We zullen vrijdag wel zien wie er real slow is :twisted: :twisted:GTRene schreef:RS also stands for Real Slow
Twingo RS
- Dennis van der Schoot
- Berichten: 1573
- Lid geworden op: 12 mei 2007, 11:51
- Locatie: Tilburg
- Dennis van der Schoot
- Berichten: 1573
- Lid geworden op: 12 mei 2007, 11:51
- Locatie: Tilburg
- Dennis van der Schoot
- Berichten: 1573
- Lid geworden op: 12 mei 2007, 11:51
- Locatie: Tilburg
- rudie ter hogt
- Berichten: 146
- Lid geworden op: 20 okt 2007, 21:51
- Locatie: haaksbergen
- Pluggie
- Berichten: 178
- Lid geworden op: 27 dec 2007, 18:27
kVind dit soort auto's altijd vrij kansloos als ze het snot voor de ogen geworden door een Astra of Golfje van 14 jaar gelee, of een 405 2.0 ofzo.
Heeft ze nog meer ruimte ook.
Leuk dat sport,en RS, en GT, en etc, idd leuk voor je vrouw.
Maar vind het concept zo kansloos.
Bv zo'n Clio RS vorig model al is niet kansloos, die wint wel van een auto van 14 jaar gelee, dit niet.
Koop je vrouw een Manta GTE ofzo, of een Ford Ka (want die lachen van achter ! zijn ze gek op, denk jij rijdt k*t, zeggen zij oooh deze rijdt zo fijn met zijn turbo stuurbekrachtiging, je voelt niks meer, vrouwen vinden dat zooo fijn) is ze je 10x zo dankbaar.
Vorige Twingo was beton, en nog stuurloos. Deze is super geheid qua stuur, maar das eerder een minpunt voor de vrouw, geweldig al dat ze mikken op mannen als doelgroep en dat iedereen alleen denkt 'leuk voor me vrouw', maar deze GT dinges, gaat geen verkoopklapper worden.
Heeft ze nog meer ruimte ook.
Leuk dat sport,en RS, en GT, en etc, idd leuk voor je vrouw.
Maar vind het concept zo kansloos.
Bv zo'n Clio RS vorig model al is niet kansloos, die wint wel van een auto van 14 jaar gelee, dit niet.
Koop je vrouw een Manta GTE ofzo, of een Ford Ka (want die lachen van achter ! zijn ze gek op, denk jij rijdt k*t, zeggen zij oooh deze rijdt zo fijn met zijn turbo stuurbekrachtiging, je voelt niks meer, vrouwen vinden dat zooo fijn) is ze je 10x zo dankbaar.
Vorige Twingo was beton, en nog stuurloos. Deze is super geheid qua stuur, maar das eerder een minpunt voor de vrouw, geweldig al dat ze mikken op mannen als doelgroep en dat iedereen alleen denkt 'leuk voor me vrouw', maar deze GT dinges, gaat geen verkoopklapper worden.
- Pluggie
- Berichten: 178
- Lid geworden op: 27 dec 2007, 18:27
Ja kwas wat bezopen, sorry
Maar ksnap dergelijke auto's diep vanuit me hart ook niet echt.
Der zit niks GT, GTI, GSI, GTTI, noem het maar op aan.
Heb hem gereden, en vorige twingo ook. Deze rijdt 900x beter.
Maar khad er niks mee. Tis niet direct.
Rij vanuit mijn werk veel auto's.
Een Golf GTI 16V III van 12 jaar geleden rijdt ding gewoon echt snot voor zijn ogen. En niet zo'n beetje ook. En een Golf III dweilt.
Maar zoiets moet echt geen astra C20XE ofzo tegenkomen. Misschien vergelijk ik appels met peren.
Maar snap dit soort auto's daarom niet. Sportief is het niet, snel niet, leuk voor de vrouw.
Comfortabel zijn ze, en je komt er ver mee zonder zorgen. Waarom heet het dan GT of GTI heet.
Omdat het voor de vrouw gekocht wordt. Alleen die kijken vaak naar andere dingen 'die wij niet snappen'.
Paar maanden geleden zo'n 1.4 GT Golf V gereden met 170 pk ofzo, gaat ontzettend verliezen van een 1.9 205 bv, toch snap ik dat dan weer wel.
Maar der is een hele niche aan het onstaan die GT/GTi/Sport/Etc heet, en gewoon het niet is, maar verkoop technische autootjes.
Maar ksnap dergelijke auto's diep vanuit me hart ook niet echt.
Der zit niks GT, GTI, GSI, GTTI, noem het maar op aan.
Heb hem gereden, en vorige twingo ook. Deze rijdt 900x beter.
Maar khad er niks mee. Tis niet direct.
Rij vanuit mijn werk veel auto's.
Een Golf GTI 16V III van 12 jaar geleden rijdt ding gewoon echt snot voor zijn ogen. En niet zo'n beetje ook. En een Golf III dweilt.
Maar zoiets moet echt geen astra C20XE ofzo tegenkomen. Misschien vergelijk ik appels met peren.
Maar snap dit soort auto's daarom niet. Sportief is het niet, snel niet, leuk voor de vrouw.
Comfortabel zijn ze, en je komt er ver mee zonder zorgen. Waarom heet het dan GT of GTI heet.
Omdat het voor de vrouw gekocht wordt. Alleen die kijken vaak naar andere dingen 'die wij niet snappen'.
Paar maanden geleden zo'n 1.4 GT Golf V gereden met 170 pk ofzo, gaat ontzettend verliezen van een 1.9 205 bv, toch snap ik dat dan weer wel.
Maar der is een hele niche aan het onstaan die GT/GTi/Sport/Etc heet, en gewoon het niet is, maar verkoop technische autootjes.
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
- Pluggie
- Berichten: 178
- Lid geworden op: 27 dec 2007, 18:27
Dat was dus exact wat ik bedoelde. Nu ff terugschakelen naar het topic.luco hornsveld schreef: whehehe met een beetje 5 gt rij je een rs tot de 140 helemaal zoek en dat vind jij dan weer wel een deuk in een pakje boter slaan?
Wat doe je daar dan mee ? Dat was dus exact mijn punt.
kZal proberen wat begrijpelijker te reageren. Bedoel het goed.
- Dennis van der Schoot
- Berichten: 1573
- Lid geworden op: 12 mei 2007, 11:51
- Locatie: Tilburg
- rudie ter hogt
- Berichten: 146
- Lid geworden op: 20 okt 2007, 21:51
- Locatie: haaksbergen
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
- Contacteer:
Ben erg benieuwd. Snap Pluggie op zich ook wel, maar wat hij zegt geldt voor elke auto. De verwijzing en GT(i)-bashing slaat dus nergens op.
Bovendien: zou toch wel in deze willen rijden om te zien hoe het aanvoelt. Voorheen mega veel pret gehad met een Clio 16V.
Me dunkt dat dit niet veel minder zal zijn, kilo's is namelijk erg laag en peekaa is hoog, ondersteltechniek up-to-date en je hebt een bommetje dat de naam GT(i)/RS zeker wel waardig is !
Bovendien: zou toch wel in deze willen rijden om te zien hoe het aanvoelt. Voorheen mega veel pret gehad met een Clio 16V.
Me dunkt dat dit niet veel minder zal zijn, kilo's is namelijk erg laag en peekaa is hoog, ondersteltechniek up-to-date en je hebt een bommetje dat de naam GT(i)/RS zeker wel waardig is !
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 157 gasten