Los daarvan, heb ik een uitdraai liggen voor de echte serieuze kopers... heb hem niet in goede kwaliteit en heb hem op klein formaat (nog niet een kwart van een A4, zat bij een blad toen dr tijd waar die ingestaan had, de echte uitdraai was de verkoper kwijt geraakt).
Auto MOET ook niet weg, tis gewoon puur dat het eig too much is voor mijn regio en ik geen dijkjes meer kan rijden wat ik toch erg mis hiermee. (en dus te weinig zal gebruiken, heb juist om die reden mijn race auto toen weg gedaan, die paar x int jaar vind ik niet opwegen tegen de kosten namelijk dat het met zich mee brengt, dan minder extreem en vaker gebruiken heb je meer lol aan). woonde in in grensgebied dan was het een heel ander verhaal geweest waarsschijnlijk.
Kwa drivability lever je zo goed als niks in op een standaard M3, sterker nog, als ik de kosten had kunnen dragen zou ik hem als daily inzetten, kan prima met deze auto niks stoten met wegrijden of wat dan ook.
Philipoo schreef: ↑09 apr 2018, 12:50Spuit de intercooler zwart en je hebt een perfecte 'sleeper'.
*in zoverre dat je een E46 M3 een sleeper kan noemen natuurlijk..
Dat is dus precies wat ik niet wil en ga doen... ik houd niet van onopvallend als iets speciaal is (en voor mij) duur... dat mag gezien worden door anderen vind ik zelf (vind het ook zo jammer dat zoveel dikke autos in nl zo onopvallend besteld worden
)
Luc B schreef: ↑09 apr 2018, 13:09
mark323ti schreef: ↑08 apr 2018, 13:39
1000pk lijkt mij redelijk zinloos in een M3 e46
Gewoon omdat het kan en omdat het leuk is. Wielspin bij 200, gewoon omdat het kan.
Ja bij 200 wielspin door de DSC heen ja.... met DSC uit schijn je tot aan het eind van je 5e versnelling wielspin te hebben (zelf nog niet durven uitproberen tot nu toe)