Porsche Macan

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie
allen

Re: Porsche Macan

Bericht door allen » 27 feb 2019, 17:16

JP schreef:
27 feb 2019, 14:47
Jullie hebben allemaal toch kinderen hé ? Is dat dan ook in Dordt of Rotterdam instappen, pakje CapriSonne en een Liga en het volgende pas bij aankomst in Koper of Shanghai ?

Dan moet je toch ook pauzes inlassen en een beetje plannen en je kan de auto (en jezelf) bijladen.
:lol:

Kleine slaapt ‘s nachts gewoon in de auto. Ik rijd doorgaans in een haal door naar de eerste bestemming inderdaad. Eten heb ik de auto en een bakkie koffie pak ik mee na het afrekenen. Tegen de tijd dat m’n zoontje echt wakker is zijn we er al of bijna.
Of weer thuis. Blijft een Engelse auto.

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 27 feb 2019, 17:32

tomgtr schreef:
27 feb 2019, 17:05
Over 20 jaar maken wij ons toch geen zorgen meer. Meeste scootmobiels zijn al electrisch.

Sas geheel waar.

Scootmobiel
Rollator
Krukken

Krikken passe :tooth:

Arthur
Auto: Nr.49

Bericht door Arthur » 27 feb 2019, 19:48

allen schreef:
27 feb 2019, 17:16
JP schreef:
Jullie hebben allemaal toch kinderen hé ? Is dat dan ook in Dordt of Rotterdam instappen, pakje CapriSonne en een Liga en het volgende pas bij aankomst in Koper of Shanghai ?

Dan moet je toch ook pauzes inlassen en een beetje plannen en je kan de auto (en jezelf) bijladen.

Kleine slaapt ‘s nachts gewoon in de auto. Ik rijd doorgaans in een haal door naar de eerste bestemming inderdaad. Eten heb ik de auto en een bakkie koffie pak ik mee na het afrekenen. Tegen de tijd dat m’n zoontje echt wakker is zijn we er al of bijna.
Ja, hallo... Dat is bij jou Dordt-Amersfoort, als je dat al haalt, met die LaRo.

Martijn_bmw
Auto: BMW

Bericht door Martijn_bmw » 27 feb 2019, 19:58

Arthur schreef:
27 feb 2019, 19:48
allen schreef:
27 feb 2019, 17:16
JP schreef:

Ja, hallo... Dat is bij jou Dordt-Amersfoort, als je dat al haalt, met die LaRo.
:lollerdelol: :lollerdelol:

JP
Locatie: Ik heb alleen druk als ik naar het toilet ga, ik heb stress als blijkt dat het toiletpapier op is...
Contacteer:

Bericht door JP » 27 feb 2019, 20:03

Moet die arme Hanz elke keer naar Amersfoort rijden....... :tooth:

Gijzert

Bericht door Gijzert » 27 feb 2019, 21:31

JP schreef:
26 feb 2019, 21:28
Om aan de andere kant nog onzuinige auto’s te fabriceren a la GT2RS’en moet je wel ook wat politiek verantwoorde modellen in je gamma hebben.
Is een actie zoals aston martin destijds gedaan heeft met een aangepaste IQ geen optie om te voldoen aan de uitstoot eisen?

Plaats reactie