3e Pagani Rally Zwitserland

Vurige Italiaanse auto's, van vlammende Ferrari's tot volle urnen, dit is het forum voor Italiaans temperament.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Roman
Berichten: 3237
Lid geworden op: 12 sep 2006, 11:05
Locatie: Liverpool

3e Pagani Rally Zwitserland

Bericht door Roman » 12 jun 2007, 16:13

Omdat de fotos niet gelinkt konden worden (geprobeerd op ander forum)

moet ik jullie helaas linken naar de paginas en moeten jullie zelf de fotos doorkijken...

Het is het echt waard, mooie fotos van hele mooie autos!

En een wereld record meeste Zonda's op 1 plek.

http://www.swisscarsightings.com/paganirally.html

http://www.swisscarsightings.com/paganirally2.html

http://www.swisscarsightings.com/paganirally3.html

http://www.swisscarsightings.com/paganirally4.html WOW!

http://www.swisscarsightings.com/paganirally5.html

Gebruikersavatar
Sander S.
Berichten: 3013
Lid geworden op: 18 dec 2006, 13:21
Locatie: leerdam

Bericht door Sander S. » 12 jun 2007, 16:17

ik doe mijn best maar ik kan die dingen niet mooi vinden :cry:

Gebruikersavatar
Roman
Berichten: 3237
Lid geworden op: 12 sep 2006, 11:05
Locatie: Liverpool

Bericht door Roman » 12 jun 2007, 16:17


Gebruikersavatar
Roman
Berichten: 3237
Lid geworden op: 12 sep 2006, 11:05
Locatie: Liverpool

Bericht door Roman » 12 jun 2007, 16:18

Sander Spoolder schreef:ik doe mijn best maar ik kan die dingen niet mooi vinden :cry:
Tis mede dankzij dat geluid dat ik er zo weg van ben http://www.youtube.com/watch?v=MiroepFi1fw

:shock:

Christoph
Berichten: 1659
Lid geworden op: 01 nov 2006, 16:43
Locatie: SF

Bericht door Christoph » 12 jun 2007, 16:20

Enige mooie auto op die foto's staat op pagina 5, en het is niet die afgetrapte mercedes.

Gebruikersavatar
Roman
Berichten: 3237
Lid geworden op: 12 sep 2006, 11:05
Locatie: Liverpool

Bericht door Roman » 12 jun 2007, 16:23

No love for Pagani? :lol:

Had zeker een BMW motor in moeten liggen :wink:

Gebruikersavatar
Tristan
Berichten: 13333
Lid geworden op: 10 feb 2006, 15:06

Bericht door Tristan » 12 jun 2007, 16:34

Hier kan Ferrari en Lambo nog een puntje aan zuigen!

Gebruikersavatar
Sander S.
Berichten: 3013
Lid geworden op: 18 dec 2006, 13:21
Locatie: leerdam

Bericht door Sander S. » 12 jun 2007, 17:41

Geluid is werkelijk TÉ ziek voor woorden, helemaal mee eens.

:D

Gebruikersavatar
Nutkees
Berichten: 4293
Lid geworden op: 19 aug 2006, 12:02
Auto: Dodge Viper
Locatie: Middenmeer
Contacteer:

Bericht door Nutkees » 12 jun 2007, 19:31

het wordt niet veel vetter dan dit!! :shock: echt een gaaf ding.. Nog maar 1 keer irl gezien toe hij voor me reed op de snelweg... 8)

HSR
Berichten: 5284
Lid geworden op: 18 aug 2006, 21:31

Bericht door HSR » 12 jun 2007, 21:44

Christoph schreef:Enige mooie auto op die foto's staat op pagina 5, en het is niet die afgetrapte mercedes.
nonsens. De pagani is waanzinnig. Echt een product waar Italia trots op mag zijn. Als ik loaded was had ik de kersenrode Roadster gekocht.

Nogmaals, bekijk het interieur, het stuur met teakhout*kwijl, kwijl kwijl*

http://www.youtube.com/watch?v=x6jKS0uUk_g




[img]http:715:480]http://www.fast-cars.ch/images/Pagani/Z ... rior_2.jpg[/img]

Gebruikersavatar
Pescatore
Berichten: 1336
Lid geworden op: 28 jan 2007, 16:39
Locatie: 053

Bericht door Pescatore » 12 jun 2007, 23:44

Pagani, da's met de P van 'pooierbak'.. :P Het Spyker-syndroom maar dan in Italië. Teveel poespas in het interieur, dat hout is veel te glad, de tellerplaten ogenschijnlijk onafleesbaar.

Het is niet 'mijn wagen'; klinkt nagenoeg hetzelfde als een Carrera GT. Vind de Zonda bij stationairloop een beetje agrarisch klinken zelfs :?

Koop een F430 CS, hou je nog qua automobiele wensen ook niets meer over..

HSR
Berichten: 5284
Lid geworden op: 18 aug 2006, 21:31

Bericht door HSR » 12 jun 2007, 23:58

Pescatore schreef:Pagani, da's met de P van 'pooierbak'.. :P Het Spyker-syndroom maar dan in Italië. Teveel poespas in het interieur, dat hout is veel te glad, de tellerplaten ogenschijnlijk onafleesbaar.

Het is niet 'mijn wagen'; klinkt nagenoeg hetzelfde als een Carrera GT. Vind de Zonda bij stationairloop een beetje agrarisch klinken zelfs :?

Koop een F430 CS, hou je nog qua automobiele wensen ook niets meer over..

Dit is dus een voorbeeld van iemand die het echt niet begrepen heeft. Maarja dat is natuurlijk niet vreemd als je 2 sierra's in beheer hebt.

Klinkt hetzelfde als een GT. Ga toch weg man, dan ben je zo doof als een kwartel. Argrarisch? Ja, jij komt uit meppel en weet dus als de best hoe die New Hollands klinken maar die klinken dus niet als een edel masjien zoals de Zonda .

Gebruikersavatar
Dennis Cavallino
Berichten: 15802
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
Locatie: Groene Hart
Contacteer:

Bericht door Dennis Cavallino » 13 jun 2007, 02:11

Toch ben ik het wel met pescatore eens. Als je zo'n auto ziet rijden, dan weet je dat het een fantastische belevenis moet zijn, maar mooi is het niet. Tenminste, ik heb nog geen één Pagani gezien waarvan ik dacht: die koop ik als ik de jackpot win.

Maar ze zijn wel gaaf en ze presteren fantastisch. Qua looks is het gewoon niet mijn ding (maar ik vind de Porsche Carrera GT en McLaren F1 ook niets, terwijl ik er dolgraag mee zou willen rijden).

Gebruikersavatar
Sander S.
Berichten: 3013
Lid geworden op: 18 dec 2006, 13:21
Locatie: leerdam

Bericht door Sander S. » 13 jun 2007, 02:19


Gebruikersavatar
Pescatore
Berichten: 1336
Lid geworden op: 28 jan 2007, 16:39
Locatie: 053

Bericht door Pescatore » 13 jun 2007, 09:16

Haha pakkende vergelijking Sander. Voor wie de Zonda een trapje te hoog gelegd is, is er altijd nog de 500 van Fiat. :)

Gebruikersavatar
Mark Nauta
Berichten: 10755
Lid geworden op: 26 aug 2006, 18:19
Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Locatie: Zevenbergen
Contacteer:

Bericht door Mark Nauta » 13 jun 2007, 11:38

Ik ben dus zelf wel echt compleet fan van de Pagani Zonda. Ik vind hem fantastisch. Alles aan deze auto straalt gewoon pure snelheid en klasse uit. Het is gewoon een compromisloze auto.

Neem nu dat interieur. Hou, carbon, leer en aluminium samen. Normaal staat het niet, en in deze auto is het prachtig. Ook de deatils aan de buitenkant van de auto zijn schitterend. Die koplampen, het logo zo hoog op de voorkap, de spiegels, de uitlaten en de riempjes waarmee de motorkap vastzit. Pure klasse.

Ik kan me echter wel voorstellen dat er mensen zijn die hem niet mooi zullen vinden. Maar er is dan natuurlijk wel een verschil tussen niet mooi, en indrukwekkend. Ik vind zelf een Ferrari Enzo niet mooi, maar vind hem wel bijzonder indrukwekkend.

Gebruikersavatar
Cupra R
Berichten: 429
Lid geworden op: 16 jul 2006, 11:04
Contacteer:

Bericht door Cupra R » 21 jun 2007, 01:03

Zonda F beter en mooier word het niet.
Kleur, zwarte onderzijde en zilvergrijze bovenzijde.
Enigste die de F boven zich moet dulden is de Veyron.

1 Veyron
2 Zonda F
3 McLaren F1
4 Murcielago LP640
5 288GTO

Gebruikersavatar
harrypaardekooper
Berichten: 27
Lid geworden op: 19 jun 2007, 10:02
Auto: BMW E82 135i
Locatie: Amstelveen

Bericht door harrypaardekooper » 23 jun 2007, 14:23

Pescatore schreef:Pagani, da's met de P van 'pooierbak'.. :P Het Spyker-syndroom maar dan in Italië. Teveel poespas in het interieur, dat hout is veel te glad, de tellerplaten ogenschijnlijk onafleesbaar.

Het is niet 'mijn wagen'; klinkt nagenoeg hetzelfde als een Carrera GT. Vind de Zonda bij stationairloop een beetje agrarisch klinken zelfs :?

Koop een F430 CS, hou je nog qua automobiele wensen ook niets meer over..

Kijk pescatore, meningen hoef ik en ga ik ook niemand aanpraten,
maar het feit dat er ´teveel´ poespas zou zijn in het interieur van een Zonda is natuurlijk nonsens, de auto is eindelijk eens het bewijs dat ook interieuren ontworpen kunnen worden!! Behoudende types zoals jij kunnen dat niet hebben zeker he :wink:

Als ik dan nog even mijn mening zal laten doorschemeren, doe mij toch maar een Zonda F, die verkies ik echt boven een F430CS :D

BBVW
Berichten: 527
Lid geworden op: 17 apr 2007, 19:11
Auto: Z3 2.8, 330i Touring, Leon
Locatie: Mijnsheerenland

Bericht door BBVW » 23 jun 2007, 15:05

die carbon fibre Zonda, die vindt ik werkelijk helemaal top. Tis volgens mij wel zo'n hate it or love it auto, dus ik kan me wel enigzins (bijna niet) voorstellen dat niet iedereen het de aller aller mooiste auto vindt.

Voor mij steekt ie met kop schouders en romp boven de rest uit.

HSR
Berichten: 5284
Lid geworden op: 18 aug 2006, 21:31

Bericht door HSR » 23 jun 2007, 17:28

harrypaardekooper schreef:
Pescatore schreef:Pagani, da's met de P van 'pooierbak'.. :P Het Spyker-syndroom maar dan in Italië. Teveel poespas in het interieur, dat hout is veel te glad, de tellerplaten ogenschijnlijk onafleesbaar.

Het is niet 'mijn wagen'; klinkt nagenoeg hetzelfde als een Carrera GT. Vind de Zonda bij stationairloop een beetje agrarisch klinken zelfs :?

Koop een F430 CS, hou je nog qua automobiele wensen ook niets meer over..

Kijk pescatore, meningen hoef ik en ga ik ook niemand aanpraten,
maar het feit dat er ´teveel´ poespas zou zijn in het interieur van een Zonda is natuurlijk nonsens, de auto is eindelijk eens het bewijs dat ook interieuren ontworpen kunnen worden!! Behoudende types zoals jij kunnen dat niet hebben zeker he :wink:

Als ik dan nog even mijn mening zal laten doorschemeren, doe mij toch maar een Zonda F, die verkies ik echt boven een F430CS :D
Ach, Harry, laat maar. Pescatore rijdt over 15 jaar nog in zijn sierra's :wink:

Rein
Berichten: 1934
Lid geworden op: 18 mar 2006, 17:27

Bericht door Rein » 23 jun 2007, 21:28

Super wagens idd die Zonda's. Lekker exclusief, en zelf ALLES naar wens te krijgen. Probeer maar eens een teak houten stuur te krijgen bij Ferrari, zal je niet lukken denk ik :wink:

Zie ik dit nou goed: [img:1600:1200]http://www.swisscarsightings.com/pagani ... %20032.jpg[/img]

buitenkant compleet van carbon? Gaaf :D :shock:

Is wel wat voor mij trouwens, die bovenstaande Zonda :P

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 130 gasten