Ik zou er best een willen, voornamelijk omdat ik het mooi vind dat het ding anders en vernieuwend en voor een groot deel van CFRP gefabriceerd is. Ik weet niet precies hoe veel of weinig je zou moeten rijden voor praktisch nut, kosten of dat soort dingen. Wel weet ik dat er genoeg dagen zijn waarop ik minder dan 100 of 200 kilometer rijd, dus van die beperkte range heb je niet zo gek veel last. Zeker niet in de versie met range extender, want die ratelt lekker door zolang je er benzine in gooit.Sperdy schreef:Toch Hielke, die i3, het zal een prima sturende auto zijn. Maar, even kosten/baten/praktisch etc. Dan is dit ding toch gewoon next? Opladen: een ramp. Auto is gewoon te klein voor de prijs. Actieradius: waardeloos. Alleen voor de leasert interssant die dat ding nieuwe hebben voor eind 2013. Namelijk, geen bijtelling. Voor de rest zie ik niet waarom je zo'n i3 zou moeten doen tov. concurrentie (even los van uiterlijk). Kortom, te duur voor te weinig auto. Niet? Het is uiteindelijk een rekensom ..
En op dagen dat je verder moet? Dan kun je toch gewoon een andere auto uit je garage trekken?