Eindelijk, FIAT 500 met motor achterin

Vurige Italiaanse auto's, van vlammende Ferrari's tot volle urnen, dit is het forum voor Italiaans temperament.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dennis Cavallino
Berichten: 15802
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
Locatie: Groene Hart
Contacteer:

Eindelijk, FIAT 500 met motor achterin

Bericht door Dennis Cavallino » 27 apr 2011, 15:58

Afbeelding

Toen de huidige generatie van de FIAT 500 uitkwam was het voor sommigen een tegenvaller dat de motor voorin zat, in plaats van achterin. En te midden van die groep, waren een paar Italianen die de motor niet voorin, niet achterin, maar in het midden wilden hebben. De rest is geschiedenis, want nu presenteren ze hun eigen variant op de 500. De Motore Centrale met 230-280 pk op de achterwielen.

Gebruikersavatar
Robertdj
Berichten: 3135
Lid geworden op: 04 nov 2009, 10:11
Locatie: NJC

Re: Eindelijk, FIAT 500 met motor achterin

Bericht door Robertdj » 27 apr 2011, 16:06

Echt geweldig! Zal wel listig zijn :df:

Gebruikersavatar
Dennis Cavallino
Berichten: 15802
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
Locatie: Groene Hart
Contacteer:

Re: Eindelijk, FIAT 500 met motor achterin

Bericht door Dennis Cavallino » 27 apr 2011, 16:47

Een plotsklaps uitbrekende FWD, dat is pas listig. :P

Dit is een middenmotor he, hij ligt niet achter de achteras. De grens zal wel ver weg liggen en als je ermee rijdt zoals met een Renault Clio V6 (slow in, fast out) dan is er niets listigs aan. Tractie ohne ende is 't dan. Maar goed, wie weet mogen we hem ooit eens uitproberen.

Gebruikersavatar
Robertdj
Berichten: 3135
Lid geworden op: 04 nov 2009, 10:11
Locatie: NJC

Re: Eindelijk, FIAT 500 met motor achterin

Bericht door Robertdj » 27 apr 2011, 17:10

Dennis Cavallino schreef:Een plotsklaps uitbrekende FWD, dat is pas listig. :P

Dit is een middenmotor he, hij ligt niet achter de achteras. De grens zal wel ver weg liggen en als je ermee rijdt zoals met een Renault Clio V6 (slow in, fast out) dan is er niets listigs aan. Tractie ohne ende is 't dan. Maar goed, wie weet mogen we hem ooit eens uitproberen.

:jenna:

Was niets plotsklaps aan! Meer zoiets van: Dwars (yay), dwarser(yay), dwarser(yay!), dwarser! shit, en nou?:bag:

Gebruikersavatar
Tristan
Berichten: 13331
Lid geworden op: 10 feb 2006, 15:06

Re: Eindelijk, FIAT 500 met motor achterin

Bericht door Tristan » 27 apr 2011, 17:15

VET! :D

Gebruikersavatar
Dennis Cavallino
Berichten: 15802
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
Locatie: Groene Hart
Contacteer:

Re: Eindelijk, FIAT 500 met motor achterin

Bericht door Dennis Cavallino » 27 apr 2011, 17:24

Robertdj schreef:
Dennis Cavallino schreef:Een plotsklaps uitbrekende FWD, dat is pas listig. :P

Dit is een middenmotor he, hij ligt niet achter de achteras. De grens zal wel ver weg liggen en als je ermee rijdt zoals met een Renault Clio V6 (slow in, fast out) dan is er niets listigs aan. Tractie ohne ende is 't dan. Maar goed, wie weet mogen we hem ooit eens uitproberen.

:jenna:

Was niets plotsklaps aan! Meer zoiets van: Dwars (yay), dwarser(yay), dwarser(yay!), dwarser! shit, en nou?:bag:
Zo heb ik vroeger ook vaak achterstevoren gestaan hoor. Niets om je voor te schamen. Je moet de grenzen opzoeken als je goed wilt leren rijden. Schade rijden daarentegen is nergens voor nodig. Zo had ik laatst op een zandpad opeens een auto (MB) waarvan het ESP begon te werken toen ik full lock ging.... gelukkig was ik alert en hield ik hem uit de bomen.

Maar goed, ik denk dat een goede bestuurder niet snel in de problemen komt met de RWD 500, zolang je maar niet met te hoge snelheid een bocht in duikt die knijpt en je alsnog moet remmen. Dan ga je in de rondte.

Gebruikersavatar
Niels 155
Berichten: 95
Lid geworden op: 04 jan 2011, 17:59
Auto: Alfa 155 2.0 16V EVO4 Seq
Locatie: Amersfoort

Re: Eindelijk, FIAT 500 met motor achterin

Bericht door Niels 155 » 27 apr 2011, 21:01

Wel vet bakkie!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten