Je snapt ook niet wie ertoe besloten heeft om deze auto in zijn huidige gedaante op de markt te brengen. Die techneuten daar zien toch ook wel in dat 1800+ aan kg gewoon absurd veel is? Die merken toch ook wel dat de stoelen niet ver genoeg omlaag kunnen? Blijkbaar niet dus...en dan mogen ze zichzelf toch echt afvragen.....waar zijn wij nu helemaal mee bezig?
Die Italianen...raar volk hoor. Ze hebben alle know-how in huis om leuke vlotte rwd's op de markt te zetten. Toch beginnen ze daar niet aan, en kiezen voor functie volgt de vorm.
Alfa heeft duidelijk voor het grote geld gekozen, brengt auto's op de markt die het alleen onder leaserijders goed doen. Die noemen zich nog Alfisten ook
Fiat. Ze doen nu eindelijk goed zaken met de nieuwe Panda/Punto. Maar er ligt al een paar jaar een nieuwe Fiat 500 op de plank, die de harten van miljoenen liefhebbers zou kunnen stelen...maar nee....Fiat 500 staat in de ijskast.
Dan die Barchetta.....fwd...hoe verzinnen ze het? Mazda snapte met de MX-5 in iedergeval wel hoe zo'n kleine roadster geconfigureerd dient te worden.
Lancia.....waar blijft verdomme die echte Integrale en de opvolger van de Fulvia? Zou me niets verbazen dat die wonderschone Fulvia-concept gewoon voorzien zou zijn van aandrijving op de voorwielen.....