Lambo of Ferrari?

Vurige Italiaanse auto's, van vlammende Ferrari's tot volle urnen, dit is het forum voor Italiaans temperament.

Lambo of Ferrari?

Lambo Aventador
30
56%
Ferrari F12
24
44%
 
Totaal aantal stemmen: 54

Gebruikersavatar
Martijn M
Berichten: 3275
Lid geworden op: 30 dec 2011, 21:55

Re: Lambo of Ferrari?

Bericht door Martijn M » 23 okt 2012, 13:54

De vergelijking F12B en GT3/GT2... Tsja, dat is net als zeggen dat Megan Fox op Patricia Paay lijkt. :bag:

allen
Berichten: 18302
Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46

Re: Lambo of Ferrari?

Bericht door allen » 23 okt 2012, 14:37

SpyderFerdi schreef:Helemaal dikke sjit een Aventador (voorkeur heeft dan hoogglans zwart) , maar ook voor mij - no doubts - de F12B. Precies om de redenen die Robin hier neerzet. Toch nog (soort van) ingetogen :D klasse die F12B
Dat moet dan een complimentje voor Hyundai zijn. Want dat is het eerste dat die Ferrari mij aan doet denken met die 'sierlijke' vormen. :mrgreen:

Robin
Berichten: 51329
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL

Re: Lambo of Ferrari?

Bericht door Robin » 23 okt 2012, 15:29

Martijn M schreef:De vergelijking F12B en GT3/GT2... Tsja, dat is net als zeggen dat Megan Fox op Patricia Paay lijkt. :bag:

Nou het is zo bedoeld als hoe Ferdinand hiervoor 't zegt: Aventador en GT3/2 etc stralen enorme PRESENCE uit, vuur/een gebalde vuist/ze gaan al snel als ze stilstaan. Is dus niks mis mee. De F12 ziet er voor z'n 740pk uit als 'n soort sierlijke Renaissance Hyundai S Coupé inderdaad Allen.

De F12 is Monica Bellucci zoals ze is thuis zonder franje, puur , de Aventador is zoals ze is in bijv Asterix en Cleopatra als Cleopatra :love: en 'n GT3 is Claudia Schiffer voorzien van tatoos al over her body en 't haar in 12 kleuren a la Cindy Lauper. :tooth:

Kies maar. :kikker:

Trouwens Megan Fox...ik wou wel dat ik Brian Austin Green was voor één dag LOL.

Een GT3 ga ik niet vergelijken met La Paay.

Patricia Paay, even denken....Ik denk dat Herbie in de richting komt. :tooth:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten