Autovisie BMW special

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ruud Hulsegge
Berichten: 817
Lid geworden op: 04 feb 2006, 19:06
Locatie: Doesburg

Bericht door Ruud Hulsegge » 14 apr 2006, 22:37

Imago van BMW word altijd weer onderstreept in duitsland.
Vandaag even op en neer tripje Ring:
Op de (rustige) A57 rijd een eenzame 5 serie, type mij onbekend, ongeveer 130km/u linkerbaan. Ik kom eraan stuiven met een gangetje van 180 eveneens linkerbaan. Er is niemand voor en naast hem op de linkerbaan voor een kilometer. BMW gaat niet aan de kant, maar gaat versnellen. Bij 230 moet hij inhouden voor een groep auto's die invoegen. Daarna accellereert hij weer door maar gaat niet naar rechts.
Even later gebeurd dit weer. Nu ben ik het zat en klap er rechts langs. Blijf even 260 rijden (op teller) en de BMW verdwijnt uit mijn spiegel. Als ik even later moet inhouden voor verkeer komt hij op mij afstuiven. Knipperend zwaaiend duwend (schat hooguit 1 meter maximaal afstand)
Kan weer optrekken, ga naar rechts, hij komt er niet voorbij. Dit herhaald zich nog een keer. Ik jank mijn auto nu echt door alle versnellingen maximaal rpm en het gat word zienderogen groter, waarna hij opgeeft. :roll:

Het niet ingehaald willen worden en er niet tegen kunnen als je ingehaald word. :mrgreen: DAT is het imago van BMW. :mrgreen: Helaas voor BMW zijn er ook andere auto snel en kunnen die er niet tegen als ze er niet langs gelaten worden als er meer dan voldoende ruimte is. Hij was overigens WEL snel die BMW. Stond er verbaasd van omdat het geen M was. :shock:

Tom
Berichten: 21728
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35

Bericht door Tom » 14 apr 2006, 22:57

Het zijn echt de grootste teringlui met zo'n BMW. te kleine pikkies en daarom rijden ze zo'n auto.

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Bericht door RVV » 14 apr 2006, 23:08

*Kuch kuch* zo had ik vanmiddag een bumperklevende chrysler achter me aan, mooi dat ik niet aan de kant ging, terug schakelen en vol op het gas, loopt dat ding langzaam op me in bij 230 km/h ging ik weer naar rechts en kruipt ie langzaam langs me heen. Maar ik hield stug vol tot 260 km/h en hij liep niet meer uit :-)

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Bericht door RVV » 14 apr 2006, 23:15

Knot PB je adres even.

Knot
Berichten: 39197
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29

Bericht door Knot » 15 apr 2006, 07:46

Rico v Velzen schreef:Knot PB je adres even.
Done, en thx.

Gebruikersavatar
Michel P
Berichten: 12572
Lid geworden op: 01 feb 2006, 13:37

Bericht door Michel P » 15 apr 2006, 08:53

Rico v Velzen schreef:*Kuch kuch* zo had ik vanmiddag een bumperklevende chrysler achter me aan, mooi dat ik niet aan de kant ging, terug schakelen en vol op het gas, loopt dat ding langzaam op me in bij 230 km/h ging ik weer naar rechts en kruipt ie langzaam langs me heen. Maar ik hield stug vol tot 260 km/h en hij liep niet meer uit :-)
Wat een fantasie he die GTT rijders ;-) Man, die Skoda Rapid coupe reed maar half gas, dus nu net zeggen dat het een BMW was, je weet die zijn heilig hiero :lol: :wink:

Michel

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Bericht door RVV » 15 apr 2006, 10:52

Maar die Chrysler was wel fucking snel hoor, en die reed toch een pot agresief, nou mot je net bij mij aankommen dan :twisted: Bleek zo'n heel snel ding te zijn, zit daar niet zo'n HEMA worst motor in? zag ook nog rode typeschildjes op de achterzijde.

Shakes
Berichten: 8315
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:02
Locatie: 036

Bericht door Shakes » 15 apr 2006, 19:37

heb er ook 1 binnen.

Verafschuw dat soort blaadjes.
Bijna zo erg als Top Gear Mag NL.

Ooh en de Z4M is echt niks. Z3M coupe is plotseling een oud ding. Baal ik van :wink:

N.

Gebruikersavatar
RudolfNW
Berichten: 746
Lid geworden op: 01 feb 2006, 18:10
Locatie: Heerenveen

Bericht door RudolfNW » 17 apr 2006, 11:49

Ik heb mijn buckemberg's net aangetrokken om zo naar de beier te gaan en een gratis autovisie mee te nemen :P

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], GRzep en 283 gasten