301
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51

Re: Assetto Corsa!!!

Bericht door Robin » 02 jan 2018, 10:52

Pareltje is de 908 LH Porsche. Qua looks en detail/afwerking en strakheid/foto echtheid (in replays) een der mooiste karren in AC, maar hij rijdt ook nog eens als 'n tierelier(standaard). Heb 'n 2018 MOD versie gemaakt:)

680kg droog woog dat ding(!!!), maar in de data/specs is hij 755kg(compleet), daar heb ik stiekum 680 weer van gemaakt en de 350pk Hochdreher Flat 8 10% meer koppel gegeven(irl valt te denken aan een top motorrevisie) en de revlimiter verhoogd naar 9200(was 8800 dacht ik). Verder andere(kortere 1/2/3 vooral) overbrengingen en remmerij verbeterd. Ding is net als 330P4(waar ik 'n soundmod van de 312F1 1967 op heb gezet, die net wat brobbeliger/rommiger/metaal/mechanischer klinkt) een verademing qua feel en balans. Hij is nu beter driftbaar, want net even meer power:)

De 908LH zijwaarts op Brands Hatch 160+ en better believe it, met deze sliphoek gewoon doorgaan (wel TERUGhoepelen):)

Afbeelding

Ein Bisschen schmutzig, wat een mooie kar, bijna foto echt(iig op mijn PC) :love:
Afbeelding

Verder nog gedaan(je moet toch wat dezer dagen he)
De Ford GT40 Mk1 die voorzien is van een 4,9(?)liter V8 430HP blok(dit ivm off. regulations vanaf 1967/68 (LM winner 1969 dacht ik) geen unlimited/grotere motoren meer) , de 427 Cobra motor ingezet(van de originele AC Shelby Cobra 427 ingame) hij is nu nog easier qua kracht:) Remmerij aangepast.

EN. Heiligschennis: Diezelfde Cobra 427 origineel 500HP voorzien van het atmo SLS AMG blok(6.3 liter?) met 520pk. Remmen wat aangepast (doh troep standaard) en VOORZIEN VAN EEN 5 BAK ipv de standaard 4BAK.

Leuke dingen dus.

Verder vanochtend de gratis LITE versie van Assetto Corsa Content Manager(must have ook) geupgrade naar de COMPLETE versie voor 5 euro.
http://assettocorsa.club/content-manager.html



En deze even gedownload, ziet er goed uit, realistsch, kale bomen/struikgewas/mat/dood gras maar ben wel m'n originele 'summer' NS kwijt, even uitzoeken hoe dat kan...

http://www.racedepartment.com/downloads ... 62/reviews
Laatst gewijzigd door Robin op 02 jan 2018, 11:02, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Mari Oh Oh!
Berichten: 2220
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:58
Locatie: Assen

Re: Assetto Corsa!!!

Bericht door Mari Oh Oh! » 02 jan 2018, 11:01

Macboy schreef:
02 jan 2018, 09:47
Heel mooi Robin ! Ga er eerdaags eindelijk voor zitten en kan dan verslag uitbrengen.

Jan-Willem schreef:
29 dec 2017, 15:38
Wel heel wat dlc's gekocht, alle porsche's een paar ferrari's en japaners.
Dit kon toch niet op PS4 werd mij verteld ? Of haal ik nu de officiële DLC die verkocht wordt door de makers zelf en de mods die gemaakt wordt door mensen zelf door elkaar.
Natuurlijk is er officiële DLC, duurt op de consoles alleen vaak wat langer omdat Sony/Microsoft alle software (incl. DLC en updates) goed moet keuren. Mods komen daarom praktisch niet voor op consoles(al kan het wel, zie bijv. Fallout 4).

Gebruikersavatar
Robin
Berichten: 31301
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51

Re: Assetto Corsa!!!

Bericht door Robin » 03 jan 2018, 08:55

Robin schreef:
26 dec 2017, 10:30
Weer 'n kort projectje met m'n Car Tuner mod:)

Cayman GT4 street is een prima standaard AC straatauto (top 3 standaard street wat mij betreft, 488, GT3RS, GT4 imho) en IRL waarschijnlijk nog beter.

Maar ook irl ergeren we ons aan de lange overbrenging/2nd gear en het non 'GT/RS' blok.

Dus (en dat had ik al eerder gedaan, maar deleted) heb ik de motor van de AC GT3RS van 500pk(?) in de Cayman GT4 gegooid.

Dat reed al prima, maar schakeltijden 6 handbak ook in AC. Dus de hele 7PDK drivetrain van de GT3RS erachter geklapt. Remmerij wat aangepast(banden niet want semis en straatauto) Ook heb ik er een denk ik nog realistische 110kg afgehaald dus nu 1280 geloof ik.

Verder toe in achter naar ongeveer 0 beter insturen, want wil wel ARB1(anders naar 0) vóór houden. Verlaagd van '20' naar '10' ingame.

