Renault Alpine A110

Ruikt het naar knoflook? Dan is dit het juiste forum! Alles over Franse auto's, van Citroën tot Venturi.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27874
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Renault Alpine A110-50 met 400 PK-V6

Bericht door Luco » 08 mar 2017, 07:40

ik vind hem ook niet mooi

indobesar
Berichten: 9980
Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:19
Auto: M3P, 130i
Locatie: Spaceship in silence
Contacteer:

Re: Renault Alpine A110-50 met 400 PK-V6

Bericht door indobesar » 08 mar 2017, 12:18

Op basis van de foto's was ik niet echt overtuigd. Na het zien van dit filmpje ben ik wel enthousiast. Goede gewichtsverdeling, double wishbones rondom, "veel" suspension travel en een laag gewicht. De stance komt in het filmpje ook beter over. :)


Gebruikersavatar
MarkS
Berichten: 2903
Lid geworden op: 24 mar 2014, 22:41

Re: Renault Alpine A110-50 met 400 PK-V6

Bericht door MarkS » 08 mar 2017, 15:59

Hielke schreef: 07 mar 2017, 23:22 Moet wel ontzettend goed sturen wil ie de prijs van een Boxster rechtvaardigen. Looks vergen ook enige gewenning.
Vanaf prijs Cayman is 69K en Boxster 71K en iedereen weet dat niemand daarvoor een Cayman of Boxster koopt. Die dingen kosten in de praktijk allemaal minimaal 90-100K.

Dat zal bij de Alpine wat anders liggen verwacht ik.

Gebruikersavatar
MParallel
Berichten: 7995
Lid geworden op: 23 mei 2009, 01:04
Auto: BMW

Re: Renault Alpine A110-50 met 400 PK-V6

Bericht door MParallel » 08 mar 2017, 16:14

Zoveelste hommage....

Mja wel geinûg.

Gebruikersavatar
Hielke
Berichten: 11439
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
Locatie: Heerenveen

Re: Renault Alpine A110-50 met 400 PK-V6

Bericht door Hielke » 08 mar 2017, 17:36

Door dat filmpje begin ik er meer aan te wennen. Een beauty zal ie nooit worden, maar met slechts 1100 kg en de expertise die de RS afdeling van Renault erin weet te leggen is het in potentie een topper.

Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26187
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl
Contacteer:

Re: Renault Alpine A110-50 met 400 PK-V6

Bericht door Macboy » 08 mar 2017, 18:15

Op de foto's was ik al overtuigd. Prachtig ding en prachtig concept.

Absoluut geen vergelijking met de 718. Een 718 kan je amper onder de EUR 72.500 meenemen. Met een paar klikjes ga je richting EUR 80.000. Daaronder is bijna niet te doen. In de praktijk gaat het natuurlijk nog harder richting EUR 90.000. Deze Alpina zal alles wel standaard hebben.

Alle exemplaren schijnen al verkocht te zijn ?

Gebruikersavatar
Hielke
Berichten: 11439
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
Locatie: Heerenveen

Re: Renault Alpine A110-50 met 400 PK-V6

Bericht door Hielke » 08 mar 2017, 19:21

Ik kan een Boxster voor 70k meenemen. Die 70k auto rijdt dan beter dan een zwaarder afgehangen exemplaar van 90k waarvan ik het bestaan van sommige opties niet eens kende.

Maar wat ik aan een Boxster ook zou willen doen, een 1100 kg auto maak ik er nooit van. En als rijder wil je op de limit eigenlijk maar één ding; een gering aantal kg's.

allen
Berichten: 18302
Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46

Re: Renault Alpine A110-50 met 400 PK-V6

Bericht door allen » 08 mar 2017, 19:34

Koop een Caterham van 490-530 kilo!

Tom
Berichten: 21723
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35

Re: Renault Alpine A110-50 met 400 PK-V6

Bericht door Tom » 08 mar 2017, 19:57

Lijkt mij een gaaf ding.. maar mooi kan ik 'm niet vinden..
Wel gaaf van Renault dat ze 'm uitbrengen.

Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27874
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Renault Alpine A110-50 met 400 PK-V6

Bericht door Luco » 08 mar 2017, 20:41

hier wat meer info, maar je hebt er weinig aan, ze zijn al uitverkocht :-)


ALPINE IS TERUG
A110: compacte en wendbare Franse sportauto

Een jaar na de presentatie van de Alpine Vision conceptauto onthult Alpine vandaag de productieversie op de Autosalon van Genève: de nieuwe A110.
Dankzij de combinatie van tijdloze Alpine eigenschappen, zoals een laag gewicht, wendbaarheid en prestaties, treedt de nieuwe tweezits sportcoupé met middenmotor in de voetsporen van zijn illustere voorgangers, de A110 ‘Berlinette’ in het bijzonder. Het nieuwe model wordt geproduceerd in de Alpine fabriek in Dieppe en vanaf eind 2017 geleverd in Europa inclusief Nederland. Leveringen in het Verenigd Koninkrijk en Japan starten in 2018.
Alpine is terug en claimt zijn positie in het sportautosegment met een duidelijke belofte: rijplezier.
ONTWIKKELD VOOR WENDBAARHEID

Een compacte en lichtgewicht sportauto

De A110 heeft een aluminium chassis en carrosserie die gepopnageld en gelast zijn voor een uitzonderlijk stijve, lichtgewicht structuur. De auto is zeer licht: het leeggewicht van de A110 (exclusief opties) bedraagt slechts 1.080 kg. Het compacte formaat (4.178 mm lang, 1.798 mm breed en 1.252 mm hoog), de optimale gewichtsverdeling (44% voor, 56% achter) en het lage zwaartepunt zijn puur gericht op wendbaarheid, vooral op bochtige bergwegen waar Alpine modellen uit de jaren zestig en zeventig naam en faam maakten.

De massa van de Alpine bevindt zich zoveel mogelijk rond het midden van de auto zodat de bestuurder zich volledig verbonden voelt met de auto. De brandstoftank is achter de vooras en de motor vóór de achteras gemonteerd.

Uitstekende vermogen-gewichtsverhouding

De A110 wordt aangedreven door een nieuwe 1,8-liter viercilinder turbomotor die ontwikkeld is door de Alliantie Renault-Nissan. De ingenieurs van Alpine hebben de krachtbron samen met experts van Renault Sport speciaal ontwikkeld voor de A110, met een specifiek in- en uitlaatsysteem, turbo en een aangepast motormanagementsysteem.
De motor levert een vermogen van 185 kW/252 pk en een maximumkoppel van 320 Nm. In combinatie met het lage voertuiggewicht van 1.080 kg heeft de A110 een uitstekende vermogen-gewichtsverhouding van 4,3 kg/pk (233 pk/ton kg), wat resulteert in een sprint van 0-100 km/u in slechts 4,5 seconden.
De viercilinder turbomotor is gekoppeld aan een zeventraps DCT-transmissie van Getrag, met een natte koppeling en overbrengingsverhoudingen die specifiek voor Alpine zijn ontwikkeld voor maximale performance op ieder gewenst moment.
Het actieve, lichtgewicht uitlaatsysteem met één uiteinde in de A110 is ontworpen voor optimale prestaties en uitlaatgeluid.
De A110 biedt drie rijmodi (Normal, Sport en Track) waarmee de set-up van motor, transmissie, stuurinrichting, ESC, uitlaatgeluid en bestuurdersinformatie wordt aangepast op basis van de gekozen stand.



AERODYNAMICA UIT DE RACERIJ
De vlakke bodem is bekend van raceauto’s en uitvoerig getest in de windtunnel.
Tijdens het onderzoek naar een design met strakke lijnen en uitstekende prestaties kwamen de ingenieurs van Alpine uit in de racerij om de aerodynamica van de A110 te perfectioneren. Dankzij de vlakke bodem en de diffuser onder de achterbumper combineert de A110 een lage luchtweerstand met veel neerwaartse druk.
Dit maakt een elektronisch begrensde topsnelheid van 250 km/u mogelijk, met behoud van het strakke Alpine design en zonder de noodzaak van een achterspoiler.
Luchtinlaten in de voorbumper verbeteren de luchtstroom langs de voorwielen en verlagen daarmee de luchtweerstand. Met een Cw-waarde van 0,32 behoort de Alpine A110 tot de laagste in zijn klasse.

