Kijk dat zijn de verhalen die ik dan graag hoor en de de burger weer moet geeftErwinZ1 schreef:Z1 standaard ligt erg strak op de weg alleen vertaalt de besturing dit niet echt direct door aan de bestuurder waardoor de auto erg vaag aanvoelt !
Dit is echter gemakkelijk te verhelpen door het plaatsen van een korter m3 stuurhuis en m3 draagarm rubbers, na deze modificaties stuurt zo'n Z1 geweldig, chassis is erg goed mede door de sublieme gewichtsverdeling.
Ben zelf echter nog een stukje verder gegaan om het geheel nog net iets dynamischer te maken,
onderstelletje omgebouwd naar e36 m3 met 5 gats naven ivm 18" wieljes, moton clubsport dempertjes met eibach veertjes en het geheel eens een keer goed uitgewogen !
neem aan dat het een heel verandering werd daarna?
ook las ik wel eens dat er een paar Z1 met M5 en M3 motor zijn gemaakt, ben ze wel eens op het net of in een advertentie sporadisch tegen gekomen (en dan bedoel ik niet die met US M3 wat al lang te koop staat)
zouden ze bij die Z1 dus met M3/M5 motor ook dat soort zaken hebben aangepakt?
eneuh foto's doen wonderen