Keristus wat is dit toch een ontzettend gave auto zeg! Doodzonde dat niemand op DF hier z'n geld aan uitgegeven heeft, zou hem graag eens in het echt willen zien en horen

Keristus wat is dit toch een ontzettend gave auto zeg! Doodzonde dat niemand op DF hier z'n geld aan uitgegeven heeft, zou hem graag eens in het echt willen zien en horen
Anna=leuk en enthousiast, niet te bleu en self assured, zij presenteert toch al langer dit soort dingen?
Ik zou em direct erboven verkiezen.
Ik zou ook heel graag een maserati quattroporte 4.7 gts willen, maar helaas ben ik slim genoeg om dat niet te doen..tomgtr schreef: 25 nov 2021, 17:22Nee natuurlijk niet.
Ik heb ook wel eens een ongelukkige hier horen roeptoeteren dat hij niet snapt dat mensen een F11 kopen als ze ook een Maserati kunnen halen. Nou ken ik een paar mensen die zo'n ding hebben gehad maar dat is wellicht leuk als 2e of 3e hobbyauto, zo'n ding staat zo vaak in garage dat als daily totaal niet werkt. Of dat bij deze alfa is weet ik niet maar het is italiaans....
Dank, nuttige adviezen!R.Wiggel schreef: 25 nov 2021, 22:03 Design is heel geslaagd, infotaiment is cheapy en werkt eigenlijk gewoon niet lekker. Rijmodi zijn ook niet prettig, om klep in uitlaat open te zetten bijv. moet je hem in race modus hebben waardoor ook tc etc. uit staat, wil je niet. Op dat vlak gaat hij bij lange na niet in de buurt komen van een Bmw (F80)
Sper diff lockt vrij agressief waardoor bij wielspin de kont je wel heel graag voorbij wil, turbo klapt er nogal in waardoor je snel tractie verliest dat maakt hem best tricky (maar ook leuk).
Als auto 'erbij' zou ik de Q boven de F80 verkiezen omdat deze nóg meer DF biedt. In alle andere gevallen de F80 omdat deze op vrijwel alle vlakken beter scoort.
En dan start je de F80 en bedenk je je weer waarom je toch beter de Q had genomen.R.Wiggel schreef: 25 nov 2021, 22:03 Als auto 'erbij' zou ik de Q boven de F80 verkiezen omdat deze nóg meer DF biedt. In alle andere gevallen de F80 omdat deze op vrijwel alle vlakken beter scoort.
Karel schreef: 25 nov 2021, 23:23En dan start je de F80 en bedenk je je weer waarom je toch beter de Q had genomen.R.Wiggel schreef: 25 nov 2021, 22:03 Als auto 'erbij' zou ik de Q boven de F80 verkiezen omdat deze nóg meer DF biedt. In alle andere gevallen de F80 omdat deze op vrijwel alle vlakken beter scoort.
Als je een F80 full stock laat zou ik altijd een Q nemen.
Als je geluid, crankhub en slechte (lees veel te agressieve) stock map aanpast dan mss een F80.
HahahaR.Wiggel schreef: 26 nov 2021, 09:49 Komt uiteindelijk op je persoonlijke voorkeur neer maar als je objectief gaat plussen en minnen komt de F80 als winnaar uit de bus.
Ja hallo…Q is onbetrouwbaar als heltomgtr schreef: 26 nov 2021, 15:02 Karel, ik ken je niet maar wat ik zover heb begrepen. Geen kids, B5. Dus waarom niet deze? Of geld de keuze voor deze enkel en alleen vs M3 die je niet wil kennelijk?![]()
Dat ben ik met je eens maar met een Alpina onder de kont is toch minder effectiefKarel schreef: 26 nov 2021, 17:35 Oh…en het is ook fijn om soms los met je voet op de BMW fanboys hier te staan…
Effe goed doorduwen en dan komen ze meestal wel direct naar boven….![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten