Vaak links en rechts wat dingen gelezen over Audi - automaten en blokken met veel problemen.
Maar wat voor negatieve dingen weten jullie te melden over dit:
http://www.mavoauto.nl/voorraad/2060278 ... NIEUWSTAAT
Een Audi Q7 3.0 tfsi ?
Spui maar raak

Verstandig principeKadett schreef: 23 jul 2019, 13:49 Ik hou gewoon vast aan 1 simpel principe, blijf bij VAG weg tussen bouwjaren 2008-2014.
Het was de overgang van Golf V naar VI. Ze (VW) zeiden toen zelf al bij de introductie van de VI dat de kosten te hoog waren van de V en de marges te laag. Dat ze niets aan de Golf V (degelijk) overhielden. Alleen daarin zijn de accountants toen doorgeslagen hetgeen resulteerde in zwakkere constructies met slechtere slijtage delen. Denk aan plastic raamgeleiders ipv staal.
Bron: VolkskrantEind 1996 lijkt een nieuwe bijnaam voor de Spaanse Bask op z'n plaats: López-de-zee-in. Op het Stammwerk van VW, de fabriek in Wolfsburg, is het met de kwaliteit én productiviteit zo slecht gesteld dat er ondanks recordverkopen (alleen al per maand in Duitsland twintigduizend auto's van het type Golf) verlies wordt geleden. Noodprogramma's zijn in ontwikkeling, omdat niet minder dan 30 procent van de voertuigen gebreken vertonen - voor een Duits kwaliteitsproduct een ontluisterde score.
Die slechte verhalen horen we wel van jouw....Niels schreef: 23 jul 2019, 15:53 (...)
Fanboys zullen claimen dat het allemaal niet zo erg gesteld is, en dat je alleen de slechte verhalen leest etc.
Waarom heeft het bedrijf een andere naam gekregen? Of is dit niet de tent waar je ook de gti kocht?dvh schreef: 23 jul 2019, 13:35 Hoi
Vaak links en rechts wat dingen gelezen over Audi - automaten en blokken met veel problemen.
Maar wat voor negatieve dingen weten jullie te melden over dit:
http://www.mavoauto.nl/voorraad/2060278 ... NIEUWSTAAT
Een Audi Q7 3.0 tfsi ?
Spui maar raak![]()
Gebruikers op dit forum: RJK en 3 gasten