Lancia Delta Integrale
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15802
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
- Contacteer:
Lancia Delta Integrale
Had ook in Rally gekund, maar het gaat me om de auto. Wat blijven dit mooie beelden zeg: http://www.historiclanciarally.it/lancia-delta-1992.wmv
- EppeRRR
- Berichten: 248
- Lid geworden op: 08 apr 2006, 11:45
- Locatie: Nieuweroord
- Contacteer:
- Nero_Serpente
- Berichten: 821
- Lid geworden op: 28 feb 2006, 18:03
- Locatie: Honda Civic EJ9
- Contacteer:
- Michel P
- Berichten: 12572
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 13:37
Dennis, idd een van de begeerlijke homologatie specials!! Pas bij wheeler dealer op DC ook weer zo'n ding opgeknap. Blijven iconen....... Als je wil drooggeilen check dan eens www.autoscout24.it dingen kosten amper wat. Dit heeft deels te maken met de betrouwbaarheid van de blokken. En mogelijk met het moeilijk verkrijgbaar zijn van onderdelen.
Ding van Dexter kon ik ook altijd wel een harde plasser van krijgen
Michel
Ding van Dexter kon ik ook altijd wel een harde plasser van krijgen
Michel
-
- Berichten: 831
- Lid geworden op: 09 aug 2006, 18:55
- Locatie: omg. sittard
- Contacteer:
-
- Berichten: 415
- Lid geworden op: 25 apr 2006, 15:13
- Locatie: Boxmeer
GVDDexter schreef:Uiteraard!
Zoiets kun je toch niet verkopen??
Nog meer info?
Uitvoering? Mods? Km? etc. etc.
Thanks
Joep
PS@Cav thanks voor het filmpje...wat kunnen auto's toch zó ontiegelijk mooi zijn he...en dan ook nog prachtige muziek op de achtergrond (Heb hem ook al serieus minstens 15x gezien...)
- Arthur
- Berichten: 39593
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
- Auto: Nr.50
- Locatie: Boven Barcelona
- Jeroen Watermulder
- Berichten: 374
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:50
- Locatie: Veluwe
Blijft een have auto. Superfilmpje ook. Zat me net te bedenken. Van E30 M3 zie je nog wel eens wegversies compleet nagebouwd als hun DTM tegenhanger. Zo zijn er legio voorbeelden van. Diebels Alt, Jagemeister en natuurlijk die meest voorkomende, de BMW-motorsportkleuren.
Gebeurt zoiets eigenlijk ook wel eens met de Integrale? Lijkt mij namelijk een mooie auto hiervoor. Een volledige Martini of Repsol lijkt me zeer gaaf.
Foto's graag.
Gebeurt zoiets eigenlijk ook wel eens met de Integrale? Lijkt mij namelijk een mooie auto hiervoor. Een volledige Martini of Repsol lijkt me zeer gaaf.
Foto's graag.
-
- Berichten: 415
- Lid geworden op: 25 apr 2006, 15:13
- Locatie: Boxmeer
-
- Berichten: 1600
- Lid geworden op: 01 mar 2006, 13:16
Goed, ik moet even wat verduidelijken blijkbaar.
Ik heb deze auto van November 2000 tot April 2005 in mijn bezit gehad.
De huidige eigenaar is niet van plan om er mee op de openbare weg te gaan rijden.
Aangezien er wereldwijd hooguit nog zo'n 200 van de oorspronkelijke 400 exemplaren over zijn is dat niet zo gek.
Ik heb er de laatste 2 jaar zelf vrijwel ook niet meer mee gereden maar had hem wel 'startklaar' staan.
De kostenfactor voor wegenbelasting, verzekering (vol-casco uiteraard) en onderhoud hebben ervoor gezorgd dat ik hem heb opgeruimd toen ik bij een ritje naar de benzinepomp een gebroken distributieriem kreeg.
Laten maken kostte zo'n 4500 Euro (incl. nieuwe koppeling want die moest toch al) tel je daar de jaarlijkse vaste lasten van 2500 Euro bij op dan is de kosten-baten analyse (net na een echtscheiding) niet meer zo moeilijk.
In plaats daarvan heb ik nu dit speeltje en dat vind ik zeker zo leuk:
Het kan verkeren zal ik maar zeggen.... 8)
Ik heb deze auto van November 2000 tot April 2005 in mijn bezit gehad.
De huidige eigenaar is niet van plan om er mee op de openbare weg te gaan rijden.
Aangezien er wereldwijd hooguit nog zo'n 200 van de oorspronkelijke 400 exemplaren over zijn is dat niet zo gek.
Ik heb er de laatste 2 jaar zelf vrijwel ook niet meer mee gereden maar had hem wel 'startklaar' staan.
De kostenfactor voor wegenbelasting, verzekering (vol-casco uiteraard) en onderhoud hebben ervoor gezorgd dat ik hem heb opgeruimd toen ik bij een ritje naar de benzinepomp een gebroken distributieriem kreeg.
Laten maken kostte zo'n 4500 Euro (incl. nieuwe koppeling want die moest toch al) tel je daar de jaarlijkse vaste lasten van 2500 Euro bij op dan is de kosten-baten analyse (net na een echtscheiding) niet meer zo moeilijk.
In plaats daarvan heb ik nu dit speeltje en dat vind ik zeker zo leuk:
Het kan verkeren zal ik maar zeggen.... 8)
- Edwin van der Velden
- Berichten: 436
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:07
- Locatie: Zoetermeer
- Contacteer:
-
- Berichten: 1600
- Lid geworden op: 01 mar 2006, 13:16
Hoi Edwin,Edwin van der Velden schreef:Wat is zoiets (die Delta) waard als ik mag vragen?
