http://www.supercars.net/PitLane?viewTh ... &tID=83134
Vet zeg!
En die rijbeelden van de GT3 zagen er al zo super uit, Porsche is lekker bezig met de specials de laatste tijd.
Wordt nu misschien wel weer duidelijker dan ooit, wil je posen op de boulevard, koop een gewone 911, ben je rijder en wil je vegen voor je leven, dan moet je de GT3/RS/GT2 hebben.
997 GT2 en GT3 RS
- Peter Tunissen
- Berichten: 8223
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:47
- Locatie: Weert
- Contacteer:
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
-
OnlineTristan
- Berichten: 13333
- Lid geworden op: 10 feb 2006, 15:06
Ik denk dat je met een GT2 beter af bent op de openbare weg dan een GT3. Meer vermogen, meer koppel en iets milder afgeveerd. Maar ook 'zeer' snel op circuit. GT3 heeft meer finesse, meer uitgebalanceerd en veel strakker geveerd, ultieme trackday auto, maar misschien iets te racy voor op de openbare weg. Dus of de GT2 een meerwaarde heeft, tja, ik denk dat het meer een gevoelskwestie is. ALs allerdaagse snelle Porsche ben je met een AWD Turbo beter af. Maar de GT2/GT3 is meer exclusief.
- Stéphane
- Berichten: 6804
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 21:01
- Locatie: 010
- Contacteer:
Toevallig dit weekend nog over gehad met een paar mensen. Andre (met de gele 993 RS) zei dat het hem vooral om meer koppel ging vanwege de turbo op de GT2. Ik ken de GT2 niet, dus ik kan er verder niet zo veel over zeggen in vergelijking met de GT3.Rico v Velzen schreef:Wat is nou de meerwaarde van een GT2 tov een GT3 ? Een GT2 is toch een turbo met RWD in een soort van GT3 uitmonstering ?
Welke auto is van de beide "sportiever" ? Of anders welke is sneller op de ring ?
Is een GT2 niet nog een tonnetje of wat duurder dan een GT3 ?
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: BMeinders en 176 gasten