Eens.
Maar heerst nog veel verlangen naar vervlogen tijden van meer rijbeleving etc, zelf tussengas e.d.
Eens.
Heb ook aardig wat gereden met SMG exemplaren, ik vind het niks. Bij een CSL is het al iets beter.
Eens. Ik mis het schakelen in de M3 niet. Sterker nog, na 2 weken alleen in de M3 gereden te hebben tijdens me vakantie en dan weer terug in de daily handbak, laat ik zo zeggen, het was niet zo van ah fijn weer lekker schakelen.
Ik heb E60 M5 gehad, en dat is volgens mij al weer SMG 3 ipv SMG 2 bij de E46 M3. Bij de M5 had je helaas geen keuze in Europa, anders had ik ook een M5 handbak gewild. SMG 2 is beslist wat meer hardcore of lomper, hoe je het wilt noemen.Fabian schreef: ↑07 nov 2017, 12:02 Mwoah, ik vind de SMG in mn M5 wel leuk. Heeft wel een toevoeging in de rijervaring.
Al moet ik zeggen dat hij pas echt tot zijn recht komt als je hard gaat rijden. Dan is het gewoon echt goed. Ga je gewoon met de flow mee dan is het, zeker in relatie tot de huidige generaties versnellingsbakken, wat traagjes. Maar ik vind t wel wat hebben hoor en heeft nog geen kik verkeerd gegeven.
wat doet rev matching en csl software tov standaard?RS-Ron schreef: ↑08 nov 2017, 18:58 De M3 E46 van mij had Rev-matching en CSL software. Vond het geniaal. Als daily is een DSG achtige bak prettiger in het gebruik, voor de fun zou ik zo weer SMG nemen incl. de SW aanpassingen en een karbonius airbox. De SMG van de M5 vond ik prima, maar compleet andere auto dan de M3.
Gr Ron
Het eerste zeg het al. Geeft automatisch tussengas. Volgens mij doet niet-CSL dat ook al, alleen CSL doet het veel beter.
Robin Hartog schreef: ↑13 nov 2017, 12:16 Als je het mij vraagt de mooiste E46 M3 CSL die ik heb gezien.
https://www.dreamgarage.nl/collectie/bmw-m3-csl/
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot], Vanreijmersdal en 406 gasten