Gemiddeld liggen de prijzen voor een in goede tot uitmuntende staat verkerende 'Martini 5' en ook een 'Martini 6' zo tussen de 22.000 en 30.000 Euro.
Dit komt omdat ze behoren tot de "Special Editions' net zoals de 'Verde York' de 'Lagos Blue' de 'Club Italia' en de 'Final Edition' bijvoorbeeld.
Van al deze auto's is slechts een beperkte oplage gebouwd, de een wat groter dan de ander.
Het is dus eigenlijk volledig afhankelijk van hoe de markt op enig moment voor dat soort auto's is.
In 2002 kreeg ik bijvoorbeeld een bod van een verzamelaar dat veel hoger lag dan 30.000 Euro, waar ik toen niet op ingegaan ben.
In de laatste jaren zijn de prijzen wat ingezakt en is 30.000 Euro ineens een hele mooi prijs.
Mijn ex-auto was in concoursstaat en zou na de volledige technische revisie van de motor in de hogere prijsklasse terecht zijn gekomen.
Toen de auto in 1999 in Nederland was geimporteerd en op kenteken gezet stond ie met 22.000 km op de teller voor 86.000 GULDEN in de showroom bij de Lancia dealer.
Toen ik hem kocht heb ik er 65.000 GULDEN voor betaald, maar dat was omdat de dealer er toen graag vanaf wilde, omdat hij onvoldoende liquide middelen had op dat moment.
Uiteindelijk is ie toch gewoon failliet gegaan.
Een 'gewone' EVO I of EVO II (dus niet één van de Special Editions!) koop je al voor tussen de 9000 en 15.000 Euro afhankelijk van de staat waarin de auto verkeert.
Als de motor 100.000 km heeft gelopen is een volledige revisie absoluut noodzakelijk bijvoorbeeld en dat drukt de aanschafprijs.
Ook het roestduiveltje wil nog wel eens opduiken voornamelijk achter op de dakrand en rondom de voorruit bij de paravane.
Verder is het een onderhoudsgevoelige auto, oftewel je moet op het onderhoud niet bezuinigen of het uitstellen.
- Edwin van der Velden
- Berichten: 436
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:07
- Locatie: Zoetermeer
- Contacteer:
Bedankt voor je heldere uitleg!
Ik heb ooit bij een Lancia dealer gewerkt en hadden toen eentje in onderhoud, weet niet meer precies wat voor'n type, maar was een genummerd exemplaar, donkergroen non metallic met beige leer. Ben ik een aantal keren mee op pad geweest (was geimporteerd) naar de RDW en een aircospecialist.
Ik was enorm onder de indruk....
Ik heb ooit bij een Lancia dealer gewerkt en hadden toen eentje in onderhoud, weet niet meer precies wat voor'n type, maar was een genummerd exemplaar, donkergroen non metallic met beige leer. Ben ik een aantal keren mee op pad geweest (was geimporteerd) naar de RDW en een aircospecialist.
Ik was enorm onder de indruk....
-
- Berichten: 1600
- Lid geworden op: 01 mar 2006, 13:16
Da's dus een 'Verde York' geweest! 8)Edwin van der Velden schreef:Bedankt voor je heldere uitleg!
Ik heb ooit bij een Lancia dealer gewerkt en hadden toen eentje in onderhoud, weet niet meer precies wat voor'n type, maar was een genummerd exemplaar, donkergroen non metallic met beige leer. Ben ik een aantal keren mee op pad geweest (was geimporteerd) naar de RDW en een aircospecialist.
Ik was enorm onder de indruk....
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 07 okt 2006, 11:37
Te koop aangeboden, mijn mooie Lancia Delta HF Integrale 8V.
Bouwjaar: 1988
Kleur: wit
Km-stand: 107.000
De auto heb ik 5 jaar geleden in Italië gekocht. Omdat ik nog twee oude auto's heb, en een motor, en ik over ga stappen op een moderne auto, zet ik deze auto nu in de verkoop.
Voor diverse revisies en verbeteringen had de auto een getaxeerde waarde van 8650 euro. En dat was 5 jaar geleden. Goede 8V's zijn momenteel niet eenvoudig te vinden, en witte al helemaal niet.
Fotos:
http://lancisti.net/mkportal/modules/ga ... emId=16590
Artikel:
http://www.lancia-club.nl/jml/index.php ... Itemid=141
Prijs is nader overeen te komen.
Meer info via de mail: pwf70@hotmail.com
Bouwjaar: 1988
Kleur: wit
Km-stand: 107.000
De auto heb ik 5 jaar geleden in Italië gekocht. Omdat ik nog twee oude auto's heb, en een motor, en ik over ga stappen op een moderne auto, zet ik deze auto nu in de verkoop.
Voor diverse revisies en verbeteringen had de auto een getaxeerde waarde van 8650 euro. En dat was 5 jaar geleden. Goede 8V's zijn momenteel niet eenvoudig te vinden, en witte al helemaal niet.
Fotos:
http://lancisti.net/mkportal/modules/ga ... emId=16590
Artikel:
http://www.lancia-club.nl/jml/index.php ... Itemid=141
Prijs is nader overeen te komen.
Meer info via de mail: pwf70@hotmail.com
-
- Berichten: 1320
- Lid geworden op: 16 jun 2009, 10:10
Re: Lancia Delta Integrale
heee, die postte ik op een ander forumTom schreef:
trouwens echt té porno dit
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 77 gasten