Serienummer checken transmissie

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie
Roy1983
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 feb 2021, 15:16
Auto: Bmw 535d E61 ‘05

Serienummer checken transmissie

Bericht door Roy1983 » 04 feb 2021, 15:20

Goedemiddag,

Even een vraagje, nou is mij verteld dat de transmissie van mijn bmw vervangen is, echter twijfel ik hierover omdat het nog steeds klote rijd.
Maar er word stijf volgehouden dat het vervangen is, factuur of iets dergelijks kan niet overlegd worden.
Nu wil ik het op een andere manier checken...
iemand suggesties?
Bijvoorbeeld met een serienummer of iets? :thnx:

Gebruikersavatar
Niels
Berichten: 22254
Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
Auto: Prius+
Locatie: Grunn...

Re: Serienummer checken transmissie

Bericht door Niels » 04 feb 2021, 18:57

Hoi Roy, mooi ruk.... Wanneer zou de bak vervangen zijn? Meestal zie je wel verschil als het sleutelen vrij recent is geweest. Ik denk dat nummers een lastig verhaal wordt en de geschiedenis van de auto is mij natuurlijk niet bekend maar als er “gewoon” een andere gebruikte bak onder is gekomen dan kan het natuurlijk zijn dat die ook niet goed is.

Dus, wat was het verhaal achter de bak? Garantie geval, reparatie op jouw verzoek enz? Heb je de auto ook uit laten lezen? Een motorstoring kan bv. een slecht schakelende automaat opleveren omdat de computers van beide met elkaar communiceren. Ik heb zelf wel eens een slecht schakelende automaat gehad door een kapotte luchtmassa meter..

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: JdBn, KoenM, Reihen 6, Robbert92 en 139 gasten