Ik trap af met een Mercedes DTM Racer
http://www.evo.co.uk/features/features/ ... llery.html

Yeah!Adje ///M3 schreef:
LOL , neuh....gewoon parate Mercedes-kennis, en eind jaren 80 in 't museum geweest in Stuttgart(Untertürkheim heet 't daar toch?)franktastic schreef:Goed opgelet tijdens rtl autowereld.
Vind dat onvoorstelbaar indrukwekkend, dat ze in die tijd (meer dan 70 jaar geleden) al zo hard gingen. Ze hadden geen eens windtunnels om dat ding aerodynamisch te testen. Nu, in 2010 hebben we als snelste auto een Veyron en die haalt dit al niet eens. Plus dat ze nu, in deze moderne tijden, al moeilijk doen over de banden die 400+ niet volhouden. 73 Jaar geleden kregen ze dat ook voorelkaar.Robin schreef:Rudolf Caracciola reed met deze 750pk W125 in 1937 of was 't 1938 tussen Frankfurt/M-Darmstadt 432kmh, nog steeds de snelste tijd ooit op 'n Autobahn officieel.
Dus ja Autobahnbrenners! ^^^^^Prachtding trouwens...
Ik reed gisteren met een vroege W124. Gek genoeg verschilde dat niet eens zo heel veel van een W123 qua rijden. Dat 'toonbeeld van vernieuwing' was kennelijk meer een uiterlijke zaak.Robin schreef:Vind de W201/124 toonbeelden van vernieuwing destijds
OK, fair enough, maar de 201/124 hadden wel de nieuwe 10tallen miljoenen D Mark kostende en toen state of the art Raumlenkerhinterachse(5puntsbevestiging achterwielophangingsconstructie ) en de 123 niet. In hoeverre je dat in 't standaard rijgedrag?Snipe schreef:Ik reed gisteren met een vroege W124. Gek genoeg verschilde dat niet eens zo heel veel van een W123 qua rijden. Dat 'toonbeeld van vernieuwing' was kennelijk meer een uiterlijke zaak.Robin schreef:Vind de W201/124 toonbeelden van vernieuwing destijds
Wilde ook al happenSnipe schreef:De latere W124's rijden beter, maar die zijn weer niet belastingvrij. Dat was de reden dat we met een vroege op pad waren.
Ik had eigenlijk ook verwacht dat die totaal anders zouden rijden als een W123, ook al omdat mijn 190 ook anders rijdt dan zo'n antiek apparaat. De 300 E van gisteren was dus een verrassing. Leuk om mee te rijden, maar wel tamelijk ouderwets.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten