Het grote M235/M135 (occasion) draadje
-
- Berichten: 39197
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29
Re: Het grote M235/M135 (occasion) draadje
Mooi spul hoor alleen kan ik er echt niet tegen als ik een rooster mis, dan klopt de auto niet meer.
-
- Berichten: 51377
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL
Re: Het grote M235/M135 (occasion) draadje
Mee eens. Kan hij niet op 'n staakje net als 'n nav/gsm ergens? Vind ik 'mooier' relatief.Knot schreef:Mooi spul hoor alleen kan ik er echt niet tegen als ik een rooster mis, dan klopt de auto niet meer.
-
- Berichten: 39197
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29
Re: Het grote M235/M135 (occasion) draadje
Wat dacht van programmeren in het iDrive scherm, dat zou voor mij de enige optie zijn, naast media/radio/nav/setup etc als extra.
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
- Contacteer:
Re: Het grote M235/M135 (occasion) draadje
Die is niet programmeerbaar nog. Zoveel ruimte, zo weing mogelijkheden...
Die Gruppe M is wel echt porno zeg
Die Gruppe M is wel echt porno zeg
- jottemj
- Berichten: 200
- Lid geworden op: 29 dec 2015, 14:48
Re: Het grote M235/M135 (occasion) draadje
De looks zijn wel erg nice, maar volgens mij is de winst echt zeer beperkt met een turbo motor.
Voor dat soort centen zeg ik (http://www.driving-fun.com/forum/viewforum.php?f=2" onclick="window.open(this.href);return false;) LSD eerst!
Voor dat soort centen zeg ik (http://www.driving-fun.com/forum/viewforum.php?f=2" onclick="window.open(this.href);return false;) LSD eerst!
-
- Berichten: 39197
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29
Re: Het grote M235/M135 (occasion) draadje
Minimale winst maar geluid is wel een stuk beter, je hoort de motor dan aanzuigen en de turbo spoelen, daar zou ik het voor doen.
-
- Berichten: 2930
- Lid geworden op: 07 okt 2015, 19:32
Re: Het grote M235/M135 (occasion) draadje
Zo'n GruppeM intake is natuurlijk geweldig, maar om nou ruim 2k uit te geven voor een inlaat...
M'n pa heeft een K&N inlaat op z'n Focus, dat ding blaast en sist al erg luid. Dan kies ik dat toch liever voor ruim 4x minder geld.
M'n pa heeft een K&N inlaat op z'n Focus, dat ding blaast en sist al erg luid. Dan kies ik dat toch liever voor ruim 4x minder geld.
-
- Berichten: 39197
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29
Re: Het grote M235/M135 (occasion) draadje
Die aFe Momentum is nog geen 500 euro, zoiets zou ik ook eerder halen.
-
- Berichten: 1488
- Lid geworden op: 18 dec 2014, 14:48
Re: Het grote M235/M135 (occasion) draadje
Verschil in acceleratie tussen m235i en M2. Had een groter verschil verwacht.
http://www.youtube.com/watch?v=PL-ZHci4vas" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=PL-ZHci4vas" onclick="window.open(this.href);return false;
- jottemj
- Berichten: 200
- Lid geworden op: 29 dec 2015, 14:48
Re: Het grote M235/M135 (occasion) draadje
Kan mij niet voorstellen dat dit zo minimaal zou zijn. Test is volgens mij ook niet met twee auto's naast elkaar tegelijk uitgevoerd.
-
- Berichten: 39197
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29
Re: Het grote M235/M135 (occasion) draadje
M2 moet wel een stuk sneller zijn gezien vermogen, andere mapping en andere internals in het blok.
Bij BR Performance monteren ze trouwens een Wagner (duits product) downpipe met racekat.
http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=974652" onclick="window.open(this.href);return false;
Bij BR Performance monteren ze trouwens een Wagner (duits product) downpipe met racekat.
http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=974652" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Berichten: 1488
- Lid geworden op: 18 dec 2014, 14:48
Re: Het grote M235/M135 (occasion) draadje
Het scheelt gewoon erg weinig. Hier een vergelijk tussen m2 en m235i naast elkaar. Ze zijn zelf ook verbaasd hoe klein het verschil is. Verschil wat betreft de hoek om gaan zal groter zijn. Daar zal de M2 zich echt wel onderscheiden.
http://youtu.be/cphuMPNcdTY" onclick="window.open(this.href);return false;
http://youtu.be/cphuMPNcdTY" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Berichten: 51377
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL
Re: Het grote M235/M135 (occasion) draadje
Het chassis/lsd/remmen wat de M2 maakt..M235i heeft>90% de motor/power irl van de M2.
