Welke EVO (gebruikt)?
- Peter Tunissen
- Berichten: 8223
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:47
- Locatie: Weert
- Contacteer:
Welke EVO (gebruikt)?
Ik zit met een schuin oog naar een Mitsubishi EVO te kijken.
Gebruik zal voornamelijk wat hobby-ritjes over de B-wegen rondom te Ring zijn, misschien een enkele keer een rondje Ring (als het regent of sneeuwt).
Alles voor de V valt sowieso af, de VIII vind ik echt niet mooi dus die ook en de X ook.
Dus de opties zijn eigenlijk:
*) V of V RS
*) VI, VI RS of VI TME
*) VII
*) IX
Qua rijden heb ik echt weinig ervaring met EVO's, ooit eens met Gerhard (kom je hier nog?) meegereden in een VI RS en dat was top en verschillende DF'ers in verschillende EVO's over verschillende circuits zien glijden vanaf de buitenkant, dan zie je ook wel iets van hoe een auto zich in bochten gedraagt, maar niet alles uiteraard.
Dus vandaar even mijn vraag: uit bovenstaand lijstje en met bovenstaande eisen (dagelijks gebruik gaat niet gebeuren): welke zou jij kiezen en waarom?
Waardeontwikkeling speelt ook nog wel enige rol uiteraard; twee jaar geleden kon je nog voor €12.000 een rode VI TME kopen, ik wou dat ik toen alle te koop staande auto's gekocht had.
Gebruik zal voornamelijk wat hobby-ritjes over de B-wegen rondom te Ring zijn, misschien een enkele keer een rondje Ring (als het regent of sneeuwt).
Alles voor de V valt sowieso af, de VIII vind ik echt niet mooi dus die ook en de X ook.
Dus de opties zijn eigenlijk:
*) V of V RS
*) VI, VI RS of VI TME
*) VII
*) IX
Qua rijden heb ik echt weinig ervaring met EVO's, ooit eens met Gerhard (kom je hier nog?) meegereden in een VI RS en dat was top en verschillende DF'ers in verschillende EVO's over verschillende circuits zien glijden vanaf de buitenkant, dan zie je ook wel iets van hoe een auto zich in bochten gedraagt, maar niet alles uiteraard.
Dus vandaar even mijn vraag: uit bovenstaand lijstje en met bovenstaande eisen (dagelijks gebruik gaat niet gebeuren): welke zou jij kiezen en waarom?
Waardeontwikkeling speelt ook nog wel enige rol uiteraard; twee jaar geleden kon je nog voor €12.000 een rode VI TME kopen, ik wou dat ik toen alle te koop staande auto's gekocht had.
- Kasteel
- Berichten: 5282
- Lid geworden op: 15 feb 2006, 10:17
- Locatie: Haarlem
- Contacteer:
Re: Welke EVO (gebruikt)?
Destijds voor mezelf de voorkeur voor 7 RS en 8 MR RS ontwikkeld, waarbij de 7 RS zowaar nog moeilijker te vinden is. Volgens mij zijn er best wel wat 8 MR RS-en geweest, members als Markk hebben er nog 1 . Kende er verder nog wel een paar die er in de regio van Berkel ed rondreden. Wellicht dat je via vd Heuvel een leuke kan bemachtigen .
Marktontwikkeling heeft mij er wel van doen afzien
Marktontwikkeling heeft mij er wel van doen afzien
- markk
- Berichten: 3846
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 20:23
Re: Welke EVO (gebruikt)?
Yep, Markk heeft nog een 8mr rs, met 41k km erop
Heb weinig ervaringen met andere types.
Mijn RS met open Miltek is wel van het type 'what thw fuck' als je er na een maandjes of 2 ontwenning weer instapt.
En ook van 'pfff ik ben kapot' na 2 uurtjes spirited rijden.
En van...hmmm nu al weer tanken...
Mark.
Heb weinig ervaringen met andere types.
Mijn RS met open Miltek is wel van het type 'what thw fuck' als je er na een maandjes of 2 ontwenning weer instapt.
En ook van 'pfff ik ben kapot' na 2 uurtjes spirited rijden.
En van...hmmm nu al weer tanken...
Mark.
- Artosevo
- Berichten: 336
- Lid geworden op: 18 jul 2007, 19:29
Re: Welke EVO (gebruikt)?
Zal niet meevallen om een gebruikte V of V RS te vinden in NL, linksgestuurd. Ik rij nu zelf in een V RS, komt ook bij v.d. Heuvel vandaan, om de 5000 km nieuwe olie, als er wat kapotgaat laat ik het daar weer maken. Heb hiervoor ook een VIII RS en een X RS gehad, maar de V bevalt toch het beste, m.n. door het gewicht van 1280 kg. en de modificaties zoals Ralliart diff wat erop zit. Maar zelfs een X RS met de juiste draagarmen en diffs is een heerlijk overstuurde auto van te maken, laat dat maar aan de Heuveltjes over. Proflexen, gesmeed blok, andere turbo en de hele rataplan maken de wagen dan wel af.
-
- Berichten: 1656
- Lid geworden op: 04 apr 2007, 06:50
- Locatie: GroeneHart
Re: Welke EVO (gebruikt)?
Mijn voorkeur is toch de 1999-2001 Evo VI, heb er zelf ca 2J met ééntje gereden
Tikkie tunen en dan heb je een enorm lekkere auto, is net ffe wat meer hardcore dan de VII en VIII
P.S...
Ik, heb van de Evo VI nog een originele absolute nw staat (5.000Km gebruikte) blauw/antraciet RS Recaro interieur stoelen/bank set liggen die te koop is
Tikkie tunen en dan heb je een enorm lekkere auto, is net ffe wat meer hardcore dan de VII en VIII
P.S...
Ik, heb van de Evo VI nog een originele absolute nw staat (5.000Km gebruikte) blauw/antraciet RS Recaro interieur stoelen/bank set liggen die te koop is
- Niels
- Berichten: 22256
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
- Auto: Prius+
- Locatie: Grunn...
Re: Welke EVO (gebruikt)?
Mooi, mooi Peter?? Wat boeit dat nou met zo’n ding! We zitten hier niet op het Viva forum
Zoekacties instellen op de diverse autoverkoop sites, kijken, rijden, de beste voor het geld kopen en rammen met het ding Persoonlijk vind ik de modellen rondom 2000 wel supergaaf, die met die viskommen in de voorbumper
Zoekacties instellen op de diverse autoverkoop sites, kijken, rijden, de beste voor het geld kopen en rammen met het ding Persoonlijk vind ik de modellen rondom 2000 wel supergaaf, die met die viskommen in de voorbumper
- Andry
- Berichten: 831
- Lid geworden op: 05 jul 2007, 17:02
- Auto: Evo 7 RS2/ E90 LCI / Kadett C
Re: Welke EVO (gebruikt)?
De verschillen qua karakter zijn zo groot dat je echt met alle chassis en diverse configuraties qua diffs gereden moet hebben om te bepalen wat jou het beste bevalt.
Ik heb ruim een jaar een witte links gestuurde Evo 6 RS2 (CP9A) gehad en nu alweer 10 jaar een links gestuurde Evo 7 RS2 (CT9A). Toen ik de 6 nog had kwam de 7 te koop en een proefrit gemaakt. Het verschil is aanzienlijk tussen beide chassis. Wat me opviel is dat het CT9A chassis is veel stijver is wat zich vertaalde in veel snellere reactie op rijderinputs, lastwisselingen en het remmen is van een andere orde. Beide auto's waren ten tijde van de proefrit standaard qua remmen en ophanging. Volgens de technische gegevens zou het CT9A chassis ook 50% stijver zijn. Wel zit op de 7 RS2 standaard ACD/AYC wat je eenvoudig kan remappen en vervolgens dwars gaan met dat hok.
Geen ervaring met het chassis van de 10, maar rally rijders beweren dat de Evo serie dat qua chassis vanaf het begin had moeten zijn.
Hou wel budget vrij voor een mooi onderstel (Proflex, Öhlins, Reiger) en betere remblokken/schijven, dat is wel een must.
