In dit geval liever meer, meer, PK`s en cilinders............
En een datum, dat zou mooi zijn Geert.
Vermoed dat de GTS dan sneller wordt in de rechte lijn dan de GT4. Dat extra gewicht van de motor en het grotere koppel van de GTS zal het in ieder geval zeer spannend maken. Des te meer omdat de GTS echt bloed snel is.romo schreef: ↑18 mei 2018, 07:31 PH maakt in de fora melding van een insider die bij Renlist zou hebben gemeld dat;
GT4/Spyder
- 6F NA
- 420 PK
- Manual only
Dan een GT4RS mogelijk;
-6 FNA
- 460 PK
- PDK only
Nou ik hoor het wel als Porsche de specs vrijgeeft, dit is allemaal van horen zeggen en zogenaamde "insiders"
Geen PDK? Geen NA, I`m out of the game
Fijn voor de GTS. Screaming Jesus 9000rpm flat six of huis-tuin-en-keuken vierpittertje? There can be only one.
Beleving heb ik het niet over. Gaat mij meer om het feit dat de lat door de gts al dermate hoog is gelegd dat porsche het zichzelf moeilijk maakt. Want de gts zit al met zijn rechte lijn snelheid in het vaarwater van de standaard 911.
World premiere of a successful racer
The successor to the winning Porsche Cayman GT4 Clubsport will celebrate its world premiere on January 3, 2019, at the “Roar before Daytona” tests. The 718 Cayman GT4 Clubsport is the first ever production race car with body parts that are sustainably manufactured: the front hood, doors and rear wing are all made of natural-fibre composite material. Three weeks after its launch, the new clubsport racer will make its race debut at the 24 Hours of Daytona. The GT4 rounds off the clubsport family of Porsche Motorsport, which includes the 911 GT2 RS Clubsport and 935 models.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 243 gasten