MODERN DESIGN, TROUW AAN ERFGOED
De nieuwe A110 is uiterst modern en toch direct herkenbaar als Alpine. Hij combineert moderne designdetails, materialen en technieken met de efficiency, het compacte formaat en het silhouet van de originele A110 Berlinette.
De voorzijde wordt gekenmerkt door vier separate LED-dagrijlampen en de lijnen op de motorkap – een onmiskenbaar detail van het Alpine DNA.
Van de zijkant is het efficiënte ontwerp goed zichtbaar – de carrosserie is strak om de structuur en de techniek heen gevormd voor een minimale footprint en maximale prestaties.
De X-vormige LED-achterlichten met dynamische richtingaanwijzers geven de auto een moderne uitstraling, terwijl de gebogen achterruit direct verwijst naar die van historische Alpine-modellen.
Binnenin is de A110 minimalistisch vormgegeven, met een lichtgewicht ontwerp en een comfortabele zitpositie. Materialen van topkwaliteit, ‘full-grain’ lederen bekleding, aluminium en Carbon Fiber dragen bij aan de unieke rijervaring voor berijder en passagier.





PERFORMANCE EN COMFORT – ELKE DAG
Het lage gewicht in combinatie met de dubbele wishbone voor- en achterwielophanging bieden een excellente combinatie van uitstekende rijeigenschappen en prestaties, zonder in te leveren op comfort en dagelijkse bruikbaarheid.
De A110 biedt ook een prettige in- en uitstap voor dagelijks gebruik en voor inzittenden van verschillend postuur. Kortom: de Alpine voelt zich net zo thuis in het dagelijkse verkeer als op het circuit.

DE BESTE ONDERDELEN VAN DE BESTE LEVERANCIERS
Voor het hoogst mogelijke niveau van prestaties, pasvorm en afwerking hebben de ingenieurs en designers van de Alpine A110 gekozen voor toonaangevende leveranciers. Enkele voorbeelden:
- Brembo levert de aluminium remklauwen. Het remsysteem op de achteras is specifiek voor Alpine ontwikkeld en voorzien van een parkeerrem met geïntegreerde actuator – een wereldprimeur waarmee 2,5 kg gewicht gespaard wordt.
- Otto Fuchs ontwierp de lichtgewicht 18-inch wielen van gesmeed aluminium, waarmee niet alleen gewicht bespaard wordt, maar die ook veel zicht ‘door de wielen’ bieden.
- Sabelt ontwikkelde de kuipstoelen die slechts 13,1 kg per stuk wegen, zonder enkele concessie op het gebied van comfort.

SPECIFICATIES A110 PREMIÈRE EDITION
De Alpine A110 Première Edition is een gelimiteerde en genummerde versie waarvan 1.955 stuks gebouwd worden. Het productieaantal is een eerbetoon aan het jaar waarin Jean Rédélé het merk Alpine oprichtte. De Première Edition is zeer rijk uitgerust met onder meer:
• Exterieurkleur in ‘Blue Alpine’, ‘Noir Profond’ (zwart) of ‘Blanc Solaire’ (wit)
• Specifieke 18-inch gesmede aluminium wielen met diamantzwarte afwerking van Otto Fuchs
• Drie rijmodi: Normal, Sport en Track
• Hoogwaardig remsysteem, remklauwen met geïntegreerde parkeerrem en remschijven met aluminium binnenwerk
• Lichtgewicht, actief uitlaatsysteem
• Focal audiosysteem aangepast voor Alpine
• Carbon Fiber interieuraccenten
• Geborsteld aluminium pedalen
• Sabelt kuipstoelen uit één deel met gewatteerde, full-grain lederen bekleding
• ‘Tricolore’ blauw-wit-rode badges binnen en buiten
• Een Première Edition badge met het serienummer op de middenconsole

In 2018, nadat de productie van Première Edition voltooid is, komen er verschillende uitrustingsniveaus van de A110, aangevuld met een breed scala aan mogelijkheden om te personaliseren.

