E30 M3 occasion topic

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie
arjanvanessen
Berichten: 356
Lid geworden op: 12 nov 2006, 14:03

Re: "Als ik nu een nieuwe e30 M3 kon bestellen...

Bericht door arjanvanessen » 19 okt 2011, 15:05

GTRene schreef:het gaat er denk om dat je je niet moet verkijken op zo'n "als" nieuw zijnde voertuig,
ze zijn dan vaak, niet zoals nieuw als bij bv iemand die in dit jaar in zijn dit jaar aangeschafde nwe auto die bv 12.000km heeft gereden :D

blijft desalnietemin leuk natuurlijk, doch doodzonde dat er niet met plezier meer mee is gereden, daar koop je toch eigenlijk een auto voor als je hem nieuw aanschaft.

tuurlijk moet je hem goed onder de loep nemen / laten nemen , zo mooi / goed als op de foto is het in werkelijkheid bijna nooit , maar het lijkt er wel 1 om eens te bekijken of echt zo mooi is , prijs vind ik persoonlijk ook te hoog , aan de andere kant is er ook weer het gezegde beter duur als niet te koop

weet wel dat ik mn cecotto nog effe bewaar en toch maar als de tiid daar eens gaan klaarmaken

geloof dat dat wel lonend word

Arjan

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: "Als ik nu een nieuwe e30 M3 kon bestellen...

Bericht door GTRene » 19 okt 2011, 18:26

daar ziet het er wel naar uit Arjan, laatste tijden heel wat M3 E30 voorbij zien komen de prijs stijgt (over het algemeen) nog steeds zo schijnt.
dus mooi als je er 1 hebt, minder als je er 1 wil kopen :mrgreen:
doch af en toe duiken er ook nog wel redelijke kandidaten op voor redelijke bedragen.

raymondw
Berichten: 887
Lid geworden op: 26 nov 2006, 20:33
Locatie: NL

Re: "Als ik nu een nieuwe e30 M3 kon bestellen...

Bericht door raymondw » 20 okt 2011, 09:52

Stevig bedrag => Ja. Buitenproportioneel => Nee.

Geschiedenis, kilometerstand en originaliteit spreken allemaal voor deze auto. Diegene die hem koopt zal ongetwijfeld zijn onderzoek gaan doen om e.e.a aan te tonen, maar als alles klopt denk ik dat deze voor zo rond de 42k-45k van eigenaar gaat wisselen. Ik ken een Engelsman die al twee Sport evo's heeft en zal hem deze doorsturen. Eens kijken hoe hij reageert.

Afschrijven gaan die dingen echt niet meer doen en met de huidige financiele crisis heeft het aanhouden van veel spaargeld ook geen zin, dus dan is z'on E30 M3 wel een interessant object om wat risico te spreiden. Deze is m.i lager dan het zelfde geld op de bank laten staan in de hoop dat de inflatie lager is dan de rente.

Bovendien. Veel mensen laten 40k-50k vallen op een nieuw hok en betalen dan nog voor het gebruik ook. Bij deze zal de afschrijving beperkt zijn (gecorig. voor inflatie) en je kunt er nog plezier aan beleven; je betaalt voor het gebruik en als de tijd gekomen is om afscheid te nemen is de kans groot dat de aankoopprijs weer terug komt, misschien zelfs met een klein beetje rente. Dat lijkt mij veel beter dan >80k uit te geven voor een 1M die na een jaar of vijf misschien een keer 40% opbrengt terwijk de DF zeker niet in de zelfde verhouding staat.

Robin
Berichten: 51405
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL

Re: "Als ik nu een nieuwe e30 M3 kon bestellen...

Bericht door Robin » 20 okt 2011, 10:15

Goed verhaal Raymond. Maar zoals ik al zei, je betaalt dan 40-45k en d'r alleen naar kijken wil je ook niet. Dus 'n 5000km(?) per jaar mee karren ofzo. Als bij-auto. Toch? Zou ie dan niet afschrijven? (Meer retorische vraag overigens, want we kunnen niet in de toekomst kijken, maar jouw verhaal doet me neigen naar dat het wel mee zal vallen, of is dat wishful thinking?)

Ik haalde voor die 40-45k meteen bepaald tweedehands horloge die ook in de markt blijft en m.i. ook waardevast is. :D

Gebruikersavatar
Martin van der Zwaard
Berichten: 8693
Lid geworden op: 21 okt 2007, 10:50

Re: "Als ik nu een nieuwe e30 M3 kon bestellen...

Bericht door Martin van der Zwaard » 20 okt 2011, 10:41

Je wilt geen auto waar je alleen naar wil kijken maar wel een horloge.....doe mij die M3 dan maar. Dan koop ik er wel een Casio van 9,95 bij. Weet ik ook hoe laat het is.

Robin
Berichten: 51405
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL

Re: "Als ik nu een nieuwe e30 M3 kon bestellen...

Bericht door Robin » 20 okt 2011, 11:30

Martin van der Zwaard schreef:Je wilt geen auto waar je alleen naar wil kijken maar wel een horloge.....doe mij die M3 dan maar. Dan koop ik er wel een Casio van 9,95 bij. Weet ik ook hoe laat het is.
Het was wat IK zou doen, ik snap JOU ook, maar als ik er niet mee kan (trackday)rijden ivm afschrijving kan ik net zo goed die klok doen die ik 24/7 kan dragen en 'niets'afschrijft. Meer niet.
Om met jouw analogie te spreken, ik koop die klok, en voor 'n paar mille 'n E30 325i. Ben IK er ook.

Buiten dat zie ik 'n E30 M3 als prima kar etc., maar zeer zeker niet als exoot om daar zoveel in de steken, neem me niet kwalijk. :D

leonard
Berichten: 1638
Lid geworden op: 11 mar 2006, 19:22

Re: "Als ik nu een nieuwe e30 M3 kon bestellen...

Bericht door leonard » 20 okt 2011, 12:30

Schat de waarde's van dat soort auto's maar niet te hoog in....... ik denk dat de uiteindelijke verkoopprijs wel een stuk lager ligt. Ik heb vorig jaar mn Sportevo verkocht. Ding was gewoon in gerestaureerde topstaat met alle boekjes etc. erbij. vraagprijzen 2 jaar terug lagen op 50k plus. Nou dat viel wel ff tegen...... Uiteindelijk is de auto verkocht naar een liefhebber in Canada. Prijs die ik heb gekregen was prima maar denk echt niet aan de bedragen die gevraagd worden.

Steven N.
Berichten: 6324
Lid geworden op: 25 aug 2006, 19:52
Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Locatie: Friesland

Re: "Als ik nu een nieuwe e30 M3 kon bestellen...

Bericht door Steven N. » 20 okt 2011, 12:36

Geweldige wagen om zo in nieuwstaat te zien. Voor mij zou zoiets helemaal niks zijn. Dergelijke auto's zijn er om mee te rijden, maar voor dit exemplaar is dat gewoon zonde.

steve smith
Berichten: 4500
Lid geworden op: 14 feb 2008, 22:40
Locatie: Achter het stuur

Re: "Als ik nu een nieuwe e30 M3 kon bestellen...

Bericht door steve smith » 20 okt 2011, 12:43

"gerestaureerd" is altijd surrogaat voor goed origineel en zal qua waarde altijd veel minder zijn. En het moet mooier zijn dan de fabriek het deed, je doet nu tenslotte handmatig wat de fabriek machinaal tegen een kostprijs deed.

En als ik heel eerlijk ben Leonard, wie jouw SportEvo destijds gespoten heeft weet ik niet, maar die persoon/dat bedrijf heb je nog een zeer serieus bedrag van tegoed. "Half werk" is niet de juiste benaming, "abominabel" komt eerder. In mijn ogen haalde het carrosserie werk wat aan die auto gedaan is het voertuig volledig onderuit, en dat vond ik totaal niet kloppen met de verder schitterende conditie van de auto.

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Re: "Als ik nu een nieuwe e30 M3 kon bestellen...

Bericht door RVV » 20 okt 2011, 13:11

Robin schreef:Goed verhaal Raymond. Maar zoals ik al zei, je betaalt dan 40-45k en d'r alleen naar kijken wil je ook niet. Dus 'n 5000km(?) per jaar mee karren ofzo. Als bij-auto. Toch? Zou ie dan niet afschrijven? (Meer retorische vraag overigens, want we kunnen niet in de toekomst kijken, maar jouw verhaal doet me neigen naar dat het wel mee zal vallen, of is dat wishful thinking?)

Ik haalde voor die 40-45k meteen bepaald tweedehands horloge die ook in de markt blijft en m.i. ook waardevast is. :D

Als het echt om investeren gaat en ook nog genieten van je investering dan is die Patek tov de M3 echt een no brainer. Anytime de Patek.
Want het verleden heeft bewezen dat die alleen maar meer waard worden.

Vind trouwens dat de e30 M3 wel wat verheerlijkt wordt. Natuurlijk een net ding, en bijzonder dat die na 5000 jaar er nog zo uitziet.
Maar onder de streep is het natuurlijk gewoon een standaard e30 M3 waar er heel wat van gemaakt zijn. Zouden we over 11 jaar ook zo geilen
op een e46 M3 uit 2000 in dezelfde conditie voor dezelfde prijs?

En gezien het feit wat Steve allemaal opnoemt om dat ding weer in de juiste conditie te brengen vind ik het allemaal maar 'zo zo' hoor.

Vergelijking tussen de afschrijving op een nieuwe 1M en het aankoopbedrag van de M3 gaat natuurlijk helemaal mank. Daarvoor krijg je ook
een nieuwe auto, die je wel elke dag kan gebruiken waar die voor gemaakt is en 2 jaar volledige garantie, laatste stand van de techniek
etc etc etc...

De ene keuze is niet beter dan de ander, maar gelijktijdig ook onvergelijkbaar met elkaar.

raymondw
Berichten: 887
Lid geworden op: 26 nov 2006, 20:33
Locatie: NL

Re: "Als ik nu een nieuwe e30 M3 kon bestellen...

Bericht door raymondw » 20 okt 2011, 13:50

RVV schreef:Vind trouwens dat de e30 M3 wel wat verheerlijkt wordt. Natuurlijk een net ding, en bijzonder dat die na 5000 jaar er nog zo uitziet.
Maar onder de streep is het natuurlijk gewoon een standaard e30 M3 waar er heel wat van gemaakt zijn. Zouden we over 11 jaar ook zo geilen
op een e46 M3 uit 2000 in dezelfde conditie voor dezelfde prijs?
Eenduidig nee. Naast de E9 CSL en in mindere mate de E26 M1 is de E30 M3 het enigste M-model welke een succesvolle geschiedenis in de autosport heeft. Daar kan ook een E46 M3 niet aan tippen. Wellicht dat de CSL dezelfde status zal krijgen dan een van de E30 M3 evo's, maar die dingen hebben allemaal een nadeel; probeer er eens een te vinden die geen intensief gebruik op het circuit achter de kiezen heeft.

het moge zijn dat er ruim 17000 exemplaren van gebouwd zijn, maar hoeveel zijn er nu nog van over? En hoeveel daarvan zijn in een goede staat en hebben geen zware geschiedenis achter de kiezen ?
RVV schreef:En gezien het feit wat Steve allemaal opnoemt om dat ding weer in de juiste conditie te brengen vind ik het allemaal maar 'zo zo' hoor.
Je kunt het ook van de andere kant bekijken. met wat preventief onderhoud waarvan ik verwacht dat dat binnen de 5k-7k te doen zal zijn heb je een auto die niet alleen zeer goed stuurt, maar ook naar huidige maatstaven nog zeer snel te noemen is. Ik zou dit zeker in de onderhandelingen mee nemen.
RVV schreef:Vergelijking tussen de afschrijving op een nieuwe 1M en het aankoopbedrag van de M3 gaat natuurlijk helemaal mank. Daarvoor krijg je ook een nieuwe auto, die je wel elke dag kan gebruiken waar die voor gemaakt is en 2 jaar volledige garantie, laatste stand van de technieketc etc etc...
Ik ben het met je eens dat als je die E30 M3 als daily gaat gebruiken en er 20k km/jaar bij opzet dat je evengoed afschrijft. Maar de meeste funauto's zetten er toch niet meer dan 3k-5k km/jaar bij op en dan heb je over een jaar of vier nog steeds een auto met een extreem lage kilometerstand die zeer goed in de markt zal blijven liggen.

raymondw
Berichten: 887
Lid geworden op: 26 nov 2006, 20:33
Locatie: NL

Re: "Als ik nu een nieuwe e30 M3 kon bestellen...

Bericht door raymondw » 20 okt 2011, 13:58

Robin schreef:Goed verhaal Raymond. Maar zoals ik al zei, je betaalt dan 40-45k en d'r alleen naar kijken wil je ook niet. Dus 'n 5000km(?) per jaar mee karren ofzo. Als bij-auto. Toch? Zou ie dan niet afschrijven? (Meer retorische vraag overigens, want we kunnen niet in de toekomst kijken, maar jouw verhaal doet me neigen naar dat het wel mee zal vallen, of is dat wishful thinking?)
De meeste fun-auto's zie er jaarlijks niet meer dan 3k-5k km bij komen. Pas die regel op deze auto toe en je komt over een jaar of vijf een keer aan de 36k km. Dat is nog steeds erg laag, maar genoeg om over frequent gebruik te spreken om stilstand schade te vermijden. Daarbij geef je deze auto betere papieren, want gedrag uit het verleden is i.d.r wel een voorspelling voor de toekomst, ergo de kans is gewoon groot dat je je investering terug ziet.

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Re: "Als ik nu een nieuwe e30 M3 kon bestellen...

Bericht door RVV » 20 okt 2011, 14:03

de E30 M3 het enigste M-model welke een succesvolle geschiedenis in de autosport heeft
Klopt, maar dat is vooral sentiment, waar jij dan wel weer gevoelig voor bent maar ik weer niet. (niet dat ik daar een waarde oordeel over heb hoor).

Iedereen die zulke sentimenten deelt zal dat als een meerwaarde beschouwen en meenemen in de verantwoording voor de prijsstelling.

Gebruikersavatar
Martin van der Zwaard
Berichten: 8693
Lid geworden op: 21 okt 2007, 10:50

Re: "Als ik nu een nieuwe e30 M3 kon bestellen...

Bericht door Martin van der Zwaard » 20 okt 2011, 14:11

Het zijn gewoon de gangbare prijzen voor deze auto's. 50k is wellicht hoog maar zoals eerder gezegd, gaat ie denk tussen de 40 en 45 wel opleveren.

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Re: "Als ik nu een nieuwe e30 M3 kon bestellen...

Bericht door RVV » 20 okt 2011, 14:19

Martin over die prijs heb ik niet echt een mening. Ik schrijf ook niet dat die auto te duur is. Maar heb mijn bedenkingen over de waardeontwikkeling/investeringswaarde.

STEL je bent geen e30 M3 liefhebber. Model raakt je verder niet, maar het lijkt je wel leuk om je kapitaal wat te spreiden. Is het dan verstandig om je poen in deze auto te stoppen? Die indruk wordt namelijk wel gewekt. Liefhebbersauto/blijven zijn geld waard etc. Zo'n Patek waar Robin mee komt heeft het allang bewezen.

Gebruikersavatar
Snipe
Berichten: 12631
Lid geworden op: 12 feb 2008, 20:08
Locatie: Amsterdam

Re: "Als ik nu een nieuwe e30 M3 kon bestellen...

Bericht door Snipe » 20 okt 2011, 14:25

RVV schreef:Martin over die prijs heb ik niet echt een mening. Ik schrijf ook niet dat die auto te duur is. Maar heb mijn bedenkingen over de waardeontwikkeling/investeringswaarde.

STEL je bent geen e30 M3 liefhebber. Model raakt je verder niet, maar het lijkt je wel leuk om je kapitaal wat te spreiden. Is het dan verstandig om je poen in deze auto te stoppen? Die indruk wordt namelijk wel gewekt. Liefhebbersauto/blijven zijn geld waard etc. Zo'n Patek waar Robin mee komt heeft het allang bewezen.
Tien jaar terug kon je een E30 M3 oppikken voor een appel en een ei. Dat is nu niet meer zo.

En als je kijkt naar de prijzen van andere sportieve BMW's lijkt het geen slechte investering. Een 2002 Turbo en E9 CSL zijn de laatste tijd ook niet echt minder waard geworden. Maar als het je puur om de poen gaat kun je beter aandelen BMW kopen dan een auto van BMW. Als je in mei vorig jaar voor een ton aandelen BMW AG had gekocht, had je in juni van dit jaar 180.000 euro. Zo snel stijgt die M3 natuurlijk nooit.

Gebruikersavatar
Martin van der Zwaard
Berichten: 8693
Lid geworden op: 21 okt 2007, 10:50

Re: "Als ik nu een nieuwe e30 M3 kon bestellen...

Bericht door Martin van der Zwaard » 20 okt 2011, 14:25

@Rico: De prijzen van de E30 M3 blijven nagenoeg gelijk of steigen juist. Het zijn geen duizenden euro's per jaar maar dalen doen ze zeker niet. Investeren in iets blijft altijd een gok, of het nu in een auto, horloge of onroerend goed is.

Feit is, gezien de markt, dat de prijzen voor dit soort auto's niet snel zullen zakken. Het aanbod van de mooie en goede exemplaren is laag en de vraag, in vergelijking met het aanbod, hoger. Dus men is best bereid om meer te betalen voor een goed en eerlijk exemplaar.

Dit geldt niet alleen voor de E30 M3, maar bijvoorbeeld ook voor een 190 2.3-16 of een 2.5-16.
Jaren geleden kocht je zo'n ding rond de 10k euro's. Nu gaan ze al langzaam naar de 15k toe.

Het is gewoon een kwestie van vraag en aanbod, zoals met alles.

@Snipe: leuk voorbeeld zo'n 2002. 2 jaar geleden op Techno Classica stond er een voor een prijs van 35k. Afgelopen jaar stond er bij dezelfde zaak weer een (misschien dezelfde) met een prijs van 40k. Je vind ze gewoon niet meer en als je dus een mooie en goeie hebt, dan is de prijs daar ook naar. Dat is met alle oldtimers.

Gebruikersavatar
Martin van der Zwaard
Berichten: 8693
Lid geworden op: 21 okt 2007, 10:50

Re: "Als ik nu een nieuwe e30 M3 kon bestellen...

Bericht door Martin van der Zwaard » 20 okt 2011, 14:30

Kijk bijvoorbeeld ook eens naar de E30 325i. Jaren geleden kocht je die op elke hoek van de straat voor normale prijzen. Nu vragen ze gerust voor een ding van 200k+ op de teller tegen de 5000,-. En waarom....omdat ze schaars worden. Ze worden afgejakkerd op het circuit of om een boom gehangen door iemand die net zijn rijbewijs heeft maar wel een RWD 325i wil rijden.

Robin
Berichten: 51405
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL

Re: "Als ik nu een nieuwe e30 M3 kon bestellen...

Bericht door Robin » 20 okt 2011, 14:58

@Martin, die prijsopdrijvingen ligt natuurlijk ook voor'n deel aan inflatie en dat er inderdaad van die ouwe M3/190e 2.3-16 handel niks meer bij komt, want niet meer gemaakt. De 'pareltjes'blijven over, de afgeragden gaan naar de sloop. Maar deze rode is 'n pareltje vanweg mede z'n lage kilometerstand, dus ook weinig van genoten. Tuurlijk kun je met zo'n ding dan 25k km per jaar gaan rijden(mooi!) maar dan schrrijft ie af. Dat is wat ik (en ook Rico) bedoel.

Gebruikersavatar
Snipe
Berichten: 12631
Lid geworden op: 12 feb 2008, 20:08
Locatie: Amsterdam

Re: "Als ik nu een nieuwe e30 M3 kon bestellen...