Ik heb ruim een jaar een witte links gestuurde Evo 6 RS2 (CP9A) gehad en nu alweer 10 jaar een links gestuurde Evo 7 RS2 (CT9A). Toen ik de 6 nog had kwam de 7 te koop en een proefrit gemaakt. Het verschil is aanzienlijk tussen beide chassis. Wat me opviel is dat het CT9A chassis is veel stijver is wat zich vertaalde in veel snellere reactie op rijderinputs, lastwisselingen en het remmen is van een andere orde. Beide auto's waren ten tijde van de proefrit standaard qua remmen en ophanging. Volgens de technische gegevens zou het CT9A chassis ook 50% stijver zijn. Wel zit op de 7 RS2 standaard ACD/AYC wat je eenvoudig kan remappen en vervolgens dwars gaan met dat hok.
Geen ervaring met het chassis van de 10, maar rally rijders beweren dat de Evo serie dat qua chassis vanaf het begin had moeten zijn.
Hou wel budget vrij voor een mooi onderstel (Proflex, Öhlins, Reiger) en betere remblokken/schijven, dat is wel een must.
- Peter Tunissen
- Berichten: 8223
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:47
- Locatie: Weert
- Contacteer:
Re: Welke EVO (gebruikt)?
DF is toch echt mooi, je stelt een ontzettend specialistische vraag en krijgt toch gewoon zeer zinnige antwoorden.
Zelf gewoon uitproberen heeft ook mijn voorkeur, maar ja, welk bedrijf heeft ze allemaal naast elkaar staan én wil ze voor een proefrit meegeven aan iemand die wil weten welke het lekkerste op de limiet rijdt…
AYC remappen heb ik nog nooit van gehoord, ik dacht altijd dat het er gewoon onderuit moest en vervangen door een RS achterdiff. Wie doet dat remappen in de Benelux of Duitsland?
Op dit moment neig ik toch het meeste naar een V of VI RS, vooral vanwege gewicht en handelbaarheid i.c.m. het gebruik (de wegen hier zijn echt smal en kronkelig).
Onderstel en remmerij upgrade had ik al rekening mee gehouden, dat moet op vrijwel alle auto's als je er iets van wilt maken.
Uitlaat wil ik er ook op, zo'n rallyding hoort gewoon bakken met herrie te maken vind ik.
Zelf gewoon uitproberen heeft ook mijn voorkeur, maar ja, welk bedrijf heeft ze allemaal naast elkaar staan én wil ze voor een proefrit meegeven aan iemand die wil weten welke het lekkerste op de limiet rijdt…
AYC remappen heb ik nog nooit van gehoord, ik dacht altijd dat het er gewoon onderuit moest en vervangen door een RS achterdiff. Wie doet dat remappen in de Benelux of Duitsland?
Op dit moment neig ik toch het meeste naar een V of VI RS, vooral vanwege gewicht en handelbaarheid i.c.m. het gebruik (de wegen hier zijn echt smal en kronkelig).
Onderstel en remmerij upgrade had ik al rekening mee gehouden, dat moet op vrijwel alle auto's als je er iets van wilt maken.
Uitlaat wil ik er ook op, zo'n rallyding hoort gewoon bakken met herrie te maken vind ik.
- Andry
- Berichten: 831
- Lid geworden op: 05 jul 2007, 17:02
- Auto: Evo 7 RS2/ E90 LCI / Kadett C
Re: Welke EVO (gebruikt)?
Enkel het AYC remappen kan niet, de ACD mapping kan je wel aanpassen. Omdat ACD + AYC (en vanaf de 8 SAYC) volledig zijn geintegreerd heeft het ook effect op het AYC. Ik heb een Ralliart K1 ACD ecu, maar inmiddels wordt vaak de standaard acd/ayc ecu geremapt. De snelheid van lock+unluck en de tijd ervan wordt aangepast. Qua rijden moet je je wel enigszins aanpassen en je moet weten hoe het systeem werkt, heb je dat door vind ik het een toevoeging. Een veel gehoorde aanname is dat het systeem een stumperhulp is en je uit ellende zou houden, maar die mensen die dit beweren kennen de materie gewoon niet. Het systeem helpt je ook niet als het fout gaat. Sterker nog: het grensgebied wordt kleiner.
https://www.autoscout24.nl/aanbod/mitsu ... cldtidx=14
Een 5 RS LHD heeft trouwens ook een specifieke motorcode. Onder 4G63 moet de beginnen met YJ. Staat er iets anders is het geen originele motor. De versnellingsbak code moet eindigen op X6A of Z6A (Group A of N ratio's) , deze zijn ook weer onderverdeeld in een A en B versie (lange/kort) eindoverbrenging. Zulke korte overbrengingen zijn wel gaaf, maar je blijft wel schakelen. De overbrengverhoudingen zijn ook gebaseerd op een turbo met restictor. Door de heel smalle powerband van de motor moesten de verhoudingen heel kort zijn. Ik heb een tijd geleden in een Evo 7 met RS aandrijflijn gereden met daarin een stroker motor (brede powerband) en dat was een ver van ideale combinatie.
Kijkend naar het gebruik moet je inderdaad voor een V RS (CP9A) gaan. En de onderbouwing is:
CP9A RS vs. CT9A RS
https://www.autoscout24.nl/aanbod/mitsu ... cldtidx=14
Een 5 RS LHD heeft trouwens ook een specifieke motorcode. Onder 4G63 moet de beginnen met YJ. Staat er iets anders is het geen originele motor. De versnellingsbak code moet eindigen op X6A of Z6A (Group A of N ratio's) , deze zijn ook weer onderverdeeld in een A en B versie (lange/kort) eindoverbrenging. Zulke korte overbrengingen zijn wel gaaf, maar je blijft wel schakelen. De overbrengverhoudingen zijn ook gebaseerd op een turbo met restictor. Door de heel smalle powerband van de motor moesten de verhoudingen heel kort zijn. Ik heb een tijd geleden in een Evo 7 met RS aandrijflijn gereden met daarin een stroker motor (brede powerband) en dat was een ver van ideale combinatie.
Kijkend naar het gebruik moet je inderdaad voor een V RS (CP9A) gaan. En de onderbouwing is:
CP9A RS vs. CT9A RS
- Het drooggewicht is 1260 kg, vs. 1310 kg
- De wielbasis is 2510 mm vs. 2625 mm
- De spoorbreedte is 1495/1490 mm vs. 1500/1500 mm
- De overhang voor is 890 mm vs. 895 mm
- De overhang achter 950 mm vs. 935mm
-
- Berichten: 683
- Lid geworden op: 17 mei 2008, 10:45
Re: Welke EVO (gebruikt)?
Gaaf om meer over de Evo's te lezen. Waardevolle en zeer interessante materie Andry.
Ik heb een keer met een Makinen editie meegereden (dat is dan een Evo 6?) als jong jochie, man wat was dat ontzettend indrukwekkende ervaring. Hoe hard die turbo er in kwam zetten was echt ontzettend tof. Lijkt mij heerlijk om daar weekenden in te knallen in de Eifel!
Ik heb een keer met een Makinen editie meegereden (dat is dan een Evo 6?) als jong jochie, man wat was dat ontzettend indrukwekkende ervaring. Hoe hard die turbo er in kwam zetten was echt ontzettend tof. Lijkt mij heerlijk om daar weekenden in te knallen in de Eifel!
- Emiel
- Berichten: 3867
- Lid geworden op: 02 feb 2009, 20:44
Re: Welke EVO (gebruikt)?
Een Evo 6 gereden, enorm veel plezier mee gehad. Nordschleiffe, sneeuw op Hunsruck tot knie hoogte met Nokian sneeuwbanden, enorm tof allemaal.
Maar chasis van Evo 6 is alles behalve stijf. Wil je daar iets van stijfheid in krijgen zul je er flink mee aan de bak moeten.
Ik kijk al een tijdje met schuin oog naar een Evo voor erbij, maar 7 of 8MR voor fun gebruik. 6 al gehad en wat Andry zegt is waar.
Ik zou kopen wat je kan krijgen en met welke staat. Goed exemplaar boven voorkeur voor 6 of 7.
Maar chasis van Evo 6 is alles behalve stijf. Wil je daar iets van stijfheid in krijgen zul je er flink mee aan de bak moeten.
Ik kijk al een tijdje met schuin oog naar een Evo voor erbij, maar 7 of 8MR voor fun gebruik. 6 al gehad en wat Andry zegt is waar.
Ik zou kopen wat je kan krijgen en met welke staat. Goed exemplaar boven voorkeur voor 6 of 7.
