Lamborghini Miura

Vurige Italiaanse auto's, van vlammende Ferrari's tot volle urnen, dit is het forum voor Italiaans temperament.
Gebruikersavatar
Mark Nauta
Berichten: 10755
Lid geworden op: 26 aug 2006, 18:19
Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Locatie: Zevenbergen
Contacteer:

Lamborghini Miura

Bericht door Mark Nauta » 31 dec 2008, 17:32

In mijn ogen de mooiste auto ter wereld! Hij verdient gewoon een eigen topic op DF in mijn ogen.

In de afgelopen jaren heb ik een aantal maal oog in oog gestaan met een Miura, iedere keer weer kreeg ik kippenvel over mijn
hele lichaam. Wat is die auto toch mooi, wat ziet ie er toch tijdloos uit en wat klinkt dat ding buitenaards goed!!

Drie varianten zijn er destijds gebouwd, de Miura, de Miura S en natuurlijk de meest brute, de SV (Sport Veloce). De eerste 2
waren voorzien van de karakteristieke 'wimpers' bij de koplampen. De SV was de brute versie met een 385pk sterke 4 liter V12.

In dit topic is alles omtrent de Miura welkom. Mooie foto's, schitterende verhalen, filmpjes en natuurlijk te koop staande Miura's.


Ik begin zelf met een te koop staande Miura. Misschien wel één van de mooiste auto's die ik de afgelopen jaren te koop heb zien
staan.
Link

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Deze wagen staat te koop voor 580.000euro. Erg veel geld. Maar sowieso valt me op dat de prijs van een Miura behoorlijk
is gestegen. Prijzen lopen uiteen van een kleine 300.000 voor een Miura tot 700.000 voor een puntgave SV. Bizarre prijzen
natuurlijk. Maar wat is het een beauty van een kar!!!!
Laatst gewijzigd door Mark Nauta op 31 dec 2008, 17:36, 1 keer totaal gewijzigd.

Xave30
Berichten: 15380
Lid geworden op: 01 nov 2007, 22:35
Locatie: Hello E39 , farewell E30 & E34

Re: Lamborghini Miura

Bericht door Xave30 » 31 dec 2008, 17:35

Ahh,,

Bellisimo !

Gebruikersavatar
Tim N
Berichten: 7747
Lid geworden op: 24 mei 2008, 17:37

Re: Lamborghini Miura

Bericht door Tim N » 31 dec 2008, 18:09

Helemaal mee eens Mark, een van de favo auto's in "my wildest dreams"
Vooral in het knallende gifgroen en
rood met bronzen wielen. klik voor "Bull in the barn

De eerste P400's hadden een houten stuur, dit werd later opgevolgd door een lederen exemplaar

Even wat foto's bij elkaar gezocht om ter info meerdere verschillen aan te wijzen.

SV heeft t.o.v. de "gewone" miuara's (P400 (S))ook bredere heupen achter, met de daarbij behorende bredere velgen.
Ook is de neus en met name de knipperlichten anders:

P400 (S)
Afbeelding

SV
Afbeelding

Achterlichten zijn verschillend

P400 (S):
Afbeelding

SV:
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Tim N op 31 dec 2008, 18:26, 1 keer totaal gewijzigd.

steve smith
Berichten: 4500
Lid geworden op: 14 feb 2008, 22:40
Locatie: Achter het stuur

Re: Lamborghini Miura

Bericht door steve smith » 31 dec 2008, 18:21

Enjoy! Laatste minuut niet kijken als je echt van Miura's houdt....

Laatst gewijzigd door steve smith op 31 dec 2008, 18:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Style
Berichten: 742
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:54
Locatie: Vught

Re: Lamborghini Miura

Bericht door Style » 31 dec 2008, 18:22

schitterend

Gebruikersavatar
Tim N
Berichten: 7747
Lid geworden op: 24 mei 2008, 17:37

Re: Lamborghini Miura

Bericht door Tim N » 31 dec 2008, 18:23

Nog ff verdere gegevens opgezocht die het lezen i.m.h.o. zeker waard zijn:

The Miura came into the world as a chassis, and was first presented at the 1965 Trino Salone dell'Automobile (Turin Automobile Show) in November. That the reception was immediate and overwelming is not hard to understand. At that time the mid-engine layout was new; it had taken hold as the chassis of choice in various European racing classes, and had recently been introduced to fans of the Indy 500. As a road car, while not unheard of, it was rare; as a high powered road car it was nothing short of revolutionary.

The Miura, without a body or even a name, as it was introduced to the world at the Turin Auto Show. The photos below clearly show an exhaust system whose details had yet to be worked out. Above left, the radiator is mounted in a last minute, let's put it here fashion. Also: this is the only time the factory put wire wheels on a Miura. Despite these humble beginnings, the exotic car world would never be the same.

With a hit on their hands, Lamborghini now needed to clothe their new chassis. They chose Bertone, a firm with the ability to design and manufacture car bodies. Nuccio Bertone gave the plum assignment of designing the body to 25 year old Marcello Gandini.

The body was designed while Giampaolo Dallara worked on chassis development, and both came together in early 1966. The complete package was presented to the world in March 1966 at the Geneva Auto show. Also revealed was the "Miura" model designation, named after a breed of Spanish fighting bulls. It was the hit of the show. There was also a promise of production and, despite skepticism, the orders came in, (10, according to one account) more in fact than were expected. Demand would never be a problem for the Miura; in fact supply was always limited by the factory's ability to produce.

Ferrucio Lamborghini was a showman with a flair for promotion and he saw the Miura as a way to generate publicity for the other cars he produced. The angle worked, as sales of all Lamborghini cars improved with the introduction and presence of the Miura. Initially he thought of the Miura as only a flagship car and planned for a production run of only about 30 examples.

This fact is important as it explains a lot about the Miura. Since it was seen only as a temporary and very limited production model, it was initially not well developed. The Miura constantly evolved during it's production life. Even though there are three distinct Miura models, the P400, the S and the SV, the changes were phased in gradually with some of them being applied to cars before or after their upgraded designation. Some of the changes made a good thing better, while others corrected mistakes that perhaps should not have been sold to the public. When production ended in 1972, the car was well sorted out, but it was a gradual process.

The Miura went through a number of changes, before the first car to be sold (with a manufacture date of March 1967) was produced. The battery was moved from the central frame tunnel to the front compartment. The model designation was P400, with the "P" short for "Posteriore" a reference to the engine location, which was behind the driver and 400 was short for 4.0 liters, which was the engine displacement. The chassis, which was a deep section steel platform using spot welded construction, was made of .9 mm steel for the first 125 cars and 1.0 mm. for all subsequent cars. The Miura used suspension parts found on the 400GT wherever possible. The rack and pinion steering was Lamborghini built and designed.

It isn't easy to use the words "practical" and "Lamborghini Miura" in the same sentence, but when you talk about access for servicing, they do go together. The Bertone design included clamshell opening for both the front hood and the engine compartment that hinged at the ends of the car. The two major body panels, made of aluminium, were easily removable for major servicing. The transverse mid-engine design allowed for two luggage compartments, although they did not add up to a significant amount. The doors and the main body section were made of steel.

The Miura body was not developed in a wind tunnel, which was an unobtainable luxury for small Italian car makers in the 1960s. Most accounts give the Miura good marks in the aerodynamics department, with only minor lifting or "lightness" of the front at the highest speeds. Various techniques helped, although some reports indicate that it was always a Miura problem. Much of the Miura development was in the hands of Bob Wallace, a New Zealander with excellent credentials as a race car engineer and a test driver.

Development of the Miura was constant throughout it's production life, and the first model designation upgrade, "Miura S", "S" stood for "Spinto" appeared in December 1968. Changes to the engine in the form of larger intakes and different combustion chamber were part of the improvements.
The factory claimed a horsepower increase to 370 hp (from 350 hp) but knowlegable sources indicate it was really much less.
They also got chrome treatment on the windshield and window frames as well as the surround rings on the headlights.
The changes were not consistent, and later in the production of the "S" constant velocity joints and ventilated disc brakes were fitted.
Upgrades in the rear suspension also appeared.

The final Miura model - the SV - made its debut in March 1971 at the Geneva Auto show.
The improvements were many and went a long way towards delivering the true potential of the design.
Nobody argues that an SV is the ultimate Miura and the marketplace confirms this with a giant jump in the price of currently available Miura SVs over their predecessors.
Contributing to the situation is the fact that only (approximately) 142 Miura SVs were built.
The rear suspension was upgraded, with revised wishbones giving it a wider track.
The result was less twitchy, more predictable handling.
The rear wheels, at nine inches, were wider and shod with new (for the era) 60 series Pirelli tires.

Modified cam timing, carburetor changes and enlarged intakes boosted the engine output to 385 HP @ 7850 rpm. More rigidity was designed into the front and rear portions of the chassis; similar changes are often incorporated when older Miuras are restored.
Some (but not all, as is often thought) of the SVs received the quite valuable "split sump" treatment, seperating the lube system between the transmission and the engine. A few SVs were equipped with a limited slip differential.
Lamborghini ended production of the Miura SV when it built s/n 4822 on October 12, 1973. Just over 750 Miuras were built.

Most car models end their production run when demand ceases, but this was not the case with the Miura. By all accounts they could have kept selling it as buyers were still eager. But Lamborghini had a worthy successor waiting in the Countach and their limited manufacturing facilities could not accomodate two models. The Countach continued the Miura tradition and also became an exotic car banchmark, setting new standards in styling and technology. It further revolutionized drivetrain systems with a mid engine layout (this time in line) with the tranmission in front of the engine. The Countach succeeded wildly, becoming a high end icon in the eighties. But it all started with a small group of ambitious young engineers with a dream called the Miura

Gebruikersavatar
Tim N
Berichten: 7747
Lid geworden op: 24 mei 2008, 17:37

Re: Lamborghini Miura

Bericht door Tim N » 31 dec 2008, 18:42

Nog een site gevonden met een Miura die gerestaureerd word.

Prachtig verhaal van zijn eerste rit als passagier in de miura van een locale arts:

I used to stop by his house occasionally to see the car. It was kept outside in his carport and would get pretty dirty. One day I brought over a bucket and supplies and washed and waxed the car. I never asked or told anyone, and when the dirt accumulated after a month or so, I did it again.

After a few months the owner discovered me washing his car. He had been wondering who the mystery cleaner was, and he was very nice about it. He took me out for a short ride (my first) and let me drive it back. I was trilled and terrified at the same time. I’ll never forget it.


http://www.lambomiura.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Christoph
Berichten: 1659
Lid geworden op: 01 nov 2006, 16:43
Locatie: SF

Re: Lamborghini Miura

Bericht door Christoph » 31 dec 2008, 19:20

Mark ik zie dat je jezelf nuttig hebt gemaakt na ons gesprek :P

Die witte :love:

Mark:

"I was hesitant about buying it because even though it was considerably less than a running Miura (which could be had for $25,000 to $35,000) i"

Prijzen zijn een beetje gestegen..

Gebruikersavatar
Tim N
Berichten: 7747
Lid geworden op: 24 mei 2008, 17:37

Re: Lamborghini Miura

Bericht door Tim N » 31 dec 2008, 19:52

@Christoph: Begonnen met lezen? En nu zeker ook niet meer achter de site vandaan te slaan.

Mooi duidelijk weergegeven deze resto

Gebruikersavatar
frankv
Berichten: 2432
Lid geworden op: 17 jan 2007, 21:48

Re: Lamborghini Miura

Bericht door frankv » 31 dec 2008, 20:59

een echte droomauto om naar te kijken, de brede heupen van de SV maken hem helemaal af, een van de mooiste auto's aller tijden

frank

Dickh.
Berichten: 1703
Lid geworden op: 01 feb 2006, 18:04
Auto: E34 540i, E46 325, RAM 1500
Locatie: Hekelingen
Contacteer:

