Zou ik even moeten gaan overleggen, maar 26+ denk ik zo
Wat bevalt je niet aan het originele onderstel?535d schreef: 27 mei 2020, 21:11 Snap ik, en klopt verder wat je zegt. Al zou ik er nooit zelf aan gaan zitten klooien. Wat als de hoogste stand van B16 nou al lager is dan B12 is. Ik wil de auto niet te laag hebben, maar wel betere dempers/veren dan OEM. Denk dat B12 een mooi compromis is.
Jup! En met de gezinsplanning in het achterhoofd een handigere hobby-auto dan de MX5..e30touring1990 schreef: 09 jun 2020, 14:11 die blauwe van hierboven? doen! prachtig in die kleur en met die velgen
ja wat dat betreft is een m3 nog best praktisch, redelijke achterbank en kofferbak dikke prima.Philipoo schreef: 09 jun 2020, 14:18Jup! En met de gezinsplanning in het achterhoofd een handigere hobby-auto dan de MX5..e30touring1990 schreef: 09 jun 2020, 14:11 die blauwe van hierboven? doen! prachtig in die kleur en met die velgen
Ik heb een ND1, maar hij rijdt een stuk beter dan de ND2 waar ik in gereden heb. Je bent altijd welkom om 'm eens uit te proberen!
De versnellingsbak verhalen ben ik in Nederland nog niet tegen gekomen, uberhaupt in Europa lijkt het ontzettend mee te vallen, alleen in Amerika lees je er veel over, maar ook daar is de kans dat het gebeurt met jouw bak ontzettend klein.Kadett schreef: 10 jun 2020, 19:20 Dat geloof ik zeker met jouw mods, maar ik als ik voor een ND zou gaan wordt het hoogstwaarschijnlijk een ND2. Versnellings bak verhalen van de ND1 wordt ik niet blij van, zeker met plakbanden en wat meer vermogen is een lang leven van de bak haast niet meer haalbaar en zoiets blijft bij mij in achterhoofd spoken als ik ermee rij. Of de BBR conversion kit halen met NC bak en Fiat 124 diff eronder.
Enige fout van Mazda dat ze de 1.5 bak aan de 2.0 motor gekoppeld hebben ipv een adequate bak te ontwerpen.
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Google [Bot], Majestic-12 [Bot] en 11 gasten