- Leen
- Berichten: 1197
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 17:06
- Locatie: Katwijk aan Zee
Re: Welke EVO (gebruikt)?
tsja , ik heb hier ook nog een EVO5RS staan (al weer 17 jaar in bezit......) , daar rij ik 's winters elk jaar zo'n 1000/2000 km mee , blijven gave bakken en heb er wat mee en dus gewoon een blijvertje . en met ems ecutek 360 pk remap , 3" open uitlaat , proflex jumbo's , helemaal leeggehaald , recaro racekuipjes en rolkooi erg vermoeiend maar wel gaaf inderdaad , en optrekkend tot 200 is hij rapper dan m'n M2 . veel harder gaat hij ook niet bij 220 knalt hij in de begrenzer .
succes met zoeken Peter.
succes met zoeken Peter.
- Emiel
- Berichten: 3867
- Lid geworden op: 02 feb 2009, 20:44
Re: Welke EVO (gebruikt)?
Doet mij terug denken aan de Evo 6. Terug komende van de ring. Een NSX Type-R iets er volledig uittrekken vanaf einde wegwerkzaamheden in Duitsland tot 220km/h. Daarna kwam hij naast mij rijden en lachte, schakelde op en reed zo weg
Heb er ergens nog beeld materiaal van.
- markk
- Berichten: 3846
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 20:23
Re: Welke EVO (gebruikt)?
Hahaha...evo 8mr rs met 5 bak trekt 'em bij 250-255 teller in toerenbegrenzer.
Twee keer gehad toen ik druk bezig was met rijden en niet op de teller keek ... wtf hij houd in...maar hing gewoon in 5 in toerenbegrenzer...
Mark.
Twee keer gehad toen ik druk bezig was met rijden en niet op de teller keek ... wtf hij houd in...maar hing gewoon in 5 in toerenbegrenzer...
Mark.
- Andry
- Berichten: 831
- Lid geworden op: 05 jul 2007, 17:02
- Auto: Evo 7 RS2/ E90 LCI / Kadett C
Re: Welke EVO (gebruikt)?
Voordat ik een auto koop verdiep ik me altijd eerst in de technische details omdat ik dat belangrijker vind dan het soort bekleding of type radio enz. Voor ik m'n Evo 6 verkocht en een Evo 7 kocht ben in de boeken gedoken om zoveel mogelijk technische details te achterhalen. In eerste instantie wilde ik een Evo 7 RS hebben, maar deze waren/zijn enorm schaars. Een linkgestuurde Evo 7 was/is überhaupt al moeilijk te vinden en toen er één te koop kwam was het een RS 2, dan mij die dan maar Door de boeken spittend kom je erachter dat een RS niet alleen qua aandrijflijn, maar de body structureel ook heel anders is dan van non een RS. Bijvoorbeeld dunner glas voor de voor-en achterruit: 3,8mm dik ipv. 4,3 mm. Andere staalsoorten en diktes en de locaties waar deze zijn verwerkt, groter aantal lasverbindingen zowel mig als spot, wel/geen structural foam in de stijlen, andere lijm/kit soorten en dat soort technisch geneuzelThomas H schreef: ↑16 jul 2018, 12:28 Gaaf om meer over de Evo's te lezen. Waardevolle en zeer interessante materie Andry.
Ik heb een keer met een Makinen editie meegereden (dat is dan een Evo 6?) als jong jochie, man wat was dat ontzettend indrukwekkende ervaring. Hoe hard die turbo er in kwam zetten was echt ontzettend tof. Lijkt mij heerlijk om daar weekenden in te knallen in de Eifel!
- FreudeamFahren
- Berichten: 2833
- Lid geworden op: 06 aug 2009, 15:06
Re: Welke EVO (gebruikt)?
<nomineert voor beste draadje 2018>
Carry on gentlemen! Interessante kost!
@ Peter: de G man heeft zijn wagenpark een poos gelee opgeruimd, concentreert zich volgens mij op 2 wielers nu (met en zonder broem) en is geswitcht van bio boodschappen naar makelen
Carry on gentlemen! Interessante kost!
@ Peter: de G man heeft zijn wagenpark een poos gelee opgeruimd, concentreert zich volgens mij op 2 wielers nu (met en zonder broem) en is geswitcht van bio boodschappen naar makelen
-
- Berichten: 6491
- Lid geworden op: 03 sep 2009, 11:29
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
- Locatie: Emmen e.o.
Re: Welke EVO (gebruikt)?
Andy complimenten voor je bijdragen, ontzettend gaaf om te lezen!
- mrbbs
- Berichten: 1481
- Lid geworden op: 21 mei 2006, 13:50
- Locatie: belgie
- Contacteer:
Re: Welke EVO (gebruikt)?
Bizar, ik had dat bij 242 op de teller op mijn VIII MR RS
- Downforce Hans
- Berichten: 12544
- Lid geworden op: 05 jan 2007, 10:36
- Locatie: Waterloo
Re: Welke EVO (gebruikt)?
Yep, Andry is wel de specialist op dit gebied.......
- markk
- Berichten: 3846
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 20:23
Re: Welke EVO (gebruikt)?
- Marsnel
- Berichten: 456
- Lid geworden op: 11 aug 2008, 22:19
- Auto: Civic B18c | E91 335D
- Locatie: Waddinxveen
Re: Welke EVO (gebruikt)?
De vorige keer dat Peter een auto zocht moest het een comfortabele autobahn cruizer worden.
Wij allemaal de autosites afzoeken naar 730d's, 535d, E-klasses.. etc.
Koopt hij een Porsche GT3.
Ik gok dat het dit keer een Ariel Atom wordt .
Wij allemaal de autosites afzoeken naar 730d's, 535d, E-klasses.. etc.
Koopt hij een Porsche GT3.
Ik gok dat het dit keer een Ariel Atom wordt .
- Andry
- Berichten: 831
- Lid geworden op: 05 jul 2007, 17:02
- Auto: Evo 7 RS2/ E90 LCI / Kadett C
Re: Welke EVO (gebruikt)?
Heb je al een auto kunnen vinden Peter? Evo's staan trouwens ook te boek als Carisma GT en CJO, kan je ook op zoekenPeter Tunissen schreef: ↑14 jul 2018, 17:36 DF is toch echt mooi, je stelt een ontzettend specialistische vraag en krijgt toch gewoon zeer zinnige antwoorden.
Zelf gewoon uitproberen heeft ook mijn voorkeur, maar ja, welk bedrijf heeft ze allemaal naast elkaar staan én wil ze voor een proefrit meegeven aan iemand die wil weten welke het lekkerste op de limiet rijdt…
AYC remappen heb ik nog nooit van gehoord, ik dacht altijd dat het er gewoon onderuit moest en vervangen door een RS achterdiff. Wie doet dat remappen in de Benelux of Duitsland?
Op dit moment neig ik toch het meeste naar een V of VI RS, vooral vanwege gewicht en handelbaarheid i.c.m. het gebruik (de wegen hier zijn echt smal en kronkelig).
Onderstel en remmerij upgrade had ik al rekening mee gehouden, dat moet op vrijwel alle auto's als je er iets van wilt maken.
Uitlaat wil ik er ook op, zo'n rallyding hoort gewoon bakken met herrie te maken vind ik.
- Peter Tunissen
- Berichten: 8223
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:47
- Locatie: Weert
- Contacteer:
Re: Welke EVO (gebruikt)?
Hahaha, dat zou ook zomaar kunnen…
In alle eerlijkheid: ik twijfelde tussen een €1500 rondboemel diesel, een 550d en een GT3 en uiteindelijk zijn het ze alledrie geworden.
De afgelopen weken waren er een paar Lancer Register meetings bij de Ring en in alle eerlijkheid doet een V me het meest qua looks (alsof het boeit bij zo'n auto, nou ja, een beetje… ), dus daar gaan de zoektocht zich een beetje op toespitsen. Maar het heeft allemaal geen haast, kan zomaar eind van het jaar of winter worden, de juiste auto moet gewoon net langs komen.
- Emiel
- Berichten: 3867
- Lid geworden op: 02 feb 2009, 20:44
Re: Welke EVO (gebruikt)?
Peter, Zou ook eens een telefoontje wagen naar Van Hoof. Misschien kan die nog ergens iets vandaan toveren.
Qua onderdelen en onderhoud zit je daar in ieder geval goed.
Qua onderdelen en onderhoud zit je daar in ieder geval goed.
- WJ
- Berichten: 11740
- Lid geworden op: 19 mar 2008, 13:17
- Locatie: WeeWeeWee
Re: Welke EVO (gebruikt)?
Evo 6 Tommi Makinen, huphup!
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 84 gasten