Dutch schreef:We hebben 't over een uurtje. Waar hebben we 't dan over? Er kan er maar één de eerste zijn, 'een van de eerste' heeft al geen zin meer, als het daarom zou gaan. Een 'betere aanpak' is niet mogelijk, of je moet de standaard-pr-babbel in een berichtje plakken of een blad beginnen, waardoor je materiaal van tevoren onder embargo krijgt. Ik vind dat Perry nog snel heeft zitten typen, zeker als die mediasite van Ferrari liep te haperen.
En da's nog los van de vraag of DF als 'nieuwssite' wil meetellen. Voor zover ik weet, is het nog altijd een blog, dat het nieuws meepikt en daar een eigen draai aan geeft.
Als mensen op nieuws zitten te wachten omdat ze weten dat om 12 uur de onthulling is dan is een uur lang.
Hoeveel dat er zijn weet ik niet, en jij ook niet, maar het is Ferrari dus het zullen er meer dan 2 zijn.
Buiten dat ligt het er helemaal aan hoe serieus DF is met het hele commerciele verhaal, als je succes wilt wil je (lijkt mij) ook een van de grotere sites worden.
Want waarom ga je anders commercieel, het is altijd interessant om te zien hoe ver je kunt komen toch?
Als mensen gaan zoeken naar nieuws, in dit geval een Ferrari, en ze vinden jouw site als een van de eerste dan zullen ze daarna, als ze benieuwd zijn of er nog auto nieuws is, als eerste of tweede naar jouw site terugkomen.
Zeker als je, zoals Aarstuner zegt, buiten het nieuws wat je overal ziet nog onderwerpen hebt die afwijken en interessant zijn om te lezen zul je gewoon nieuwe mensen aantrekken als je snel met nieuws bent.
Wil DF gewoon een klein clubje blijven wat op BMW gericht is dan heb ik niks gezegd behalve chappeaux, goed bezig.