Opel Corsa (2014)

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie
Eric Z
Berichten: 3974
Lid geworden op: 28 jan 2009, 23:47
Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci

Re: Opel Corsa (2014)

Bericht door Eric Z » 09 mar 2016, 00:06

allen schreef:Zelfs met de navi laag zette ik hem in de BMW altijd uit. Erg irritant overigens dat ze daar vroeger geen aparte knop voor hadden.
40k voor een Corsa verder... Ik denk dat ik voor dat geld wel wat leukers kan vinden.
Uit? Ik ben niet verder gekomen dan een zwart scherm(e61). Dus niets zichtbaar maar de backlight van het scherm was nog wel aan, is uiteraard minder storend.
De afternarket e46 unit kan het scherm volledig van uit, raak je het scherm aan, komt het beeld weer terug. Had de auto wel al een jaar voordat ik ontdekte hoe het werkt, maar vind het echt top.
Je ziet ook regelmatig autos rijden waar de mensen 's avonds gewoon in oplichten zoveel licht stralen de displays uit.

allen
Berichten: 18302
Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46

Re: Opel Corsa (2014)

Bericht door allen » 09 mar 2016, 00:10

Dat was het meest uit wat de mijne kon hoor. Backlight bleef aan en waar ik zelf ook gek van werd is dat het scherm altijd geluid maakte. Op de achtergrond een hoge pieptoon. Erg storend als de radio uit stond. Een e39 overigens.

Gebruikersavatar
Mike S.
Berichten: 1652
Lid geworden op: 06 apr 2008, 12:59
Auto: M135i
Locatie: Friesland

Re: Opel Corsa (2014)

Bericht door Mike S. » 09 mar 2016, 08:31

Eric Z schreef:Ik ga er vanuit dat de navi ook te zien is tussen de tellers? Dus dat lage lijkt mij niet zo'n probleem, eerder een plus punt. Ik vind het licht van die schermen altijd storend, zeker 's avonds. Zoveel kijk je er toch niet op tijdens het rijden.
Geld ook voor bmw interieur verlichting trouwens, maar dat kan je gelukkig uitzetten via idrive.
De navigatie is niet te zien tussen de tellers . Daarbij werkt de navigatie een beetje apart . Bij mijn corsa werkt dat via het scherm , je telefoon en de app bing . Werkt in ieder geval niet fijn.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 60 gasten