Toch bekruipt mij het gevoel dat het de laatste maanden weer geheel de verkeerde kant op gaat hier op DF.
Veel sneren over en weer, de toon is naar mijn idee een stuk minder gezellig en vriendelijk geworden gedurende 2018 vorderde.
Toch bekruipt mij het gevoel dat het de laatste maanden weer geheel de verkeerde kant op gaat hier op DF.
+1000000
Ook mee eens! Snel aangevallen voelen is wel trendy...dat dan weer wel. Het gaat mij meer om de algemene strekking, niet dit geval specifiek. Ik heb al een aantal keer gelezen dat er echt totaal onzinnig op de man wordt gespeeld. Op dit openbaar forum, waar juist altijd de diversiteit en lol met elkaar hoog in het vaandel staat (stond) zou men beter moeten weten.
Niels schreef: ↑07 jun 2018, 17:08
Anyways, je kunt je druk maken over het hebben van een diesel. Die ruil je in op een benzine, je krijgt een schijtprijs want DIESEL! en als niemand in NL meer in een diesel rijdt dan is de benzine aan de beurt. Die ruil je vervolgens in op een EV, je krijgt een schijtprijs want BENZINE! en vervolgens rijdt iedereen EV. De gemiddelde burger heeft dan al lekker de nodige Eurootjes in de Nederlandse economie gepompt en dat is wat de regering graag wil natuurlijk. Vervolgens zijn we er dan natuurlijk nog niet want al die EV's aan het net daar hebben we wel capaciteiten voor nodig, of je daar ook nog ff in wilt investeren.... Vervolgens nog ff een warmtepompje erbij en Nederland voldoet aan de klimaat afspraken die in Parijs onder het genot van champagne en een blowjob zijn beklonken.
HJ2 schreef: ↑07 jun 2018, 23:05Niels schreef: ↑07 jun 2018, 17:08
Anyways, je kunt je druk maken over het hebben van een diesel. Die ruil je in op een benzine, je krijgt een schijtprijs want DIESEL! en als niemand in NL meer in een diesel rijdt dan is de benzine aan de beurt. Die ruil je vervolgens in op een EV, je krijgt een schijtprijs want BENZINE! en vervolgens rijdt iedereen EV. De gemiddelde burger heeft dan al lekker de nodige Eurootjes in de Nederlandse economie gepompt en dat is wat de regering graag wil natuurlijk. Vervolgens zijn we er dan natuurlijk nog niet want al die EV's aan het net daar hebben we wel capaciteiten voor nodig, of je daar ook nog ff in wilt investeren.... Vervolgens nog ff een warmtepompje erbij en Nederland voldoet aan de klimaat afspraken die in Parijs onder het genot van champagne en een blowjob zijn beklonken.
Dit!!! Godverdomme en dan heb ik niet eens gezoend
https://en.wikipedia.org/wiki/Rudolf_DieselDisappearance and death[edit]
On the evening of 29 September 1913, (Rudolf) Diesel boarded the GER steamer Dresden in Antwerp on his way to a meeting of the Consolidated Diesel Manufacturing company in London, England. He took dinner on board the ship and then retired to his cabin at about 10 p.m., leaving word to be called the next morning at 6:15 a.m.; but he was never seen alive again. In the morning his cabin was empty and his bed had not been slept in, although his nightshirt was neatly laid out and his watch had been left where it could be seen from the bed. His hat and overcoat were discovered neatly folded beneath the afterdeck railing.[5]
Ten days later, the crew of the Dutch boat Coertzen came upon the corpse of a man floating in the North Sea near Norway. The body was in such an advanced state of decomposition that it was unrecognizable, and they did not bring it aboard. Instead, the crew retrieved personal items (pill case, wallet, I.D. card, pocketknife, eyeglass case) from the clothing of the dead man, and returned the body to the sea. On 13 October, these items were identified by Rudolf's son, Eugen Diesel, as belonging to his father. On 14 October 1913 it was reported that Diesel's body was found at the mouth of the Scheldt by a boatman but he was forced to throw it overboard because of heavy weather.[6]
There are various theories to explain Diesel's death. Certain people, such as his biographer Grosser in 1978,[3] argue that Rudolf Diesel committed suicide. Another line of thought suggests that he was murdered, given his refusal to grant the German forces the exclusive rights to using his invention; indeed, Diesel boarded the SS Dresden with the intent of meeting with representatives of the British Royal Navy to discussing the possibility of powering British submarines by diesel engine[7] – he never made it ashore. Yet, evidence is limited for all explanations, and his disappearance and death remain unsolved.
Shortly after Diesel's disappearance, his wife Martha opened a bag that her husband had given to her just before his ill-fated voyage, with directions that it should not be opened until the following week. She discovered 200,000 German marks in cash ($1.2 million USD today) and a number of financial statements indicating that their bank accounts were virtually empty.[8] In a diary Diesel brought with him on the ship, for the date 29 September 1913, a cross was drawn, indicating death.[5] This, however, does not solve the question whether he ended his life by his own hand, or whether he fell victim to a crime.
Shit
Vandaag ontving ik de uitspraak in het hoger beroep over de milieuzone-boetes die onrechtmatig zijn.
IK HEB GEWONNEN!
Met andere woorden: Alle milieuzone-boetes zijn onrechtmatig!
Het hof bevestigt in haar arrest dat de foto die wordt gemaakt als je de milieuzone inrijdt moet voldoen aan bepaalde regels.
Die regels zijn vastgelegd in Bijlage L van de Beleidsregels Buitengewoon Opsporingsambtenaar. Daarin staat onder meer dat het bord op de foto zichtbaar moet zijn. Tevens moet vastgelegd worden dat het voertuig aan dat bord voorbij rijdt.
Omdat de auto's van voren gefotografeerd worden staat hooguit de achterzijde van het bord op de foto. Maar in alle bekende gevallen valt het bord zelfs buiten het fotokader.
Tegen deze uitspraak is geen beroep mogelijk. Dit betekent feitelijk dat de Rotterdamse milieuzone niet langer kan worden gehandhaafd. Iedereen die bezwaar maakt tegen zijn boete zal dat winnen. En dat geldt voor alle categorieën auto's die uit de milieuzone geweerd worden, dus ook oude diesels.
Deze uitspraak heeft ook gevolgen voor andere steden met een milieuzone. Zo wordt in Utrecht op precies de zelfde wijze gehandhaafd. Ook daar kan iedereen vanaf nu zijn boete met succes aanvechten.
Het nieuw te vormen college zal nu moeten besluiten wat zij met de milieuzone aanmoet. Eerder werd bekend dat in de huidige coalitiebesprekingen is afgesproken dat de milieuzone gefaseerd zal worden afgeschaft. Mogelijk zal dat nu versneld moeten gebeuren. Een andere mogelijkheid is om de handhaving aan te passen. Maar dat is ingrijpend en kostbaar. Daarvoor zouden de borden en / of camera's moeten worden verplaatst.
Vorige week verloren autobezitters nog het hoger beroep bij de Raad van State. Die stelde dat het weren van oude benzineauto's en campers nauwelijks effect sorteert voor de luchtkwaliteit maar dat gemeenten een hoge mate van beleidsvrijheid hebben. Het weren van deze auto's is toegestaan omdat het onderdeel uitmaakt van een breder pakket aan maatregelen om de luchtkwaliteit te verbeteren.
Beleidsregels boa: https://zoek.officielebekendmakingen.nl ... 36058.html
Uitspraak kantonrechter: https://www.dropbox.com/s/kc87je66xs0n4 ... r.pdf?dl=0
Uitspraak van het gerechtshof in hoger beroep: https://www.dropbox.com/s/w9mji6sue2q0r ... L.pdf?dl=0 of zie de afbeeldingen hieronder.
HANDLEIDING om je boete aan te vechten: https://www.dropbox.com/s/bhuyt58shltdq ... .docx?dl=0
De Rotterdamse VVD PvdA Rotterdam D66 Rotterdam GroenLinks Rotterdam Leefbaar Rotterdam Lucette Mascini AD.nl NRC de Volkskrant Pex Langenberg
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Marcel H. en 121 gasten