PRIJS A110 PREMIÈRE EDITION
De definitieve prijzen, inclusief de Nederlandse prijzen, worden midden 2017 bekend gemaakt wanneer de orderboeken officieel openen.
De voorlopige Franse en Zwitserse adviesprijs van de Alpine A110 Première Edition bedraagt:
• 58.500 euro (inclusief belastingen) in Frankrijk
• 64.000 Zwitserse frank (inclusief belastingen) in Zwitserland

BESCHIKBAARHEID A110 PREMIÈRE EDITION
De Alpine A110 Première Edition was in december 2016 online te reserveren via de speciale Alpine app. In vijf dagen waren alle beschikbare exemplaren vergeven.
Een beperkt aantal rechtsgestuurde exemplaren is nog beschikbaar voor de Britse markt, waar de levering in 2018 start. De reserveringen voor de Japanse markt openen in de komende weken.
De Alpine app blijft beschikbaar voor het reserveren van Alpine A110 modellen die in 2018 worden geproduceerd, als de levering van de Première Edition voltooid is.





ONTWORPEN IN FRANKRIJK, GEBOUWD IN FRANKRIJK
De A110 is ontworpen en ontwikkeld in Frankrijk, bij het Technocentre van Groupe Renault in Guyancourt en bij het engineering centrum van Renault Sport in Les Ulis. De A110 wordt geproduceerd in de fabriek in Dieppe – zijn historische en spirituele thuishaven.
De productielocatie in Dieppe werd in 1969 gebouwd door Jean Rédélé, waar vervolgens alle generaties Alpine gebouwd zijn. Sinds de productiestop van Alpine in de jaren negentig zijn in Dieppe diverse modellen van Renault Sport en nichemodellen van Groupe Renault gebouwd, waaronder de Clio V6, de Espace, en de huidige Clio R.S. Ook assembleert de fabriek veel Renault raceauto’s, zoals de Formule Renault 2.0.
De ervaren medewerkers en specialisten in de Dieppe-fabriek bezitten alle expertise die vereist is om een toonaangevende sportauto te bouwen. Bovendien profiteert de productiefaciliteit van een miljoeneninvestering, onder meer voor de assemblage van het volledig uit aluminium vervaardigde platform en plaatwerk van de A110.
ALPINE DEALERNETWERK
De levering van de nieuwe Alpine A110 Première Edition start aan het einde van 2017 in de volgende landen:
• Oostenrijk
• België
• Frankrijk
• Duitsland
• Italië
• Luxemburg
• Nederland
• Polen
• Portugal
• Spanje
• Zwitserland
De levering van rechtsgestuurde modellen in het Verenigd Koninkrijk en Japan start in 2018.
Een netwerk van circa zestig speciale Alpine showrooms opent zijn deuren in Europa voordat de levering van de A110 start. De vestigingen worden geselecteerd uit de meest geschikte dealers van Groupe Renault. Toegewijde Alpine adviseurs staan er voor in net zo deskundig en gepassioneerd te zijn als de klanten van Alpine. De eerste Alpine dealer opent zijn deuren in Boulogne-Billancourt in Parijs, eind maart 2017. Informatie over de Nederlandse Alpine dealers wordt later bekend gemaakt.
Meer informatie over Alpine en de nieuwe A110 is te vinden via:
- https://alpinecars.com/fr/
- https://twitter.com/alpine_cars
- https://www.facebook.com/alpinesportscars
Geïnteresseerden in de nieuwe Alpine A110 kunnen zich aanmelden via:
- https://contact.renault.nl/waitinglist/alpine

BELANGRIJKE DATA VOOR ALPINE
1955 : Oprichting “Société des Automobiles Alpine”, lancering A106
1962 : Alpine A110
1971 : Eerste overwinning in rally van Monte Carlo
1973 : Alpine wint internationaal kampioenschap voor autofabrikanten, overname door Groupe Renault
1976 : Alpine A310 V6
1978 : Alpine wint Le Mans
1985 : Alpine GTA
1991 : Alpine A610
1995 : Alpine stopt productie
2012 : Aankondiging van een nieuw Alpine-project
2015 : Presentatie van Alpine Célébration tijdens Le Mans
2016 : Aankondiging terugkeer Alpine en presentatie Alpine Vision








