Stelvio al vanaf het begin een mooie auto gevonden, en binnenkort zijn mijn ouders eigenaar van een Stelvio QV. Een zo-goed-als full option (enige optie die mist is carbon ceramic brakes, en de sparco carbon seats). Mijn vader heeft expres de Stelvio gekozen ipv de Giulia omdat hij het hoge zitten prefereert (ja hij begint een oude vent te worden

)
Zelf gelukkig met de proefrit mee geweest, en moet eerlijk toegeven, ik was zeer positief verbaasd over het rijgedrag van de auto! heb dan tegenwoordig steeds vaker in snelle SUV's gereden (Cayenne turbo's, X5M, G63 AMG al is dat wel echt een boot natuurlijk kwa handling) maar dit stuurt toch wel super scherp voor een SUV, de verkoper zat mij wel naderhand ff raar aan te kijken toen ik de auto weer aan de kant zette (hier in UAE zijn verkopers verplicht mee te gaan vanuit de verzekeraar met een QV) vond mij wel erg hoeken ermee
Helaas word hij pas afgeleverd als ik weer terug in Nederland ben, maar ik vlieg dan zsm weer deze kant op, puur en alleen om een goed stuk met de Stelvio te kunnen doen... Had graag nog meer gereden, maar mochten de snelweg niet eens op, dus konden de buurt niet uitkomen met de proefrit, erg saai maar is niet anders..
O en hij is Misano Blue, een kleur die je ondertussen niet meer kan bestellen helaas op de Stelvio (en ik geloof zelfs de hele alfa range momenteel)... Tevens de enige Stelvio QV in Misano blue van het hele UAE....
Soon more...