Voor wat dat waard is, maar aangezien je niet snel mag in NL, doen we maar bochtjes:)
Voor wat dat waard is, maar aangezien je niet snel mag in NL, doen we maar bochtjes:)
-
- Berichten: 39197
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29
Re: Het grote M235/M135 (occasion) draadje
Ik zal dat LSD rap laten monteren en eens laten zien dan een nep M2 prima rookgordijnen kan trekken
- Hitz
- Berichten: 1935
- Lid geworden op: 12 jan 2012, 11:09
- Auto: Mercedes-Benz S 320 CDI
- Locatie: Flevoland
Re: Het grote M235/M135 (occasion) draadje
FixedKnot schreef:Ik zal dat LSD en een JB4 rap laten monteren en eens laten zien dan een nep M2 prima rookgordijnen kan trekken
-
- Berichten: 39197
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29
Re: Het grote M235/M135 (occasion) draadje
Sperretje van slechts 30%... adviesprijs € 2.867,30 pfff..... + 2 uur arbeid a € 120 per uur
- Will F.
- Berichten: 2252
- Lid geworden op: 10 okt 2006, 20:09
Re: Het grote M235/M135 (occasion) draadje
Dit geen alternatief: http://www.motorsportparts.nl/bmw-e30/a ... ferentieel" onclick="window.open(this.href);return false;
Is alleen een sperklok natuurlijk voor 1341€
Is alleen een sperklok natuurlijk voor 1341€
-
- Berichten: 39197
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29
Re: Het grote M235/M135 (occasion) draadje
Liefst een complete klok, is ook makkelijker terug te plaatsen bij verkoop na 3 maanden....
Maar we gaan eerst wel eens sturen, wie weet is het niet nodig.
Maar we gaan eerst wel eens sturen, wie weet is het niet nodig.
-
- Berichten: 39197
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29
Re: Het grote M235/M135 (occasion) draadje
De break in... wat ik online vond van diffsonline.com
Upon differential installation, and fluid top off, proceed to drive vehicle to a controlled area where several circles/figure eights can be performed. Drive vehicle (at idle speed) in 20 figure eights, full lock to full lock. Then drive (at idle speed) in 20 full lock circles left, 20 full lock circles right.
Zie mezelf al gaan
Bij het fris gebouwde E36 sper door Bas Roos met 4 ZF platen en zeker 40% sperwerking ben ik gewoon een paar honderd kilometer gaan sturen, bochtjes nemen en de helft van het maximale vermogen aanspreken. Daarna rustig aan uitkomen bocht een beetje laten uitbreken en een bocht of 100 later volle pijp donuts en burnouts.... diffje doet het bij Witje nog prima op de E36 325i volgens mij.
Upon differential installation, and fluid top off, proceed to drive vehicle to a controlled area where several circles/figure eights can be performed. Drive vehicle (at idle speed) in 20 figure eights, full lock to full lock. Then drive (at idle speed) in 20 full lock circles left, 20 full lock circles right.
Zie mezelf al gaan
Bij het fris gebouwde E36 sper door Bas Roos met 4 ZF platen en zeker 40% sperwerking ben ik gewoon een paar honderd kilometer gaan sturen, bochtjes nemen en de helft van het maximale vermogen aanspreken. Daarna rustig aan uitkomen bocht een beetje laten uitbreken en een bocht of 100 later volle pijp donuts en burnouts.... diffje doet het bij Witje nog prima op de E36 325i volgens mij.
-
- Berichten: 51377
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL
Re: Het grote M235/M135 (occasion) draadje
Heb je 'm al of is dit nog drooggeilen?:)
-
- Berichten: 39197
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29
Re: Het grote M235/M135 (occasion) draadje
Ik kijk alleen maar naar de plaatjes he
De 23e kan ik m ophalen, inclusief juiste klok als het even meezit met de planning en levering. Meteen even 1000km inhouden/inrijden dan helaas.
De 23e kan ik m ophalen, inclusief juiste klok als het even meezit met de planning en levering. Meteen even 1000km inhouden/inrijden dan helaas.
- Will F.
- Berichten: 2252
- Lid geworden op: 10 okt 2006, 20:09
Re: Het grote M235/M135 (occasion) draadje
Binnen 24h overstag mbt de sper? Een origineel M performance diffje compleet incl ander huis?
-
- Berichten: 39197
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29
Re: Het grote M235/M135 (occasion) draadje
Kreeg van diverse mensen op t hart gedrukt dat het niet eens het proberen waard is met het e-diff, nogsteeds vaak een enkele streep en erg slecht voor de remmen en rest van de achteras.
Kreeg nog een beetje korting van Maaral Alkmaar dus meteen maar laten bestellen en met een beetje mazzel zit die er de 23e ook onder.
Kreeg nog een beetje korting van Maaral Alkmaar dus meteen maar laten bestellen en met een beetje mazzel zit die er de 23e ook onder.
- Will F.
- Berichten: 2252
- Lid geworden op: 10 okt 2006, 20:09
-
Online
- Berichten: 6493
- Lid geworden op: 03 sep 2009, 11:29
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
- Locatie: Emmen e.o.
Re: Het grote M235/M135 (occasion) draadje
Zoals gewoonlijk weer geen half werk dus, ben benieuwd Knot
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], SlowCo en 163 gasten