Officiële 3-Serie Coupé pics...

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Bericht door RVV » 21 apr 2006, 17:09

http://www.bmw.com/com/de/index_highend.html

filmpjes en alle info van BMW, zo om te zien rijden krijgt de auto van mij 100% credits.

Tom
Berichten: 21697
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35

Bericht door Tom » 21 apr 2006, 17:14

Apart trouwens dat Duitsland nog die oude back to the nineties BMW site heeft.

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Bericht door RVV » 21 apr 2006, 17:28

In het filmpje zie je dat de tellerschaal van de coupe tot 280 km/h gaat. Opmerkelijk daar BMW alle modellen begrenst op 250 km/h. Zou BMW er toch een beetje vanuit gaan dat die biturbo's getuned gaan worden ?

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Bericht door RVV » 21 apr 2006, 17:30

Lees net in de info dat er ook Xdrive = AWD op de coupe komt :shock: :shock:

Gebruikersavatar
Brava
Berichten: 860
Lid geworden op: 20 mar 2006, 22:05
Locatie: Groß Utrecht, 2004 BMW120i

Bericht door Brava » 21 apr 2006, 17:37

Nou ja, Audi heeft ook de regel gebroken door de RS6 Plus af te regelen op 280. Er wordt gezegd dat de 130i goed is voor 265, dan geloof ik dat de 335i met 306pk de 280 wel moet kunnen halen. Volstrekt onbelangrijk volgens mij, maar toch.

Andre
Berichten: 11225
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57

Bericht door Andre » 21 apr 2006, 18:44

Waarom denk je dat dit systeem erin zit, omdat dat ding zo verrekte lang is. Mijn e46 m3 heeft dat niet nodig. Cabine is veel kleiner auto lijkt daardoor veel meer gedrongen en dus stoerder.


[img:1010:658]http://img223.imageshack.us/img223/5794/int051ha.jpg[/img]

Gebruikersavatar
Brava
Berichten: 860
Lid geworden op: 20 mar 2006, 22:05
Locatie: Groß Utrecht, 2004 BMW120i

Bericht door Brava » 21 apr 2006, 18:45

Lijkt me meer te liggen aan de relatie tussen B-stijl en stoel dan absolute lengte.

Gebruikersavatar
Tommy
Berichten: 2133
Lid geworden op: 01 feb 2006, 18:09

Bericht door Tommy » 21 apr 2006, 19:59

op de losse foto's... tja...
maar op de bmw site staat ie er toch wel mooi bij.
Kommaar met dat winnende staatslot :)

Gebruikersavatar
Mari Oh Oh!
Berichten: 3055
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:58
Locatie: Assen

Bericht door Mari Oh Oh! » 21 apr 2006, 21:03

PR-(0)8-IG! :D

Wel weer wat groter en zwaarder, maar wat een mooie bak zeg. Deze is wèl duidelijk mooier dan de E46 equivalent. De andere 2 carrosserie-uitvoeringen zijn hooguit moderner.

Andre
Berichten: 11225
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57

Bericht door Andre » 21 apr 2006, 23:09

The new E92 Coupe is..

+ 4.2 inches longer than the E46 M3, but same width and same height.

The E92 335i is 69kg heavier than the E46 M3.

The E92 328i (in the US) is 66lbs (29kg) heavier than the equivalent E46 330i Coupe.

The E92 328i is 66lbs (29kg) lighter than the equivalent E90 330i saloon.

The E92 Coupe is 2 inches longer, 1 inch narrower, 2 inches lower but uses the same wheelbase length as the E90 Saloon.



10,67 cm langer dan een E46 M3 modderfok ik vindt een e46 al lang.
hoppakee 69kg schoon aan de haak erbij tov. E46 M3 wat zeker al geen lightweight is.

Maar ik zal wel gek wezen.

Dre wacht zeker op de 2 serie dit hoef ik dus echt niet als rijdersauto. Als ik 60 jaar ben en van mijn ouwedag geniet zien we wel eens weer voor 6.5 meter lange 3 serie coupe.:)

Online
Knot
Berichten: 39197
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29

Bericht door Knot » 21 apr 2006, 23:22

Het oog wil ook wat Dré ;)

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Bericht door RVV » 21 apr 2006, 23:45

Ik ben benieuwd wat het verschil in gewicht is tussen de 330ci en de 335ci.

Andre
Berichten: 11225
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57

Bericht door Andre » 21 apr 2006, 23:51

Als het oog ook wat wil dan koopt men maar zo n boot.

Freude am varen zullen we maar zeggen.

Gebruikersavatar
Brava
Berichten: 860
Lid geworden op: 20 mar 2006, 22:05
Locatie: Groß Utrecht, 2004 BMW120i

Bericht door Brava » 22 apr 2006, 00:06

Andre schreef:The E92 328i
Wat weet jij dat ik niet weet?
Andre schreef:Maar ik zal wel gek wezen.
Jij zegt het. :lol:

Gebruikersavatar
Peter Tunissen
Berichten: 8223
Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:47
Locatie: Weert
Contacteer:

Bericht door Peter Tunissen » 22 apr 2006, 00:15

Andre schreef:Freude am varen
ROFLMAO! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Bericht door RVV » 22 apr 2006, 12:06

schuitje varen, theetje drinken, varen we naar de overkant.... :lol:

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Bericht door RVV » 22 apr 2006, 12:17


Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Bericht door RVV » 22 apr 2006, 14:40

Andre schreef:Waarom denk je dat dit systeem erin zit, omdat dat ding zo verrekte lang is. Mijn e46 m3 heeft dat niet nodig. Cabine is veel kleiner auto lijkt daardoor veel meer gedrongen en dus stoerder.


[img:1010:658]http://img223.imageshack.us/img223/5794/int051ha.jpg[/img]
Eerlijk gezegds vind ik dit wel een waardeloos uitziend systeem, rommeltje

Gebruikersavatar
Brava
Berichten: 860
Lid geworden op: 20 mar 2006, 22:05
Locatie: Groß Utrecht, 2004 BMW120i

Bericht door Brava » 22 apr 2006, 14:42

Ik krijg het bijna niet uit m'n strot maar dan is het Mercedes-systeem toch wel een stuk mooier.

Gebruikersavatar
Panda de Beer
Berichten: 490
Lid geworden op: 31 mar 2006, 14:15
Contacteer:

Bericht door Panda de Beer » 23 apr 2006, 13:05

Gisteren heb ik u al bij kunnen praten over de officiëel door BMW vrijgegeven informatie over de nieuwe coupéversie van de 3-serie. Nu kan ik u, op basis van de eerste Duitse prijzen, ook een indicatie geven van wat dit ranke model bij ons gaat kosten: De 325i, vooralsnog het basismodel, gaat circa 47.300 euro kosten. Volgende stap is de 330i, die weg mag voor ongeveer 53.500 euro. De 335i zal circa 60.400 euro gaan kosten. Dieselen kan in de 330d en wel voor globaal 55.500 euro. Ten opzichte van een concurrent als de Mercedes-Benz CLK (200 K 53.150 euro, 350 67.550 euro, 220 CDI 56.600 euro, 320 CDI 62.000 euro) zijn dit faire prijzen. Zeker in dieseluitvoering is de 3 Coupé één van de auto's met de laagste afschrijving op de markt.
http://www.autointernationaal.nl/artike ... d=1292&n=2

47k voor de instapper!

Andre
Berichten: 11225
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57

Bericht door Andre » 23 apr 2006, 18:55

Ja ze worden gewoon weggeven die dingen.


Pffff.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Arstey, Kadett, Rolf205, TLRS en 149 gasten