De nieuwe BMW 3-serie (G20)

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie
funf
Berichten: 29
Lid geworden op: 22 dec 2019, 17:39
Auto: BMW 530i en Mini Clubman JCW

Re: De nieuwe BMW 3-serie (G20)

Bericht door funf » 19 mei 2020, 09:49

Christoph schreef: 13 mei 2020, 16:33 Ik vond de 330i niet bijzonder. Rijd verder prima maar werd er niet warm van. M340i bevalt mij veel beter. Ik heb met en zonder AWD gereden en beide waren goed, RWD is leuker, maar ivm sneeuw heb ik liever de 4WD.
De 4WD zit er hier standaard bij en dat had voor mij niet gehoeven. Het doet aan de rij-eigenschappen van de auto echter niet af, zeker niet in het reguliere dagelijkse gebruik. De zescilinder voegt voor mij wel veel toe, het klinkt simpelweg zoveel beter dan een viercilinder. Alleen al het starten en even stationair laten draaien geeft mij plezier. Na de 530i is de 340i (alleen al motorisch) wel echt een heel veel leukere auto.

ik rijd er helaas te weinig mee, krap duizend kilometer per maand nu. Hopelijk verandert dat binnenkort weer...

Knot
Berichten: 39197
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29

Re: De nieuwe BMW 3-serie (G20)

Bericht door Knot » 19 mei 2020, 09:53

Niet zo moeilijk toch, gewoon vaker een uurtje gaan sturen dan ga je makkelijk over die 12k per jaar.

Is er voor de G20 ook niet die xDrive tweak dat je hem uit kunt schakelen?

Knot
Berichten: 39197
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29

Re: De nieuwe BMW 3-serie (G20)

Bericht door Knot » 19 mei 2020, 09:55

Daan schreef: 12 mei 2020, 19:25 Door het lange wachten al weer meerdere keren de config aangepast trouwens. Kan link zijn :hmmm:
Ben benieuwd wat je steeds aan zou willen passen dan.

Gebruikersavatar
Daan
Berichten: 440
Lid geworden op: 24 sep 2006, 20:04

Re: De nieuwe BMW 3-serie (G20)

Bericht door Daan » 19 mei 2020, 12:59

In de eerste instantie alleen wat klein bier, maar uiteindelijk toch redelijk rigoureus de kleur naar Portimao Blau omgezet. En interieur dan naar Merino Schwarz. Tevens full black line en verduisterde achterruiten laten vervallen om het één ander wat ‘vriendelijker’ over te laten komen.

Daarnaast toch ook de elektrische achterklepbediening en comfort access aangevinkt.


Daan...

mark323ti
Berichten: 1479
Lid geworden op: 18 dec 2014, 14:48

Re: De nieuwe BMW 3-serie (G20)

Bericht door mark323ti » 19 mei 2020, 22:40

Begrijp dat de nieuwe comfort acces eigenlijk niet meer diefstal gevoelig is. Als de sleutel 1 min geen beweging meer detecteert dan werkt het niet meer. Dus midden in de nacht met een laptop bij je voordeur staan heeft geen zin.

Heerlijke auto een 330i. Ben heel benieuwd hoe zoiets bevalt na een M2. Denk verrassend goed. Een M moet je gewoon een keer gehad hebben maar de versies eronder zijn de betere daily drivers.

Gebruikersavatar
Daan
Berichten: 440
Lid geworden op: 24 sep 2006, 20:04

Re: De nieuwe BMW 3-serie (G20)

Bericht door Daan » 19 mei 2020, 22:58

Laatste comfort access heeft inderdaad niet meer het nadeel van de altijd actieve sleutel. Daarnaast ook weer slimmere encryptie aan boord. Zal onherroepelijk tzt weer te kraken zijn, maar voor nu vind ik het veilig genoeg.

330i vs M2, tja in de basis natuurlijk twee totaal verschillende auto’s. Ga zeker het één en ander missen. Maar dagelijkse bruikbaarheid is momenteel even key. Wel heeft de 330i met M pakket en sper mij zeer positief verrast. Weet zeker dat deze auto mij veel stuur plezier gaat geven. Ben verder ook wel van de laatste tech (behalve de rij hulpmiddelen) en dat is echt top voor elkaar bij de G20.

Daan...

zegmaarboris
Berichten: 446
Lid geworden op: 15 feb 2008, 00:53

Re: De nieuwe BMW 3-serie (G20)p

Bericht door zegmaarboris » 22 mei 2020, 17:25

Eerste twee maanden van het jaar iets meer dan 13000km met de 330i gereden, volgende twee bijna 500km. Net even ritje gemaakt en de conclusies vooralsnog:
  • Geluid is echt niet van toepassing in vergelijk met de 6-cylinder in de 540i en M2, buiten de auto toch anders (commentaar zure buren). Maar is echt niet leuk. Had idee dat de, sedan iets beter klonk dan mijn touring?
  • Rijplezier in Nederland erg fijn. Tov 540i net sportiever en snel zat NL, afmetingen voor onze gezinsfunctie ook perfect
  • Idealiter zou auto nog net iets minder initieel mogen onder sturen (bij nat weer merkbaar), geen idee of daar nog iets aan afgesteld kan worden?
  • Rijplezier in Duitsland boven 180km/h valt tegen. Mis je de pk’s, realiteit is dat je in D het steeds minder kan rijden dus geen ramp maar groter verschil dan verwacht
  • Verbruik een feest na de 6 cylinders. 200km verder op een 10 liter kleinere tank
  • Interieur en tech een 10. Ziet er top uit, en alle techniek werkt foutloos en voegt wat toe in gebruik
  • Oh ja, eerste BMW die ik heb gehad die beter rijdt op de runflat banden
Kortom, ben blij er mee, eigenlijk nog wat beter dan verwacht. Heb heel lang getwijfeld over de M340i maar denk dat die alleen om de emotie van de motor wat toevoegt wat het mij niet waard was. Want zowel de M340i als een 330i met sper maar zonder x drive staan erg ver weg in rijervaring van de M2. Die mis ik qua driving fun enorm, denk in 2021 de ipace eruit gaat, de 3 naar mijn vrouw en ik weer naar M2. Maar deze auto is in functie van wat ik zocht aan balans tussen running cost, practische inzet en rijplezier wel erg goed.

Knot
Berichten: 39197
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29

Re: De nieuwe BMW 3-serie (G20)

Bericht door Knot » 22 mei 2020, 17:30

Prijzen van een 6 cyl gaat helaas nergens meer over, veel verstandiger om een 20i (met chip) of een 30i te nemen.

Onderstuur kan je simpel oplossen met je achterbanden maar snap heel goed dat je daar niet mee wil klooien. Evt met de uitlijning kan je wel wat maar ik zou het lekker zo laten. Wat voor merk runflatt zit er trouwens onder? Ik ben over Goodyear niet echt te spreken nadat ik die onder de F20 heb laten leggen, vond de Conti's veel directer sturen, alleen ietsje meer afrolgeluid.

Je moet m ook zien als gezinsauto he en die 4 cyl brom moet je maar voor lief nemen, ik ben er inmiddels wel aan gewend gezien je voor 2 cylinders extra ruim 20k bij moet leggen.

Gebruikersavatar
Daan
Berichten: 440
Lid geworden op: 24 sep 2006, 20:04

Re: De nieuwe BMW 3-serie (G20)

Bericht door Daan » 22 mei 2020, 19:31

Heb heel lang getwijfeld over de M340i maar denk dat die alleen om de emotie van de motor wat toevoegt wat het mij niet waard was.
Exact dezelfde beweegreden als ik dus. Heb de afgelopen 12 jaar BMW 6 cilinders gereden, dus weet wat ik achterlaat qua beleving. En dat is het nu ook, ‘beleving’. Voorheen was een 6 cilinder een must als je beetje vooruit wilde komen. Die B48 is voor dagelijks verkeer, maar zelfs ook voor een rondje hoeken (geen Autobahn) prima toereikend. Ik zou de M340i dan alleen vanwege het geluid kiezen. Ik vond de snelheidsbeleving namelijk lang niet zo lekker overkomen als bij de M2. En die M340i is snel, laat daar geen twijfel over bestaan.

Daan...

Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26187
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl
Contacteer:

Re: De nieuwe BMW 3-serie (G20)

Bericht door Macboy » 29 mei 2020, 10:29

Geweldige kleur gekozen Daan ! Ben super benieuwd naar je bevindingen. Durfde je het niet aan om cognac leder te nemen ? Matcht ook geweldig met portimao blauw. Maar dat is helaas geen individual kleur. Dan is zwart merino denk ik een top keuze.

Mooie review ook van Boris. Vond de 330i waanzinnig goed sturen (en dat was nog zonder het sper) maar het geluid boven 4000 toeren dramatisch. Een afknapper want anders was ik ook zeker voor de 4-cilinder gegaan.

Het enige dat bij de M340i een must is het weglaten van het geluid via de speakers. Bij de diesel heb ik daar gelukkig geen last van want dat ding maakt geen toeren en geeft dus ook geen vervelende hoge toon.

Gebruikersavatar
WJ
Berichten: 11736
Lid geworden op: 19 mar 2008, 13:17
Locatie: WeeWeeWee

Re: De nieuwe BMW 3-serie (G20)

Bericht door WJ » 29 mei 2020, 10:55

Macboy schreef: 29 mei 2020, 10:29 bladiebloob
Welkom, leuk dat je meedoet met de discussie op dit forum. Stel je ook even voor. :) viewforum.php?f=2

Gebruikersavatar
Daan
Berichten: 440
Lid geworden op: 24 sep 2006, 20:04

Re: De nieuwe BMW 3-serie (G20)

Bericht door Daan » 29 mei 2020, 21:09


Geweldige kleur gekozen Daan ! Ben super benieuwd naar je bevindingen. Durfde je het niet aan om cognac leder te nemen ? Matcht ook geweldig met portimao blauw. Maar dat is helaas geen individual kleur. Dan is zwart merino denk ik een top keuze.
Ja, ben achteraf toch wel blij met mijn vrij rigoreuze kleur swap. Dravit vind ik nog steeds top, maar het lijkt opeens wel alsof alle merken iets soortgelijks bieden op dit moment (VAG, Toyota, Mazda...). En het lijkt momenteel ook wel alsof alle nieuwe auto’s alleen nog in wit, zwart of een grijstint verkocht worden 😉

Cognac kan inderdaad prima op Portimao, maar vind het IRL toch iets te geel ofzo. Merino Tartufo is IMHO 10x mooier, maar matched wat minder met Portimao. Dus maar op safe gegaan met Merino zwart. Deze heeft gelukkig wel een mooi contrasterend stiksel en heeft ook veel van deze stiksels. Daarnaast dat hoogglans aluminium erin gehouden. Blijft het interieur er ondanks zwart toch redelijk fris uitzien.

Heb goede hoop dat mijn auto toch veel eerder komt dan eind juli. Hij zou oorspronkelijk deze week geleverd moeten worden, maar ivm covid19 naar eind juli geschoven. Nu lees ik op de diverse Duitse fora dat de auto’s uiteindelijk maar 3-4 weken vertraging opgelopen hebben.

Daan...

Deltona
Berichten: 8
Lid geworden op: 14 mar 2013, 23:09

Re: De nieuwe BMW 3-serie (G20)

Bericht door Deltona » 03 jun 2020, 12:12

Robin schreef: 12 mei 2020, 19:17 En 't vreemde is dat de slecht sturende te zware remote voelende M340XI hier helemaal niet zo slecht uit de verf komt integendeel:)
https://www.auto-motor-und-sport.de/fah ... sstattung/

EVO is nu al denk ik een decennium-of sinds dat de E46 M3 CSL niet meer wordt gebouwd- betrekkelijk 'anti BMW'. Dat moet je incalculeren en even overheen kijken. Voor wat het waard is. Want als 'n Giulia echt zo goed was geweest, was hij EU/wereldwijd wel beter verkocht natuurlijk. Het is een mooie kar en meer niet.
Onzin, bovendien appels en peren. Al weet ik dat de BMW bias hier groot is.

De Duitse merken hebben de laatste pak 'm beet 2 decennia de zakelijke markt in het D en E segment stevig in handen gekregen, de concurrentie eruit gedrukt. Het E segment is op dit moment al bijna volledig Duits, op letterlijk een enkele XF of Lexus na, daar waar vroeger de Italianen en Fransen nog modellen hadden. Saab bestaat niet meer, alleen Volvo is in dit segment in Europa nog in staat serieuze aantallen te verkopen met de S- maar vooral V90.

Ook het D segment is sterk verduitst, zeker het premium D segment, met alle gevolgen van dien voor restwaarden, leasetarieven en investeringsbudgetten.
Daar komt bij dat de basis Giulia pas begint met de 200 pk sterke 2.0 turbo, terwijl BMW (maar ook de vergelijkbare Audi en Mercedes) sinds jaar en dag de verkooptoppers 316i/d en 318i/d's leveren, tegenwoordig zelfs met 3 cilinders. Wie 1 blik werpt op de BMW website onder de link "Premium selection" ziet dat het overgrote deel van de verkochte c.q. geleasede 3 series een 316/318 is. Zelfs ondanks de niet erg premium waardige 3 cilinders en navenante prestaties.
BMW levert daarnaast op basis van de 3 serie ook nog eens een station, een coupe, een 4 deurs "coupe" en een hatchback. En dat alles dus met ongeveer 10 verschillende motoren (benzine/hybride/diesel) en meerdere uitrustingsniveau's.

Kortom los van z'n kwaliteiten en/of gebreken; de Alfa is een niche product, en dat was het al bij z'n introductie. Daar waar BMW een product aflevert dat de zakelijke markt optimaal bedient d.m.v. een kwalitatief goed en stabiel dealernetwerk met een continue voorspelbare en opgewaardeerde modelpolitiek, met kleine zuinige/schone motoren (A en B labels), veel keus qua uitrusting, moderne technieken (o.a. de Italiaanse MMI) en redelijke maar bovenal voorspelbare restwaarden. Allemaal goed voor de leasetarieven.

En dat de Giulia alleen een "mooie kar" is natuurlijk ook onzin afgaand op de vele reviews die 'm tot meest dynamische in z'n klasse waarderen, de beste rijdersauto. Alleen al qua "packaging" is hij de concurrentie vooruit, ik moet de eerste 3 serie nog tegenkomen waarbij de motor volledig achter de vooras ligt. Die is er nooit geweest.

Robin
Berichten: 51118
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: De nieuwe BMW 3-serie (G20)

Bericht door Robin » 03 jun 2020, 12:30

Welkom.

De meest dynamische wás de Giulia....of hij 't nog is waag ik te betwijfelen.

Maar waarom wordt hij dan niet goed verkocht wereldwijd? Wat is er mee aan de hand? Een 4 deurs auto een niche product noemen. Daar zijn veel teveel Italiaanse miljoenen ingestoken. Ding moet beter verkocht worden. En dat doet hij niet. Jammer.

Motor volledig achter vooras is een goed punt, maar toch ligt een beetje Dreier altijd 'mooi' op de weg door de decennia heen, mede door z'n gewichtsverdeling. Tot aan de 75 had Alfa met z'n transaxle layout dat ook. Giulia is ook transaxle(weet ik zo niet)?

Mijn vraag nogmaals. Wat is het probleem van de Giulia? Je ziet ze bijna nergens.

En 3 cylinders 3ers worden in NL verkocht/verleased maar in de rest vd wereld is dat anders. We moeten meer wereldwijd kijken(320i beginnen ze mee in VS)

Gebruikersavatar
frankie
Berichten: 2059
Lid geworden op: 23 nov 2008, 14:17
Locatie: BMW city

Re: De nieuwe BMW 3-serie (G20)

Bericht door frankie » 03 jun 2020, 12:35

Problemen genoeg voor de Giulia. Het vooroordeel over Italiaanse auto's (mooi, rijdt goed, maar....er zal wel wat kapotgaan), gebrekkige marketing, slecht dealernetwerk, beperkt keuze aan motor- en carosserievarianten, niet echt up to date op het vlak van technische snufjes.

Robin
Berichten: 51118
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: De nieuwe BMW 3-serie (G20)

Bericht door Robin » 03 jun 2020, 12:43

Hier een vergelijking.
https://g20.bimmerpost.com/forums/showt ... ?t=1679238

En bovenstaand samengevat in een dia achtig videootje. 330i is completer en dynamischer, tc kan uit bijvoorbeeld(bij Alfa niet: dynamisch? Neen.), 330i beter uit bochten accellererend.


Volgende keer beter Alfa. Mooie kar voor de minder dynamische rijder blijkbaar:)

Kadett
Berichten: 4574
Lid geworden op: 05 nov 2018, 18:43

Re: De nieuwe BMW 3-serie (G20)

Bericht door Kadett » 03 jun 2020, 12:54

Giulia is dan ook alweer bijna 5 jaar op de markt, niet zo gek dat de nieuwe 3 serie beter presteert dan? Want het was juist 1 van de selling points dat de Giulia beter reed dan de F30. BMW heeft 3 jaar de tijd gehad om dat te overtreffen.

Robin
Berichten: 51118
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: De nieuwe BMW 3-serie (G20)

Bericht door Robin » 03 jun 2020, 12:58

F30 reed niet superdynamisch. E9x beter inderdaad. Maar we zijn nu verder en het staat er nu zo voor. En een Giulia waarvan de systemen niet uit kunnen dan het meest dynamisch noemen gaat mij te ver.

Deltona
Berichten: 8
Lid geworden op: 14 mar 2013, 23:09

Re: De nieuwe BMW 3-serie (G20)

Bericht door Deltona » 03 jun 2020, 12:58

Robin schreef: 03 jun 2020, 12:30Welkom.
Dank je. :thumbup:
Robin schreef: 03 jun 2020, 12:30 De meest dynamische wás de Giulia....of hij 't nog is waag ik te betwijfelen.

Maar waarom wordt hij dan niet goed verkocht wereldwijd? Wat is er mee aan de hand? Een 4 deurs auto een niche product noemen. Daar zijn veel teveel Italiaanse miljoenen ingestoken. Ding moet beter verkocht worden. En dat doet hij niet. Jammer.

Motor volledig achter vooras is een goed punt, maar toch ligt een beetje Dreier altijd 'mooi' op de weg door de decennia heen, mede door z'n gewichtsverdeling. Tot aan de 75 had Alfa met z'n transaxle layout dat ook. Giulia is ook transaxle(weet ik zo niet)?

Mijn vraag nogmaals. Wat is het probleem van de Giulia? Je ziet ze bijna nergens.

En 3 cylinders 3ers worden in NL verkocht/verleased maar in de rest vd wereld is dat anders. We moeten meer wereldwijd kijken(320i beginnen ze mee in VS)
Dat niche product bedoelde ik in relatieve zin, in verhouding tot de gigantische aantallen die BMW, Mercedes en Audi in dit segment wereldwijd verkopen.

En de Giulia heeft net als de BMW gewoon de versnellingsbak achter de motor, dezelfde ZF 8 bak. Met net als de nieuwe dreier optioneel een sper.

En dat laatste is in idd. wel waar, alhoewel de NL situatie toch ook wel geldt voor een behoorlijk deel van Europa.

Kadett
Berichten: 4574
Lid geworden op: 05 nov 2018, 18:43

Re: De nieuwe BMW 3-serie (G20)

Bericht door Kadett » 03 jun 2020, 13:12

Audi gebruikt ook de ZF 8HP in sommige modellen, Jaguar ook. En toch reageert de versnellingsbak anders (lees minder verfijnd) dan bij BMW.

Deltona
Berichten: 8
Lid geworden op: 14 mar 2013, 23:09

Re: De nieuwe BMW 3-serie (G20)

Bericht door Deltona » 03 jun 2020, 13:30

Robin schreef: 03 jun 2020, 12:43 Hier een vergelijking.
https://g20.bimmerpost.com/forums/showt ... ?t=1679238

En bovenstaand samengevat in een dia achtig videootje. 330i is completer en dynamischer, tc kan uit bijvoorbeeld(bij Alfa niet: dynamisch? Neen.), 330i beter uit bochten accellererend.


Volgende keer beter Alfa. Mooie kar voor de minder dynamische rijder blijkbaar:)
Op Bimmerpost had ik ook niets anders verwacht :wink:

Het NL'se Autokampioen verkoos recent bijvoorbeeld de XE in een direct vergelijk met de G20 als de betere op het gebied van rijeigenschappen (als geheel won de 3 serie.)

Maar goed er zijn zoveel vergelijkingen, wie zoekt vind er wel 1 naar zijn voorkeur.

Aernoudt
Berichten: 3957
Lid geworden op: 04 jan 2007, 12:05
Locatie: fwd sucks

Re: De nieuwe BMW 3-serie (G20)

Bericht door Aernoudt » 03 jun 2020, 17:26

-
Laatst gewijzigd door Aernoudt op 04 sep 2020, 18:53, 1 keer totaal gewijzigd.

Deltona
Berichten: 8
Lid geworden op: 14 mar 2013, 23:09

Re: De nieuwe BMW 3-serie (G20)

Bericht door Deltona » 03 jun 2020, 20:18

Aernoudt schreef: 03 jun 2020, 17:26 @Deltona: Je kunt de Giulia nog zo mooi vinden, met de electronica die niet uit kan, met 4wd voor de meer PK versie (ipv gewoon lekker rwd) wordt 't 'm nooit voor de liefhebbers. Al helemaal niet als je wat langer bent zoals ik, want dan zitten die (gewone + sport) stoelen echt slecht... (nog even los van de niet zo aantrekkelijke lease prijs)

PS: je plaatst een onjuiste stelling enkele posts terug: BMW heeft met bijvoorbeeld de e90 320Si, met de motor achter de vooras (en extra laag opgehangen ook), als 4 deurs auto (die echt geweldig stuurt; maar die eigenlijk de motor mist zoals die nu 30i bij BMW zou heten, dat had die auto perfect gemaakt (op het geluid na)).

Voordat je denk dat ik een Alfa hater ben: heb er 34 gehad, dus dat valt wel mee ;)
34 slechts :shocking: :clap:

Het is niet zozeer een Alfa vs. BMW verhaal, het zijn beide mooie merken. Komt bij dat mijn volgende auto waarschijnlijk ook een jong gebruikte G20 wordt, als totaalpakket gewoon onverslaanbaar momenteel. Wel heb ik een zwak voor de Italianen, ik heb er zelf dan ook een aantal gehad in het verleden, o.a. Alfa 147/159.

Los daarvan zijn de tests t.a.v. het rij- en stuurgedrag v/d Alfa zonder uitzondering lovend; lichtvoetig met een scherpe, directe besturing waarbij het onderstuur ver weg ligt. Zeer waarschijnlijk ook de reden dat BMW weer meer de sportieve kant op is gegaan met de G20, en zelfs weer een sper aanbiedt. Tja, eigenlijk is dat al het grootste compliment dat Alfa kan krijgen. :wink:

T.a.v. de Giulia elektronica, die is wel uit te schakelen, bijvoorbeeld door Squadra Tuning, al is dat voor de leaserijder wellicht geen optie. De QV heeft er trouwens geen last van in Race modus, maar dat is ongetwijfeld bekend.
Alfa leverde de 280pk versie trouwens al met RWD in sommige markten (de VS bijvoorbeeld), sinds de facelift ook in o.a. Nederland:
https://www.alfaromeo.nl/configurator/giulia/#/version

Los daarvan gaat zoals we weten BMW ook steeds meer de XDrive kant op, zie de M340i, M5, M550 etc. De BMW ontwerpen worden trouwens wel steeds twijfelachtiger. De 5 is mooi, in/exterieur typisch BMW, maar ik moet nog steeds wennen aan de nieuwe 3. Ook de 7 is er niet mooier op geworden sinds de facelift. En laten we het maar niet hebben over de nieuwe 4 en 1 serie.

De e90 320Si is me bekend, al wist ik niet dat de motor achter de vooras ligt. Schijnt trouwens wel een probleem motor te zijn (en iets meer vermogen had ook niet misstaan). De tekst van onderstaande link trouwens lezende ligt de motor inderdaad achter de vooras, het plaatje echter bekijkend heb ik zo m'n twijfels.
http://wolfcars.blogspot.com/2013/07/bm ... -2006.html
bmwblog_com.jpg
bmwblog_com.jpg (216.77 KiB) 2104 keer bekeken

Aernoudt
Berichten: 3957
Lid geworden op: 04 jan 2007, 12:05
Locatie: fwd sucks

Re: De nieuwe BMW 3-serie (G20)

Bericht door Aernoudt » 03 jun 2020, 21:21

-
Laatst gewijzigd door Aernoudt op 04 sep 2020, 18:52, 1 keer totaal gewijzigd.

Robin
Berichten: 51118
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: De nieuwe BMW 3-serie (G20)

Bericht door Robin » 03 jun 2020, 21:35

Deltona schreef: 03 jun 2020, 13:30
Op Bimmerpost had ik ook niets anders verwacht :wink:

Het NL'se Autokampioen verkoos recent bijvoorbeeld de XE in een direct vergelijk met de G20 als de betere op het gebied van rijeigenschappen (als geheel won de 3 serie.)

Maar goed er zijn zoveel vergelijkingen, wie zoekt vind er wel 1 naar zijn voorkeur.
Het was een vergelijking gemaakt door Car & Driver , niet de eerste de beste.
Staat in die bimmerpost draad namelijk:)


Autokampioen...tja.

Het maakt ook allemaal niet uit. Ben zojuist even blok om geknald met de M2Comp. Dat moest even van mezelf. Even de kop vrij maken en wat rammen:)

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot], jacobt, Martijn_bmw en 27 gasten