Alfa 75 Circuit

Vurige Italiaanse auto's, van vlammende Ferrari's tot volle urnen, dit is het forum voor Italiaans temperament.
Plaats reactie
MikeC164
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 aug 2012, 15:44

Alfa 75 Circuit

Bericht door MikeC164 » 28 mar 2013, 08:20

Beste Alfisti,

Ik afgelopen maanden een oude 75 1.8 gekocht en helemaal opgeknapt tot een waar trackday monster. Hiermee heb ik het weekend van 16 maart officieel mijn EU racelicentie behaald bij RSZ op zandvoort. De 75 heeft het waanzinnig goed gedaan en ik kan zeggen dat de wegligging, motor en versnellingsbak nog erg goed zijn. Zonder problemen heel het weekend doorstaan en allerlei geprepareerde bmwtjes en porsche 944 goed bij kon blijven. Langzamer rechte stukken, maar sneller in de bochten. Kortom super bakkie.

Wat dingen over de 75, zoals gezegd motor, versnellingsbak en onderstel goed. Remmen voor zijn uitgerust met nieuwe ferodo blokken die dus maar drie dagen gebruikt zijn. Achter zijn de blokken niet vervangen en helemaal op, deze zijn in minder goede staat. Verder de vloeistoffen in de 75 zijn ook vervangen en er zitten nieuwe bougies, een nieuwe bobine en nieuwe relais op. De verlichting rondom doet het ook, behalve knipperlicht linksvoor. Er zitten twee goed gemonteerde racestoelen in gebouwd met voor de bestuurder een vierpunts gordel. Kortom een rijklare circuit 75. Er zitten geen papieren bij de auto dus ook geen kenteken oid. Puur trackday dus.

Nog even op een rijtje:

- Motor & versnellingsbak goed
- Onderstel goed
- Nieuwe vloeistoffen (remolie moet wel vervangen worden)
- Nieuwe ferodo blokken voor (drie dagen op zandvoort gebruikt)
- Nieuwe bougies
- Nieuwe bobine
- Nieuwe relais
- 2 goed gemonteerde racestoelen met één vierpuntsgordel (bestuurder)
- Verlichting werkt
- ELEKTRISCHE RAMEN VOOR!! :p

Daarnaast is het ook een waanzinnig goede driftauto, erg goed om het te leren!

Nu ben ik klaar met het ophemelen. Vraagprijs rond 1500e.

Reden verkoop: Verhuis naar buitenland...

Vriendelijke groet,
Mike.

Foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

ErikS
Berichten: 18530
Lid geworden op: 18 aug 2008, 13:19
Locatie: Boedelbak

Re: Alfa 75 Circuit

Bericht door ErikS » 28 mar 2013, 08:39

Zie je bovenaan die occasions button?

Klik die eens aan en probeer het nog eens. :tooth:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 156 gasten