Ding is eind rechte stuk sneller dan GT3RS(downforce) maar beweeglijker, GT3RS is meer planted, maar dat is wat ik ook zocht.
Geen supercar/hypercar accelleratie, maar wel erg snel. En hij draait in de max 7000rpm toerenteller van standaard GT4 gewoon 9000 machtig.

En 235 daar op rechte stuk NRing GT, daar haalt de standaard GT4 een ook al keurige 215/220 ofzo.

De leukste straatauto totnutoe(maar een mod inderdaad)

Afbeelding
Afbeelding
Met deze kar (straatauto) rij ik nu (en d'r kan nog wel 'n seconde of meer af, was even uit de losse pols en 2 x de apex niet geraakt) een 1:36,926 op Brands Hatch. Fast Track, 19 graden buitentemp. Dat is voor mij 488GTB territorium.

Wat rijden jullie zoal op Brands Hatch met welke wagen?

Let wel de mijne is een mod en mijn hobby is niet hotlappen:)

Gebruikersavatar
Joop
Berichten: 7566
Lid geworden op: 04 mar 2007, 23:20
Contacteer:

Re: Assetto Corsa!!!

Bericht door Joop » 03 jan 2018, 21:09

Voorlopig nog niet heel veel verder dan hoofdzakelijk Zandvoort, Assen, Nurburgring (GT) en Nordschleife gereden...

...de Cayman GT4 is een leuke auto (ook als je 'm inderdaad wat aanpakt). De M4 GTS is ook wel een lekker hok, waar ik vergelijkbare tijden mee kan rijden. Duikt nauwelijks en is mooi laat te remmen, ondanks het hogere gewicht in de neus.

Maar echt lang kunnen boenderen i.c.m. stuurwiel is er nog niet van gekomen...
Bijlagen
Screenshot_bmw_m4_gts_ks_nurburgring_26-12-117-19-50-12.jpg
Screenshot_bmw_m4_gts_ks_nurburgring_26-12-117-19-50-12.jpg (183.73 KiB) 514 keer bekeken

Gebruikersavatar
Robin
Berichten: 31301
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51

Re: Assetto Corsa!!!

Bericht door Robin » 04 jan 2018, 08:50

Joop schreef:
03 jan 2018, 21:09
De M4 GTS is ook wel een lekker hok, waar ik vergelijkbare tijden mee kan rijden. Duikt nauwelijks en is mooi laat te remmen, ondanks het hogere gewicht in de neus.

Maar echt lang kunnen boenderen i.c.m. stuurwiel is er nog niet van gekomen...
De M4GTS mod op de PC bedoel je? Ja die is standaard al dikke prima als 'straatauto', heel goed ge engineered qua data en feel wat mij betreft. Maar te zwaar:)

Ik ben geen hotlapper, maar ben verknocht aan Brands Hatch sinds kort. ik rij eigenlijk altijd alleen Barcelona, Silverstone(International en GP), Nurburgring GP GT, maar daar is BH bijgekomen. Bijzonder baantje.

Edit: BH is smaller dan bovengenoemde circuits, en ook nog heuvelachtig, ik denk: Als ik daar de boel op de baan houd met snellere tijden door meer daarin te oefenen, zal de rest van de circuits ook vloeiender gaan. Apex/turn in vinden is ook 'boeiend' zegmaar:)

Gebruikersavatar
Vliet
Berichten: 610
Lid geworden op: 31 okt 2010, 18:50

Re: Assetto Corsa!!!

Bericht door Vliet » 05 jan 2018, 14:26

Zo jullie zijn aardig aan het modden. Ik moet alles weer op gaan snorren. Ben naar een nieuwe pc overgestapt, dus ben alle mods kwijt.

Ik rijd heel veel op Imola, Monza, Spa en La Sarthe.

Ik merk wel dat ik met de oculus langzamer rijd dan gewoon op het scherm. Op de één of andere manier durf je minder hard ofzo.

Gebruikersavatar
Mari Oh Oh!
Berichten: 2220
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:58
Locatie: Assen

Re: Assetto Corsa!!!

Bericht door Mari Oh Oh! » 06 jan 2018, 13:27

Ik ga(met een Vive overigens) juist harder omdat je beter in kan schatten of je de bocht haalt of niet. Bovendien is close racing online ook veel minder giswerk. Alleen ben je wat vaker afgeleid door je omgeving :P

Gebruikersavatar
Robin
Berichten: 31301
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51

Re: Assetto Corsa!!!

Bericht door Robin » 06 jan 2018, 13:34

Meer immersion dus Vliet met zo'n bril op? Ik snap dat wel, een kakofonie van impressies/kleuren/geluiden.

Ik heb even voor €3,99 diep in de buidel getast en de Tornado uit dit drieluik aangeschaft en met een een paar real Lister Storm liveries erop geplakt.

http://racesimstudio.com/gt-tornado

Hier staat ie in een winterse (mod) Nordschleife Endurance setting, irl bereden +/- 15 jaar terug mede door T. Coronel.

