Citroen C1 Swiss & Me studie

Ruikt het naar knoflook? Dan is dit het juiste forum! Alles over Franse auto's, van Citroën tot Venturi.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Citroen C1 Swiss & Me studie

Bericht door GTRene » 17 jul 2014, 00:21

Dat is best een leuk ding (niet die gekke dingen op de spatbord randen), welliswaar een studie, maar mogen ze van mij uitbrengen.


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

http://abcmoteur.fr/concept-car/citroen ... pt-geneve/" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
Petrolhead Tom
Berichten: 13003
Lid geworden op: 16 dec 2008, 14:56
Locatie: vwupforum.com

Re: Citroen C1 Swiss & Me studie

Bericht door Petrolhead Tom » 17 jul 2014, 21:49

Beetje een potent turbo torretje erin en je hebt inderdaad een hele leuke stadsvlo. Al is de nieuwe generatie drieling wel een faal van jewelste. Ik heb met de nieuwe 108 gereden en dat is gewoon vrijwel dezelfde rijbeleving als mijn Aygo. Dan komt de Vag drieling er toch echt wel een stuk beter uit. Veel meer auto voor je geld.

Gebruikersavatar
Dirkie
Berichten: 10
Lid geworden op: 20 jul 2014, 23:09

Re: Citroen C1 Swiss & Me studie

Bericht door Dirkie » 22 jul 2014, 16:04

Ziet er prima uit die C1, maar we weten hoe het ontwerp van zo'n studie/concept verandert als ie in massaproductie gaat ;)
@Petrolhead Tom, ja bij de Up en z'n broertjes krijg je inderdaad wat meer rijplezier. Dus in de zin van driving-fun heb je gelijk, en krijg je daarmee meer auto voor je geld. Aan de andere kant kun je die andere auto's ook bekijken op dat waarvoor ze bedoeld zijn. Onder andere als een no-nonsense auto voor mensen die simpelweg van A naar B willen komen, en ook soepel door de stad kunnen komen. Op dat gebied bieden de Aygo etc. die een iets betere standaarduitrusting hebben ook veel auto voor je geld. Zeker tweedehands kun je een toyota aygo via internet zoals op deze website best voordelig vinden. Voor veel mensen met een beperkt budget best een slimme aankoop, deze 'what you see is what you get'-auto. Toegegeven, ik vind de Up bijvoorbeeld ook een stuk mooier en zou er ook liever mee rijden, maar ik vind die drieling daarom geen faal. Het is denk ik maar net waar je meer waarde aan hecht :)

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten