Audi Sport Club meeting

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie
TurboPatrick
Berichten: 620
Lid geworden op: 21 mar 2017, 11:25
Auto: Fiat Bravo 1.4 T-Jet

Audi Sport Club meeting

Bericht door TurboPatrick » 08 okt 2017, 19:47

Nou ben ik weer met een verslagje over een bijzondere automeeting vandaag. Ik was bij een meeting aanwezig van de Audi Sport Club in Sint Maartensbrug. Daar konden we onder het genot van een bakkie leut en een gebakje met elkaar meeten en elkaars wagens bekijken om vervolgens een briefing binnen te krijgen over een heuse toertochtje door het Noord Hollandse landschap. De toer begon in Sint Maartensbrug en reden we via Bergen aan zee, Heiloo zo richting Martin Schilder Audi dealer in Alkmaar waar de Audi on Tour 2017 werd gehouden. Speciaal voor clubleden van de Audi Sport Club is de dealer geopend met catering en wijn en noem maar op. Ook stond er een Pikes Peak Audi S1 die een demo gaf en je kon een proefrit maken in de diverse S en RS modellen die de dealer tot beschikking had gesteld. Helaas voor mij was een proefrit niet mogelijk. Voor members only maar dat mocht de pret niet drukken want ik heb eindelijk de S1 in levende lijve en in actie gezien, geroken en gehoord.

Het zijn nu erg veel foto's en ik heb dan 2 albums gemaakt op Facebook om het een beetje overzichtelijk te houden.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Deel 1
Deel 2
Laatst gewijzigd door TurboPatrick op 08 okt 2017, 22:13, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26187
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl
Contacteer:

Re: Audi Sport Club meeting

Bericht door Macboy » 08 okt 2017, 21:53

Cool ! Links zijn voor mij helaas niet te openen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Fabian, Mark 320iS, MParallel, Robbert92 en 158 gasten