Afbeelding

7 liter Jag V12 die KLINKT. NIET NORMAAL!
met gaslos en schakelen dat tussenklappen/gas/gebrobbel, nog nooit zo'n imponerende sound gehoord in AC. GE-WEL-DIG. Daar kan geen F1 V12 of (oude) Ferrari/917K in AC tegenop. Daarom alleen al. Wat 'n ding. En met 606pk op 1180kg oldskool(motormidvoor, rwd sequentieel) echt snel en ook nog eens mooie glijbaar:)

Dit is niet mijn filmpje maar dan hoor je 'm even:)


Edit, hier the real deal met Tiff: Vanaf 3:00 ongeveer start ie 'm. Kippevel!


Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26128
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl
Contacteer:

Re: Assetto Corsa!!!

Bericht door Macboy » 09 jan 2018, 02:18

Waanzinnig gaaf zo dat ingame geluid :love:

En die graphics ook erg gaaf je ziet zelfs roest op de vangrail hieronder :shock:

Afbeelding

Gebruikersavatar
Vliet
Berichten: 610
Lid geworden op: 31 okt 2010, 18:50

Re: Assetto Corsa!!!

Bericht door Vliet » 12 jan 2018, 13:55

Robin schreef:
06 jan 2018, 13:34
Meer immersion dus Vliet met zo'n bril op? Ik snap dat wel, een kakofonie van impressies/kleuren/geluiden.

Ik heb even voor €3,99 diep in de buidel getast en de Tornado uit dit drieluik aangeschaft en met een een paar real Lister Storm liveries erop geplakt.

http://racesimstudio.com/gt-tornado

Hier staat ie in een winterse (mod) Nordschleife Endurance setting, irl bereden +/- 15 jaar terug mede door T. Coronel.



7 liter Jag V12 die KLINKT. NIET NORMAAL!
met gaslos en schakelen dat tussenklappen/gas/gebrobbel, nog nooit zo'n imponerende sound gehoord in AC. GE-WEL-DIG. Daar kan geen F1 V12 of (oude) Ferrari/917K in AC tegenop. Daarom alleen al. Wat 'n ding. En met 606pk op 1180kg oldskool(motormidvoor, rwd sequentieel) echt snel en ook nog eens mooie glijbaar:)

Dit is niet mijn filmpje maar dan hoor je 'm even:)


Edit, hier the real deal met Tiff: Vanaf 3:00 ongeveer start ie 'm. Kippevel!

Holy moly wat een dikke mod. Dit weekend dat hele pack maar eens kopen. Oldschool le mans karren :hot: En inderdaad meer immersion. Maar de laatste periode weinig tijd gehad om de pc aan te slingeren.

Gebruikersavatar
Robin
Berichten: 31301
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51

Re: Assetto Corsa!!!

Bericht door Robin » 12 jan 2018, 15:04

En Vliet ook even de AC Legends mod doen dan:)
Download link onder de video.

Die 365 is een der favorieten van mij, topsound, mooie balans, breekt niet om de haverklap (zwaar) uit, ook op 'n Nordschleife Endurance track redelijk eenvoudig op 8-9/10 te rijden.

Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26128
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl
Contacteer:

Re: Assetto Corsa!!!

Bericht door Macboy » 13 jan 2018, 09:02

Geniaal gaaf !!!

Gebruikersavatar
Robin
Berichten: 31301
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51

Re: Assetto Corsa!!!

Bericht door Robin » 13 jan 2018, 11:42

De 935 Moby Dick zal ik eens wat meer aandacht aan besteden de aankomende weken.

Hier vanaf 7:00 wel lachen hoe die 918 totaal van de 935 wegtrekt vanaf 'Parkplatz' 'm maar 'm na een 15 tal seconden niet op de baan houdt en hem ongewild de pits bij T13(?) inknalt. :lollerdelol:

Een hoop dwazen online tell me about it.


Gebruikersavatar
Robin
Berichten: 31301
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51

Re: Assetto Corsa!!!

Bericht door Robin » 14 jan 2018, 08:55

Even godslastering gepleegd en dit ding een 5e versnelling gegeven en 0.2Bar extra per turbo (plus wastegate waarde verhoogd natuurlijk)
Met die dikke sloffen achter en een spool axle dus GEEN differentieel oftewel altijd een 100% lock(want vaste as, heeft de 917/917-30 en 962 ook) ....een dweil eerste klas:)

Maar nadat de tractieproblemen zijn opgelost haalde ik bijkans 305kmh op de Hangarstraight einde rechte stuk Silverstone international, ik had de remmerij ook verbeterd.
Afbeelding

De standaardversie met kortste overbrenging want anders kom je door het immense(understatement) turbogat van dat ding 'helemaal niet uit de bocht' (in z'n 1, maar wielspin, in z'n 2 turbogat....) om gang te maken voor datzelfde rechte stuk. 285kmh in de toerenbegrenser. En echt tijd om te remmen anders haal je de bocht naar rechts niet:)

Afbeelding

De standaardauto is qua looks en hoe dat ding klinkt wel 'mijn ding', maar hoe het rijdt, mwoah.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten