Mark schreef: ↑13 apr 2020, 23:18Ik overweeg er ook een te kopen dit jaar, prijzen worden steeds interessanter. Wellicht kan een van de leasemaatschappij medewerkers vertellen hoe de ROB cijfers van de Guilia zijn t.o.v. andere D segmenters. Hij voelt solide aan maar is hij dat ook?
JdBn schreef: ↑14 apr 2020, 09:47Zou ik toch eerder voor een F-series 320/330 gaan.
Hel helaas geen cijfers. Gevoelsmatig; Italianen kunnen top motoren bouwen, versnellingsbak is van ZF, afwerking ziet er prima uit. Waar misschien hooguit nog een pijnpunt in zit is elektronica. Maar ook dat zit wel snor geloof ik, ik hoor/lees er nooit spookverhalen over. Daarnaast, hoe vaak de F11 in de bezitsperiode wel geen loze meldingen gegeven heeft..
Persoonlijk zou ik niet twijfelen aan de (on)betrouwbaarheid van een Giulia. TCO zal denk ik op hetzelfde niveau liggen als een F30, A4, etc.. Maar denk dat deze auto behoorlijk meer DF biedt.
Oja. Wel een sperdiff monteren en de DNA knop tweaken zodat TC uitschakelen mogelijk wordt.