Re: Lamborghini Miura

Bericht door Dickh. » 01 jan 2009, 11:09

Een paat jar geleden waren wij op vakantie in Italië. Kleine plaatsje in Toscane. In een oud verbouwd klooster halverwege een smal bergweggetje wat slingerend naar een top van circa 1350m liep. Op een vroege zondagochtend werdt mijn aandacht getrokken door het geluid van een automotor welke duidelijk door getrokken werd. Ik liep naar de ommuurde buitenrand van de tuin en keek in het dal. Het geluid zwelde steeds meer aan maar de auto in kwestie was nog niet te zien. Na enkele minuten was me duidelijk dat iemand hier echt bezig was. Ik hoorde nu duidelijk het piepen van banden en het tot zeer ver door trekken van een sportmotor. Niet kort daarna zag ik 'm: een rood/oranje Miura. De bestuurder had zichzelf deze vroege ochtend getrakteerd op een geweldig speelkwartiertje. En niet alleen zichzelf maar ook mij blij gemaakt. Snel liep ik om naar de andere kant van de tuin zodat ik de Miura kon blijven volgen in zijn strijd de berg op. De bestuurder ging absoluut niet voorzichtig met de auto om. Je verwacht dat iemand zo'n prachtige auto met fluwelen handschoenen behandeld maar niets was minder waar. Hoog in de toeren gierend kwam hij op een scherpe bocht aan, remde echt serieus hard, schakelde met een flinke dosis tussengas terug, ging weer op het gas en kwam licht driftend de bocht uit. Mijn god, dit is echt het mooiste wat ik ooit op de openbare weg heb gezien. Ik kon de Miura nog enkele minuten volgen en stop vervolgens nog een tijdje vol ongeloof na te genieten.

Christoph
Berichten: 1659
Lid geworden op: 01 nov 2006, 16:43
Locatie: SF

Re: Lamborghini Miura

Bericht door Christoph » 01 jan 2009, 13:55

Tim N schreef:@Christoph: Begonnen met lezen? En nu zeker ook niet meer achter de site vandaan te slaan.

Mooi duidelijk weergegeven deze resto
:oops:

Ik heb het in 1x uitgelezen, geweldig echt.

Gebruikersavatar
Elmar
Berichten: 4518
Lid geworden op: 19 feb 2006, 16:30

Re: Lamborghini Miura

Bericht door Elmar » 01 jan 2009, 14:00

Mooi verhaal Dick. Zo'n man maakt met zijn ritje meer mensen blij. Is denk ik het enig sociaal verantwoord hardrijden wat je heden ten dage nog kan doen, in een klassieke sportwagen.

Dat filmpje van Steve. Toen kon dat nog. Nu zou je b.v. een Zonda zonder al te veel kritiek een ravijn in kunnen duwen.

Ik was (eind jaren 90, begin 2000) op de Techno Classic in Essen, waar een gerestuareerde SV stond. Vroegen toen 300.000 Dmark voor. Goede investering geweest.

Ik mis alleen de Jota nog in dit verhaal.

Metchu
Berichten: 15237
Lid geworden op: 09 jun 2007, 02:13
Locatie: Niet ver van Zandvoort

Re: Lamborghini Miura

Bericht door Metchu » 01 jan 2009, 14:11

Dick Hoekendijk schreef:Een paat jar geleden waren wij op vakantie in Italië. Kleine plaatsje in Toscane. In een oud verbouwd klooster halverwege een smal bergweggetje wat slingerend naar een top van circa 1350m liep. Op een vroege zondagochtend werdt mijn aandacht getrokken door het geluid van een automotor welke duidelijk door getrokken werd. Ik liep naar de ommuurde buitenrand van de tuin en keek in het dal. Het geluid zwelde steeds meer aan maar de auto in kwestie was nog niet te zien. Na enkele minuten was me duidelijk dat iemand hier echt bezig was. Ik hoorde nu duidelijk het piepen van banden en het tot zeer ver door trekken van een sportmotor. Niet kort daarna zag ik 'm: een rood/oranje Miura. De bestuurder had zichzelf deze vroege ochtend getrakteerd op een geweldig speelkwartiertje. En niet alleen zichzelf maar ook mij blij gemaakt. Snel liep ik om naar de andere kant van de tuin zodat ik de Miura kon blijven volgen in zijn strijd de berg op. De bestuurder ging absoluut niet voorzichtig met de auto om. Je verwacht dat iemand zo'n prachtige auto met fluwelen handschoenen behandeld maar niets was minder waar. Hoog in de toeren gierend kwam hij op een scherpe bocht aan, remde echt serieus hard, schakelde met een flinke dosis tussengas terug, ging weer op het gas en kwam licht driftend de bocht uit. Mijn god, dit is echt het mooiste wat ik ooit op de openbare weg heb gezien. Ik kon de Miura nog enkele minuten volgen en stop vervolgens nog een tijdje vol ongeloof na te genieten.

wow! op data soort momenten wil je je cam bij de hand hebben, om het te delen met de rest van de wereld... Heerlijk 8)

Gebruikersavatar
Niels
Berichten: 22254
Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
Auto: Prius+
Locatie: Grunn...

Re: Lamborghini Miura

Bericht door Niels » 01 jan 2009, 14:24

Jaren geleden stond er een mooie reportage in AV met een blauwe SV. Man wat heb ik dat stuk vaak gelezen zeg :D Een mega auto :love: Staat hoog op de lijst genoteerd :thumbup:

Mike R32
Berichten: 6276
Lid geworden op: 01 mar 2007, 12:03
Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.
Locatie: Noord Oost boven Opatija.

Re: Lamborghini Miura

Bericht door Mike R32 » 01 jan 2009, 14:26

Helemaal mee eens Mark, schitterende auto.

Rupie
Berichten: 9466
Lid geworden op: 19 nov 2007, 15:31

Re: Lamborghini Miura

Bericht door Rupie » 01 jan 2009, 14:35

Deze link al geplaatst? De auto van Jay Kay.

Afbeelding

http://www.lamborghiniregistry.com/Miur ... istry.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Robin
Berichten: 51207
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Lamborghini Miura

Bericht door Robin » 01 jan 2009, 14:55

De Miura is best mooi, maar die koplampen zijn te groot half naar boven starend. Technisch mooi dat ze toen een middenmotor hadden tov Ferrari die de motor nog 'voorin' had(365/Daytona toch?)

Vind het egnie moeders mooiste, da's de Delage D8 120 Aero Coupe, of de Aston DB5 Superleggera(niet DB4 Zagato) of de Ferrari 330P4 of de 288GTO of de McLaren F1 LM.

Maar zeer zeker niet de Miura. 8)

EDIT:Vergat natuurlijk de Ford GT(40) nav de draad in Algemeen van Mathieu. :mrgreen:

Over smaak kunnen we lang/niet twisten, maar een orig GT40 is echt gewoon zoveel mooier dan 'n Miura.... :twisted:

Gebruikersavatar
frankv
Berichten: 2432
Lid geworden op: 17 jan 2007, 21:48

Re: Lamborghini Miura

Bericht door frankv » 01 jan 2009, 17:12

Metchu schreef:
Dick Hoekendijk schreef:Een paat jar geleden waren wij op vakantie in Italië. Kleine plaatsje in Toscane. In een oud verbouwd klooster halverwege een smal bergweggetje wat slingerend naar een top van circa 1350m liep. Op een vroege zondagochtend werdt mijn aandacht getrokken door het geluid van een automotor welke duidelijk door getrokken werd. Ik liep naar de ommuurde buitenrand van de tuin en keek in het dal. Het geluid zwelde steeds meer aan maar de auto in kwestie was nog niet te zien. Na enkele minuten was me duidelijk dat iemand hier echt bezig was. Ik hoorde nu duidelijk het piepen van banden en het tot zeer ver door trekken van een sportmotor. Niet kort daarna zag ik 'm: een rood/oranje Miura. De bestuurder had zichzelf deze vroege ochtend getrakteerd op een geweldig speelkwartiertje. En niet alleen zichzelf maar ook mij blij gemaakt. Snel liep ik om naar de andere kant van de tuin zodat ik de Miura kon blijven volgen in zijn strijd de berg op. De bestuurder ging absoluut niet voorzichtig met de auto om. Je verwacht dat iemand zo'n prachtige auto met fluwelen handschoenen behandeld maar niets was minder waar. Hoog in de toeren gierend kwam hij op een scherpe bocht aan, remde echt serieus hard, schakelde met een flinke dosis tussengas terug, ging weer op het gas en kwam licht driftend de bocht uit. Mijn god, dit is echt het mooiste wat ik ooit op de openbare weg heb gezien. Ik kon de Miura nog enkele minuten volgen en stop vervolgens nog een tijdje vol ongeloof na te genieten.

wow! op data soort momenten wil je je cam bij de hand hebben, om het te delen met de rest van de wereld... Heerlijk 8)
misschien is het verhaal wel mooier dan de beelden, hij legt er zijn sausje overheen bij het vertellen, jij legt er jouw sausje overheen bij het lezen, dat maakt het toch alleen maar mooier?

net als de Miura trouwens, een prachtige wagen, maar wat ik er van gelezen heb een onding om in te zitten en te rijden, maar goed, wat doet het er toe met zulke looks!

frank

Gebruikersavatar
Mark Nauta
Berichten: 10755
Lid geworden op: 26 aug 2006, 18:19
Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Locatie: Zevenbergen
Contacteer:

Re: Lamborghini Miura

Bericht door Mark Nauta » 01 jan 2009, 17:21

Niels schreef:Jaren geleden stond er een mooie reportage in AV met een blauwe SV. Man wat heb ik dat stuk vaak gelezen zeg :D Een mega auto :love: Staat hoog op de lijst genoteerd :thumbup:
Dat zal een blauwe SV met gouden wielen zijn geweest. Tenminste als het een Nederlander was. In dat geval is de auto helaas niet meer in Nederland. Origineel was deze wagen rood, de huidige Portugese eigenaar heeft hem ook weer rood laten maken!

Gebruikersavatar
Mark Nauta
Berichten: 10755
Lid geworden op: 26 aug 2006, 18:19
Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Locatie: Zevenbergen
Contacteer:

Re: Lamborghini Miura

Bericht door Mark Nauta » 01 jan 2009, 17:37

Erg mooi verhaal Dick! Ik zie het gewoon voor me ;).


Hier nog een serie mooie Miura-foto's:

P400 SV
Afbeelding

Afbeelding

P400, P400 S en P400 SV
Afbeelding


Voor Elmar de Jota ;).
Afbeelding

P400
Afbeelding

Uit eigen archief dan nog deze 2 foto's.
Schitterende Nederlandse Miura S
Afbeelding

De enige door de fabriek gebouwde SVJ Spider.
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Joop
Berichten: 8885
Lid geworden op: 04 mar 2007, 23:20

Re: Lamborghini Miura

Bericht door Joop » 01 jan 2009, 18:33

Zeker een van de mooiste auto's op deze aardkloot...

...heb ook nog even in mijn eigen archiefje gedoken, kwam de Miura Concept daarbij ook nog tegen:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Wim te Riet
Berichten: 1628
Lid geworden op: 21 feb 2007, 22:04
Auto: Saab 9-3
Locatie: Winterswijk
Contacteer:

Re: Lamborghini Miura

Bericht door Wim te Riet » 01 jan 2009, 22:29

M'n eerste speelgoedauto was een Miura... Is nooit meer goed gekomen ;)

http://www.klassiekerrally.nl/index.php ... eturnid=15" onclick="window.open(this.href);return false;

Hier nog een Miura op Zandvoort (onder andere): http://www.klassiekerrally.nl/index.php ... tival-2008" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
Niels
Berichten: 22254
Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
Auto: Prius+
Locatie: Grunn...

Re: Lamborghini Miura

Bericht door Niels » 02 jan 2009, 00:41

Mark Nauta schreef:
Niels schreef:Jaren geleden stond er een mooie reportage in AV met een blauwe SV. Man wat heb ik dat stuk vaak gelezen zeg :D Een mega auto :love: Staat hoog op de lijst genoteerd :thumbup:
Dat zal een blauwe SV met gouden wielen zijn geweest. Tenminste als het een Nederlander was. In dat geval is de auto helaas niet meer in Nederland. Origineel was deze wagen rood, de huidige Portugese eigenaar heeft hem ook weer rood laten maken!
Klopt idd, het ding was blauw gespoten. Jammer dat ie niet meer in NL is, mooi dat ie weer origineel is :thumbup:

Gebruikersavatar
Mark Nauta
Berichten: 10755
Lid geworden op: 26 aug 2006, 18:19
Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Locatie: Zevenbergen
Contacteer:

Re: Lamborghini Miura

Bericht door Mark Nauta » 02 jan 2009, 20:01

Ik heb nog wat foto's uit mijn archief getrokken ;).


Prachtige SV tijdens SpaItalia 2005.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Miura S, ook tijdens SpaItalia 2005
Afbeelding


Miura S in Assen.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 89 gasten