Je bedoeld... Red Bull geeft je vleugels!Karel schreef: 19 mei 2021, 00:20 CLK GTR all day long!
Wat een mannen machine.
Niet die BMW wannebee kappersauto![]()

Dit is enige waar ik aan moet denken bij de CLK GTR. Oh ja en Need for Speed 3

Je bedoeld... Red Bull geeft je vleugels!Karel schreef: 19 mei 2021, 00:20 CLK GTR all day long!
Wat een mannen machine.
Niet die BMW wannebee kappersauto![]()
Because racecar. Denk ik dan een beetje. Niet de moeite nemen om helemaal door te ontwikkelen.Tristan schreef: 19 mei 2021, 15:27 Valt me op dat de Porsche veel beter in elkaar zit dan de CLK. De 'clamshells' van de CLK moet je met een paar man eraf halen, bij de Porsche is het met 1 persoon te doen en zitten er gewoon scharnieren aan. Alles is bij de CLK een stuk omslachtiger.
En dat terwijl het een CLR is op de foto's van de welbefaamde crash ipv een CLK GTR
Because Porsche. Denk ik dan een beetje.Gijzert schreef: 19 mei 2021, 18:29Because racecar. Denk ik dan een beetje. Niet de moeite nemen om helemaal door te ontwikkelen.Tristan schreef: 19 mei 2021, 15:27 Valt me op dat de Porsche veel beter in elkaar zit dan de CLK. De 'clamshells' van de CLK moet je met een paar man eraf halen, bij de Porsche is het met 1 persoon te doen en zitten er gewoon scharnieren aan. Alles is bij de CLK een stuk omslachtiger.
Ondanks dat ik het niet poste wist ik het dus ook niet.BartMS schreef: 19 mei 2021, 22:46 En dat terwijl het een CLR is op de foto's van de welbefaamde crash ipv een CLK GTR![]()
Die foto laat één van de auto's die ik mis in deze vergelijking : Chrysler Dodge Viper GTS in GT1 trim en de 800 pk Le Mans mapping i.p.v. de 600 pk FIA GT1 mapping!
Nevolution6RSII schreef: 25 mei 2021, 20:42Die foto laat één van de auto's die ik mis in deze vergelijking : Chrysler Dodge Viper GTS in GT1 trim en de 800 pk Le Mans mapping i.p.v. de 600 pk FIA GT1 mapping!
Zoveel leuke auto's uit die tijd... pfff!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
LEKKER!!!Erik K. schreef: 27 mei 2021, 10:12 Zoiets staat/stond bij Nutkees in de garage maar dan met ruim 900pk![]()
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Bing [Bot], KoenM en 10 gasten