Opel Insignia (of toch de Mazda 6)?

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
///Joost
Berichten: 11738
Lid geworden op: 21 nov 2010, 00:26
Locatie: Uit lockdown

Re: Opel Insignia (of toch de Mazda 6)?

Bericht door ///Joost » 03 jul 2019, 09:35

Arthur schreef: 03 jul 2019, 01:16 Dat zal, maar het beladen van een station of hatch is vele malen handiger en je kunt al gauw iets meenemen wat wat hoogte heeft. Vergeet dat maar met een sedan. En volgens mij is de inhoud van de kofferbak gemeten tot aan de rand van de achterbank. Je houdt dus altijd extra ruimte over.
Absoluut mee eens. Een wagon is zeker handiger in dagelijks gebruik. Ik sluit niet uit dat onze volgende auto een hatch of een wagon wordt. V.w.b. mooi of lelijk is, dat ligt echt aan het model. Soms is de sedan mooier, en soms de station. Da's persoonlijk uiteraard.

crnib
Berichten: 14
Lid geworden op: 01 jul 2019, 16:18
Auto: Lada Niva

Re: Opel Insignia (of toch de Mazda 6)?

Bericht door crnib » 03 jul 2019, 13:49

Eric H schreef: 03 jul 2019, 07:14 Als het om, de keuze Mazda6 of Opel Insignia gaat dan de Mazda.
Opel is een vrij zware koets en dat merk je.

Wel grappig, je hebt veel ellende gehad met een 508, laat ik die nou hebben, maar dan met de 2.0D motor.
Juist vanwege de vele horror verhalen bewust de 1.6D overgeslagen.
1.6THP blijf er ver van weg :dood:. BMW plaatste dezelfde motoren ook in de Mini, dus je weet welke je niet moet kopen. De Peugeot diesels daarentegen zijn uitstekend


Insignia zal het ook niet worden, dankzij de tip van @Kadett weet ik nu dat de M32 schakelbakken een ramp zijn. Wordt dus hoogstwaarschijnlijk een Mazda 6 maar dan handbak

Gebruikersavatar
Corsa_GSi
Berichten: 63
Lid geworden op: 29 aug 2010, 15:14
Locatie: Regio 010
Contacteer:

Re: Opel Insignia (of toch de Mazda 6)?

Bericht door Corsa_GSi » 16 aug 2019, 13:02


Gebruikersavatar
Niels
Berichten: 22254
Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
Auto: Prius+
Locatie: Grunn...

Re: Opel Insignia (of toch de Mazda 6)?

Bericht door Niels » 16 aug 2019, 17:14

En ook gemakkelijk te controleren toch? Als ie giert in 5 en/of 6 dan weet je genoeg was volgens mij het verhaal.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: beske, BMeinders, JdBn, Martijn_bmw, RJK, Wimo en 61 gasten