Onderzoek onder Mercedes en BWM leasers

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Gesloten
Olaf Bee Keen
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 sep 2019, 12:51
Auto: Peugeot 208

Onderzoek onder Mercedes en BWM leasers

Bericht door Olaf Bee Keen » 16 sep 2019, 12:23

Beste forum-leden,

Mijn naam is Olaf Verboon, ik werk voor Bee Keen, wij zijn een bureau dat doelgroepen zoekt voor (markt)onderzoek. Nu hebben wij een onderzoek onder zakelijk leasers van Mercedes en BMW auto's (en Volvo, maar dat is niet Duits :D ). Dit onderzoek wordt uitgevoerd door MARE Research. Het is voor een bedrijf wat zakelijke lease aanbiedt in Nederland, deze mogen we nog niet noemen, maar wordt wel duidelijk tijdens het onderzoek. We zoeken mensen die de afgelopen anderhalf jaar hun zakelijke lease auto hebben ontvangen.

Het zou gaan om een groepsgesprek met 4 mensen aan tafel op woensdag 2 oktober in Amersfoort (vlakbij het station) om 20.15 of op donderdag 3 oktober in Amsterdam (bij Sloterdijk in de buurt) om 20.00.
Het gesprek duurt 75 minuten en als dank van deelname mogen we €50,- vergoeding aanbieden.
Het zal vooral gaan over de tevredenheid rondom het bestelproces van de zakelijke lease, vanaf de aanvraag tot aan de eerste beurt.

Mocht je interesse hebben of meer informatie willen, ik ben te bereiken op 035 760 5050 (tussen 09.00 en 17.30) of op olaf@beekeen.nl, eventueel reageren hier op het forum of via DM mag ook.

Met vriendelijke groet,
Olaf

Gebruikersavatar
Niels
Berichten: 22256
Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
Auto: Prius+
Locatie: Grunn...

Re: Onderzoek onder Mercedes en BWM leasers

Bericht door Niels » 16 sep 2019, 16:59

Olaf heeft hiervoor toestemming gevraagd . Geïnteresseerden kunnen zich melden via Pb, het topic gaat verder op slot.

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Alex en 60 gasten