Wat betreft inrijden nog navraag gedaan bij de aflevering, en deze verkoper gaf aan dat het allemaal niet zo nauw komt.
Hij zegt dat de auto's die gebruikt worden voor proefritten en dergelijke al vanaf 0KM op hun donder krijgen, maar geen noemenswaardige problemen hebben.
Hij geeft aan dat de blokken ook al uitvoerig getest zijn in de fabriek, 1000km inrijden was volgens hem ruim voldoende.
Ben inmiddels al op 800 kilometer aangekomen en denk dat ik tot een kilometer of 1500 dit blijf aanhouden, maar heb hem ook al een aantal keer doorgetrokken toen ie warm was.
Blijken dus veel verschillende opvattingen te zijn wat betreft inrijden.
Net nog een leuk stukje opgereden met een S5, generatie V6 3.0 met 333PK.
Stukje A4 vanaf Bergen op Zoom richting Rotterdam vrij leeg altijd en als er geen flitsers staan een leuk stuk nieuw asfalt om wat sprintjes te trekken.
De P is net wat sneller bij acceleratie, denk ook dat de automaat wat sneller schakelde.
Heb ook in zijn slipstream gereden wat ook enigzins scheelt, verbruik na dit ritje a 80km 1 op 9.2