Bericht door Snipe » 20 okt 2011, 15:02

Niemand rijdt met zo'n ding 25.000 per jaar, tenzij je 'm als daily gebruikt natuurlijk. Maar ik durf te wedden dat dat horloge ook afschrijft als je 'm dagelijks gebruikt. Of wordt 'ie beter van een potje golf, het afwaswater en een middagje klussen?

Tom
Berichten: 21736
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35

Re: "Als ik nu een nieuwe e30 M3 kon bestellen...

Bericht door Tom » 20 okt 2011, 15:05

Robin schreef: Buiten dat zie ik 'n E30 M3 als prima kar etc., maar zeer zeker niet als exoot om daar zoveel in de steken,
+1

Robin
Berichten: 51405
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL

Re: "Als ik nu een nieuwe e30 M3 kon bestellen...

Bericht door Robin » 20 okt 2011, 15:19

Snipe schreef:Niemand rijdt met zo'n ding 25.000 per jaar, tenzij je 'm als daily gebruikt natuurlijk. Maar ik durf te wedden dat dat horloge ook afschrijft als je 'm dagelijks gebruikt. Of wordt 'ie beter van een potje golf, het afwaswater en een middagje klussen?
25k km per jaar als daily inderdaad. Waarom niet.

En je kunt zo'n Patek dagelijks bij normale gelegenheden dragen, bij 't douchen/zwemmen doe je 'm af. En bij GOLF draag je GEEN HORLOGE, want die gaan door de SCHWING naar de kloten(mechanische klokken) , ja die Patek houdt geheid z'n waarde, Perry, maar dan draag je 'm gewoon op kantoor, niet op je Mountainbike(zie GOLF), maar je kunt 'm dus 5 6 werkdagen in de week gewoon dragen, bij 'n normale baan en dan zien we over 10/20 jaar weer verder in de veiling.

Zo kocht ik in 2001 een nieuwe stalen Submariner voor 5000,- gulden. Ding heb ik 24/7 gedragen in alle omstandigheden, bekrast maar beproefd, 2008 verkocht voor 3000 euro. En dat bedoel ik niet als handelaar, gewoon particulier. Ding doet nu denk ik 3600/3800,- euro...

Gebruikersavatar
Martin van der Zwaard
Berichten: 8693
Lid geworden op: 21 okt 2007, 10:50

Re: "Als ik nu een nieuwe e30 M3 kon bestellen...

Bericht door Martin van der Zwaard » 20 okt 2011, 16:47

Robin schreef:@Martin, die prijsopdrijvingen ligt natuurlijk ook voor'n deel aan inflatie en dat er inderdaad van die ouwe M3/190e 2.3-16 handel niks meer bij komt, want niet meer gemaakt. De 'pareltjes'blijven over, de afgeragden gaan naar de sloop. Maar deze rode is 'n pareltje vanweg mede z'n lage kilometerstand, dus ook weinig van genoten. Tuurlijk kun je met zo'n ding dan 25k km per jaar gaan rijden(mooi!) maar dan schrrijft ie af. Dat is wat ik (en ook Rico) bedoel.
Nee, dat snap ik wel. Maar zo'n auto koop je ook niet als daily. Nogmaals, dit koop je als je er een voorliefde voor hebt en "even" 50k hebt liggen om er op stuk te slaan.

Gebruikersavatar
Niels
Berichten: 22257
Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
Auto: Prius+
Locatie: Grunn...

Re: "Als ik nu een nieuwe e30 M3 kon bestellen...

Bericht door Niels » 20 okt 2011, 22:26

Snipe schreef:Te duur?

Op 1 oktober is er nog een Evo II met minder dan 4.000 km geveild voor 51.500 euro.
http://www.bonhams.com/eur/auction/19638/lot/153/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Dan is deze te duur. Simpel :lol:

Gebruikersavatar
Tristan
Berichten: 13333
Lid geworden op: 10 feb 2006, 15:06

Re: "Als ik nu een nieuwe e30 M3 kon bestellen...

Bericht door Tristan » 20 okt 2011, 22:29

Wel gaaf zeg, die Evo II. Die zijn nog zeldzamer dan een SportEvo.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 145 gasten