Technische informatie – Alpine A110 Première Edition

A110 Première Edition
Jaar : 2017
Brandstof : Benzine
Motor : 1,8-liter viercilinder 16v
Max. vermogen : 252 pk @ 6.000 t/min
Max. koppel : 320 Nm
Aandrijving : middenmotor, achterwielaandrijving
Transmissie : 7-traps DCT, natte koppeling
Leeggewicht (DIN) : 1.103 kg
Vermogen-gewichtsverhouding : 228 pk /ton
Afmetingen : 4.178/1.798/1.252 mm (L/b/h)
Wielbasis : 2.419 mm
Spoorbreedte vooras : 1.556 mm
Spoorbreedte achteras : 1.553 mm
Wielophanging voor :
Wielophanging achter : dubbele wishbone
dubbele wishbone


Remsysteem
voor/achter : vier zuigers met 320 mm vaste remklauw / enkele zuiger met 320 mm zwevende remklauw
Luchtweerstand (Cw-waarde) : 0,32
Brandstoftank : 45 liter
Inhoud bagageruimte : 100 liter achter
96 liter voorin

Bandenmaat voor/achter : 205/40R18 (voor) / 235/40R18 (achter)

Topsnelheid : *250 km/u
0-100 km/u : 4,5 sec
Brandstofverbruik gemiddeld (NEDC):** 6,2 l/100km
CO2-uitstoot: **<140 gr CO2/km

Gebruikersavatar
martll
Berichten: 1408
Lid geworden op: 30 apr 2012, 19:42

Re: Renault Alpine A110-50 met 400 PK-V6

Bericht door martll » 08 mar 2017, 20:44

Dat uitverkochte valt nog aan te twijfelen. Wat is uitverkocht? Dat je niet meer kunt configureren? Want heel wat handelaren en dealers hebben ze gekocht om te verkopen.

Vergeet ook niet dat dit een première edition is, als er vraag naar is gaan ze gewoon meer Alpines produceren.

Oh verder leuk idee; laag gewicht en rwd, hoop voor ze dat ze zichzelf de markt niet uitprijzen.

Gebruikersavatar
MarkS
Berichten: 2903
Lid geworden op: 24 mar 2014, 22:41

Re: Renault Alpine A110-50 met 400 PK-V6

Bericht door MarkS » 08 mar 2017, 20:46

Luco schreef: 08 mar 2017, 20:41 hier wat meer info, maar je hebt er weinig aan, ze zijn al uitverkocht :-)
Dit is inderdaad een gelimiteerde première edition voor de introductie en die is uitverkocht.
Ding gaat daarna gewoon in productie.
Laatst gewijzigd door MarkS op 08 mar 2017, 20:52, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27874
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Renault Alpine A110-50 met 400 PK-V6

Bericht door Luco » 08 mar 2017, 20:47

klopt maar dat is dan niet deze premier edition, voor wat het waard is :-)

Gebruikersavatar
JdBn
Berichten: 1339
Lid geworden op: 05 aug 2014, 10:15
Auto: E91 335d & A112 Abarth

Re: Renault Alpine A110-50 met 400 PK-V6

Bericht door JdBn » 08 mar 2017, 20:59

Klinkt qua concept bijna exact als een Alfa 4C: Compact, erg licht en met 2-honderd-nogwat pk 4cil. turbo middenmotor. Prijs is ook wel vergelijkbaar. Ik zou toch voor de 4C gaan denk ik, maar dan wel eentje waar het dak af kan :P

Gebruikersavatar
MarkS
Berichten: 2903
Lid geworden op: 24 mar 2014, 22:41

Re: Renault Alpine A110-50 met 400 PK-V6

Bericht door MarkS » 08 mar 2017, 21:01

Alleen komt die 4C er bij veel van de tests/reviews niet zo positief uit qua rijeigenschappen ...

Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26187
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl
Contacteer:

Re: Renault Alpine A110-50 met 400 PK-V6

Bericht door Macboy » 10 mar 2017, 00:08

Maar daar kon je weer voor heel weinig verandering in aanbrengen (schandalig dat het moet natuurlijk).

la_fusion
Berichten: 324
Lid geworden op: 26 sep 2015, 21:53

Re: Renault Alpine A110-50 met 400 PK-V6

Bericht door la_fusion » 06 sep 2017, 11:49


Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26187
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl
Contacteer:

Re: Renault Alpine A110-50 met 400 PK-V6

Bericht door Macboy » 06 sep 2017, 20:39

Wat een geweldig ding gaat dat worden :love:

Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27874
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Renault Alpine A110-50 met 400 PK-V6

Bericht door Luco » 06 sep 2017, 22:24

Maat van me heeft er een besteld
Zelf ben ik er niet weg van

THE MUD
Berichten: 532
Lid geworden op: 10 mei 2012, 12:11
Locatie: Tolkamer (Gelderland)

Re: Renault Alpine A110-50 met 400 PK-V6

Bericht door THE MUD » 28 sep 2017, 23:54

indobesar schreef: 08 mar 2017, 12:18 Op basis van de foto's was ik niet echt overtuigd. Na het zien van dit filmpje ben ik wel enthousiast. Goede gewichtsverdeling, double wishbones rondom, "veel" suspension travel en een laag gewicht. De stance komt in het filmpje ook beter over. :)

Leuk filmpje, ben ik ook weer wat geüpdatet over deze auto :thumbup: .

De retrolooks zijn leuk al weet ik nog niet of ik hem mooi vind als geheel en een paar details hadden mooier uitgewerkt mogen worden. Klinkt wel als een leuke rijdersauto waar over is nagedacht dus wie weet. "Ken" 2 mensen die er een besteld hebben dus wie weet kan ik hem over een tijdje eens in het echt aanschouwen.

Gebruikersavatar
tuurgtt
Berichten: 694
Lid geworden op: 13 aug 2009, 03:46
Auto: M140i
Locatie: Headvillage

Re: De nieuwe Alpine is te bestellen

Bericht door tuurgtt » 05 dec 2017, 15:55

Het is hier wel erg stil over deze auto. Kennelijk gaat het hier toch om een Cayman killer;

http://www.evo.co.uk/alpine/a110

Juist de flat-six van de oude Cayman zou hier het verschil nog kunnen maken, maar als er toch maar een turbo vierpittertje in ligt neem ik ook gewoon de 1100kg Alpine.
Al wordt hij zeker in NL wel erg duur. Zeker voor een fourbanger...

Gebruikersavatar
Sander-E46
Berichten: 2410
Lid geworden op: 07 apr 2013, 12:13

Re: De nieuwe Alpine is te bestellen

Bericht door Sander-E46 » 05 dec 2017, 16:17

https://www.autoweek.nl/video/alpine-a1 ... ssie-2017/

Dan toch een 4C, waarbij carbonfiber geen budgetissue is..

Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26187
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl
Contacteer:

Re: De nieuwe Alpine is te bestellen

Bericht door Macboy » 06 dec 2017, 01:18

Het probleem is dat het model 5 jaar geleden op de markt had moeten komen. Het is niet uitdagend of spannend genoeg. Eigenlijk zelfs een beetje saai. Er is niemand die echt een poster van deze auto boven zijn bed zal hangen. Gewoon een brave Renault als het ware.

Auto is daarnaast totaal niet praktisch. En nu niet zeggen dat het daar niet om gaat, maar als je niet eens 2 trolleys mee kan nemen ? Hoe wil je dan die roadtrip gaan doen met zijn tweeen ?

Buiten dat vind ik het echt wel een fraaie auto en dikke respect voor Renault. Zou de auto ook absoluut overwegen en mee willen rijden als ik ervoor in de markt was. Dus dont get me wrong.

Maar als ik dan de Alfa 4C lijnen weer zie vandaag :love:

Afbeelding


Het interieur van de Alpine is dan wel weer fabuleus. Echt geweldig ontwerp !!!!

Afbeelding

la_fusion
Berichten: 324
Lid geworden op: 26 sep 2015, 21:53

Re: De nieuwe Alpine is te bestellen

Bericht door la_fusion » 06 dec 2017, 09:26

Ik vind de auto erg mooi maar inderdaad.. je wil op z'n minst toch 2 trolleys mee kunnen nemen op je roadtrip. De MR2 van weleer had die mogelijkheid wel en voor zover ik weet de gemiddeld Porsche ook.

Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26187
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl
Contacteer:

Re: De nieuwe Alpine is te bestellen

Bericht door Macboy » 06 dec 2017, 09:30

Wel meer dan dat .... zou voor mij de keuze wel erg makkelijk maken dan.

Afbeelding

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 121 gasten