Het grote Duitse Youngtimer draadje
-
- Berichten: 18530
- Lid geworden op: 18 aug 2008, 13:19
- Locatie: Boedelbak
Re: Het grote Duitse Youngtimer draadje
Ik zoek nog zoiets met een V8 erin.....
-
- Berichten: 2210
- Lid geworden op: 06 jul 2006, 12:26
Re: Het grote Duitse Youngtimer draadje
Geen Duitser, maar die Saab Viggen die hij heeft staan vind ik nog mooier.
- RJK
- Berichten: 3539
- Lid geworden op: 17 aug 2009, 20:51
Re: Het grote Duitse Youngtimer draadje
Wat zou ie daar nu voor vragen? Is een kopie van onze E39, behalve dat wij een 530i hebben.535d schreef: ↑27 aug 2017, 13:08 Wie nog een leuke touring zoekt met wat meer ervaring
https://www.autoleitner.nl/nl/index/aan ... -e39-kopen
-
- Berichten: 464
- Lid geworden op: 09 mei 2016, 18:37
Re: Het grote Duitse Youngtimer draadje
Vorig jaar de 730i op gas verkocht met 129.000 km gereden. Ding verkeerde werkelijk in nieuwstaat. Typisch geval van een echte youngtiner. Ding is gewisseld onder de 6500,- Complete onderhoudshistorie aanwezig. Bouwjaar 1994, E38. Achteraf bijna spijt van zo strak was die.
- Tim N
- Berichten: 7748
- Lid geworden op: 24 mei 2008, 17:37
Re: Het grote Duitse Youngtimer draadje
Gokje 4500,-. Ik bied 350,- meer voor jou 530i944-20v schreef: ↑28 aug 2017, 12:51Wat zou ie daar nu voor vragen? Is een kopie van onze E39, behalve dat wij een 530i hebben.535d schreef: ↑27 aug 2017, 13:08 Wie nog een leuke touring zoekt met wat meer ervaring
https://www.autoleitner.nl/nl/index/aan ... -e39-kopen
-
- Berichten: 464
- Lid geworden op: 09 mei 2016, 18:37
Re: Het grote Duitse Youngtimer draadje
Leitner kennende zal het iets meer worden als 4500,-
Ik zou eerder 7950,- denken.
Ik zou eerder 7950,- denken.
- Tim N
- Berichten: 7748
- Lid geworden op: 24 mei 2008, 17:37
- RJK
- Berichten: 3539
- Lid geworden op: 17 aug 2009, 20:51
Re: Het grote Duitse Youngtimer draadje
Voor die schijtprijs, wat denk je zelf?
- Joost
- Berichten: 1987
- Lid geworden op: 08 mar 2006, 16:15
Re: Het grote Duitse Youngtimer draadje
Leitner vraagt 12.750 euro voor de 525i.
Ongeveer twee keer te duur als je het mij vraagt.
Ongeveer twee keer te duur als je het mij vraagt.
- Martin van der Zwaard
- Berichten: 8693
- Lid geworden op: 21 okt 2007, 10:50
Re: Het grote Duitse Youngtimer draadje
Geen geld zeg!!
-
- Berichten: 1146
- Lid geworden op: 05 feb 2010, 17:52
- Auto: V70 III 270PS/Passat GTE
Re: Het grote Duitse Youngtimer draadje
Als je de showroom uitrijdt ben je de eerste 5k al kwijt hoor. Ook bij verkoop aan liefhebber. Alleen als je er zelf jaren mee rijdt heeft het evt. enige 'zin'.
- RJK
- Berichten: 3539
- Lid geworden op: 17 aug 2009, 20:51
Re: Het grote Duitse Youngtimer draadje
Net BTC man die E39's
-
- Berichten: 3725
- Lid geworden op: 04 aug 2006, 13:18
-
- Berichten: 3725
- Lid geworden op: 04 aug 2006, 13:18
Re: Het grote Duitse Youngtimer draadje
Dat zou je bij een auto met 50000km kunnen zetten, ja. Maar dat staat nu ook niet bij de omschrijving.
Wat ik zie is:
Een bovengemiddeld mooie facelift 5-serie Touring met het gezochte M-pakket af-fabriek.
Uitstekend onderhouden en beslist in topconditie!
- RJK
- Berichten: 3539
- Lid geworden op: 17 aug 2009, 20:51
Re: Het grote Duitse Youngtimer draadje
Waaraan je zeer wellicht toch nog de vanos afdichtingen, carterventilatie, luchtbalgen achteras, draadboom kofferklep etc. mag gaan vervangen... Maar goed misschien al gedaan / rekenginen erbij.
-
- Berichten: 6276
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 12:03
- Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.
- Locatie: Noord Oost boven Opatija.
Re: Het grote Duitse Youngtimer draadje
Het grote BMW Youngtimer draadje.
- jottemj
- Berichten: 200
- Lid geworden op: 29 dec 2015, 14:48
Re: Het grote Duitse Youngtimer draadje
Dat is toch het idee van DF? Alles BMW. Zo heb je een Italiaanse BMW (M1), Amerikaanse BMW's (X3 of X5), Nederlandse BMW's (X1 of Mini)
- jottemj
- Berichten: 200
- Lid geworden op: 29 dec 2015, 14:48
Re: Het grote Duitse Youngtimer draadje
Wat overig Duits tegengewicht:
996 cabrio HB uit 2003:
http://zuffenhaus.nl/car/porsche-996-ca ... t-handbak/
SLK 55AMG uit 2005:
https://www.premiumclassics.nl/news/730 ... er-I-Xenon
996 cabrio HB uit 2003:
http://zuffenhaus.nl/car/porsche-996-ca ... t-handbak/
SLK 55AMG uit 2005:
https://www.premiumclassics.nl/news/730 ... er-I-Xenon
- Vliet
- Berichten: 1056
- Lid geworden op: 31 okt 2010, 18:50
Re: Het grote Duitse Youngtimer draadje
Uh bovenstaande 2 auto's zijn geen Youngtimers.... Die Porsche volgend jaar wel.
Maar youngtimers zijn pas echt interessant als je ze met een lage factuurwaarde kan kopen. Premium Classics enz. zijn daarom niet meer interssant zakelijk om er één te kopen. Dan loop je alsnog tegen een fikse bijtelling aan.
Het mooiste is om het onderhoud al voorafgaand aan de koop te splitsen van de aanschaf. Dan heb je de eerste kosten al in je P&L. Auto wordt op deze manier een mooie aftrekpost
Maar youngtimers zijn pas echt interessant als je ze met een lage factuurwaarde kan kopen. Premium Classics enz. zijn daarom niet meer interssant zakelijk om er één te kopen. Dan loop je alsnog tegen een fikse bijtelling aan.
Het mooiste is om het onderhoud al voorafgaand aan de koop te splitsen van de aanschaf. Dan heb je de eerste kosten al in je P&L. Auto wordt op deze manier een mooie aftrekpost
- jottemj
- Berichten: 200
- Lid geworden op: 29 dec 2015, 14:48
Re: Het grote Duitse Youngtimer draadje
Ohja, 15 jaar. Ik zat met 10 in mijn hoofd
Er stond ook een mooie Boxster S uit 2001 bij Wim Prins voor iets van 14k. 131k en dealeronderhouden. Maar spoorloos verdwenen als ik nu op de site kijk..
Er stond ook een mooie Boxster S uit 2001 bij Wim Prins voor iets van 14k. 131k en dealeronderhouden. Maar spoorloos verdwenen als ik nu op de site kijk..
-
- Berichten: 464
- Lid geworden op: 09 mei 2016, 18:37
Re: Het grote Duitse Youngtimer draadje
Die 525i van Leitner kan ik nou niet echt een waardevaste investering noemen met die kilometerstand.
Had die een ton minder gedraaid misschien wel, maar met zulke kilometerstanden ebt het
liefhebbersgehalte toch wel beetje af gezien de forse investering.
Maar je weet tegenwoordig maar nooit.
Had die een ton minder gedraaid misschien wel, maar met zulke kilometerstanden ebt het
liefhebbersgehalte toch wel beetje af gezien de forse investering.
Maar je weet tegenwoordig maar nooit.
- RS-Ron
- Berichten: 3553
- Lid geworden op: 26 apr 2014, 16:10
Re: Het grote Duitse Youngtimer draadje
Mbt die 525i touring zie ik mooie foto's van een redelijk gewone gezinsauto die lekker veel ervaring heeft. Niets bijzonders. Krijg soms wel eens het idee dat bij deze bedrijven alles wat ze binnen zetten (en waarvan ze zelfs de bodemplaat en draagarmen laten poetsen ) per definitie ultra uniek en bijzonder moet zijn. Ze hebben zonder meer pareltjes en ook gewoon oudere gewone auto's die gewoon veel onderhoud nodig hebben na een gebuikersleven. Maar goed wie gaat toegeven dit bedrag voor een 525 te hebben betaald en daarna 3000€ om hem goed rijdend te houden...... Ik heb liever een partikuliere BMW waar de eigenaar alles vanaf weet en aan kan tonen wat er waarom vervangen is....... Bij deze M5 begint het bij mij te kriebelen..... http://www.bimmerportal.nl/forum/viewto ... 86&t=54177 Op de brug, vanos goed controleren en genieten van die V8. De achterdempers zien er netjes uit die hoef ik niet gepoetst te hebben.
- Martin van der Zwaard
- Berichten: 8693
- Lid geworden op: 21 okt 2007, 10:50
Re: Het grote Duitse Youngtimer draadje
Dat is precies het "probleem". Rijdt hem bij een bekende youngtimer specialist naar binnen en hij is meteen goud waard.
Staat ie bij een universeel bedrijf dan kost ie 2x de helft en is het ineens een oud lel.
Staat ie bij een universeel bedrijf dan kost ie 2x de helft en is het ineens een oud lel.
- RJK
- Berichten: 3539
- Lid geworden op: 17 aug 2009, 20:51
Re: Het grote Duitse Youngtimer draadje
Laat staan als ie bij een particulier staat
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 242 gasten