Officiële 3-Serie Coupé pics...
- Brava
- Berichten: 860
- Lid geworden op: 20 mar 2006, 22:05
- Locatie: Groß Utrecht, 2004 BMW120i
-
- Berichten: 11225
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
Waarom denk je dat dit systeem erin zit, omdat dat ding zo verrekte lang is. Mijn e46 m3 heeft dat niet nodig. Cabine is veel kleiner auto lijkt daardoor veel meer gedrongen en dus stoerder.
[img:1010:658]http://img223.imageshack.us/img223/5794/int051ha.jpg[/img]
[img:1010:658]http://img223.imageshack.us/img223/5794/int051ha.jpg[/img]
- Mari Oh Oh!
- Berichten: 3055
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:58
- Locatie: Assen
-
- Berichten: 11225
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
The new E92 Coupe is..
+ 4.2 inches longer than the E46 M3, but same width and same height.
The E92 335i is 69kg heavier than the E46 M3.
The E92 328i (in the US) is 66lbs (29kg) heavier than the equivalent E46 330i Coupe.
The E92 328i is 66lbs (29kg) lighter than the equivalent E90 330i saloon.
The E92 Coupe is 2 inches longer, 1 inch narrower, 2 inches lower but uses the same wheelbase length as the E90 Saloon.
10,67 cm langer dan een E46 M3 modderfok ik vindt een e46 al lang.
hoppakee 69kg schoon aan de haak erbij tov. E46 M3 wat zeker al geen lightweight is.
Maar ik zal wel gek wezen.
Dre wacht zeker op de 2 serie dit hoef ik dus echt niet als rijdersauto. Als ik 60 jaar ben en van mijn ouwedag geniet zien we wel eens weer voor 6.5 meter lange 3 serie coupe.
+ 4.2 inches longer than the E46 M3, but same width and same height.
The E92 335i is 69kg heavier than the E46 M3.
The E92 328i (in the US) is 66lbs (29kg) heavier than the equivalent E46 330i Coupe.
The E92 328i is 66lbs (29kg) lighter than the equivalent E90 330i saloon.
The E92 Coupe is 2 inches longer, 1 inch narrower, 2 inches lower but uses the same wheelbase length as the E90 Saloon.
10,67 cm langer dan een E46 M3 modderfok ik vindt een e46 al lang.
hoppakee 69kg schoon aan de haak erbij tov. E46 M3 wat zeker al geen lightweight is.
Maar ik zal wel gek wezen.
Dre wacht zeker op de 2 serie dit hoef ik dus echt niet als rijdersauto. Als ik 60 jaar ben en van mijn ouwedag geniet zien we wel eens weer voor 6.5 meter lange 3 serie coupe.
- Peter Tunissen
- Berichten: 8223
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:47
- Locatie: Weert
- Contacteer:
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Eerlijk gezegds vind ik dit wel een waardeloos uitziend systeem, rommeltjeAndre schreef:Waarom denk je dat dit systeem erin zit, omdat dat ding zo verrekte lang is. Mijn e46 m3 heeft dat niet nodig. Cabine is veel kleiner auto lijkt daardoor veel meer gedrongen en dus stoerder.
[img:1010:658]http://img223.imageshack.us/img223/5794/int051ha.jpg[/img]
- Panda de Beer
- Berichten: 490
- Lid geworden op: 31 mar 2006, 14:15
- Contacteer:
Gisteren heb ik u al bij kunnen praten over de officiëel door BMW vrijgegeven informatie over de nieuwe coupéversie van de 3-serie. Nu kan ik u, op basis van de eerste Duitse prijzen, ook een indicatie geven van wat dit ranke model bij ons gaat kosten: De 325i, vooralsnog het basismodel, gaat circa 47.300 euro kosten. Volgende stap is de 330i, die weg mag voor ongeveer 53.500 euro. De 335i zal circa 60.400 euro gaan kosten. Dieselen kan in de 330d en wel voor globaal 55.500 euro. Ten opzichte van een concurrent als de Mercedes-Benz CLK (200 K 53.150 euro, 350 67.550 euro, 220 CDI 56.600 euro, 320 CDI 62.000 euro) zijn dit faire prijzen. Zeker in dieseluitvoering is de 3 Coupé één van de auto's met de laagste afschrijving op de markt.
http://www.autointernationaal.nl/artike ... d=1292&n=2
47k voor de instapper!
http://www.autointernationaal.nl/artike ... d=1292&n=2
47k voor de instapper!