Wel een stukje dat ie bijna bij 270 ze wiel was verloren

Huh, wut watte wanneer waarom? Heb hier niets gezien toch?
legendarisch filmpje was dateBoonstra schreef: 31 jul 2020, 00:05 De ZH-RR-86 (bekend van TV, vlucht van de politie) is deze week ingeruild bij Van der Bij te Veenwouden.
KlopteBoonstra schreef: 31 jul 2020, 00:05 De ZH-RR-86 (bekend van TV, vlucht van de politie) is deze week ingeruild bij Van der Bij te Veenwouden.
Tja, wat is doodzonde? Deze eigenaar heeft er 13 jaar in gereden met iig een 530i ernaast. Er komt een keer een punt dat je wat anders wilt of dat ‘ie de schuur in gaat voor de verzameling. Mss wil deze man nog een keer een geweldenaar, en dat is de F10 wel natuurlijk, ik snap hem wel (als dat de reden is). E39 is van de oude M’s wel de mooiste maar het wordt wel gewoon oud natuurlijk.eBoonstra schreef: 31 jul 2020, 09:44 Staat nog niet op hun website, maar wel op feezboek. Vorige eigenaar heeft 'm (samen met een E60 530i) ingeruild op een F10 M5 (imo doodzonde). Deze E39 lijkt zo op de foto's nog wel in erg nette staat te verkeren.
Dat ben ik met je eens. Kan twee kanten op, of spijt krijgen, of "dit had ik eerder moeten doen". Je komt er achter door de stap te maken.Arthur schreef: 31 jul 2020, 10:41Tja, wat is doodzonde? Deze eigenaar heeft er 13 jaar in gereden met iig een 530i ernaast. Er komt een keer een punt dat je wat anders wilt of dat ‘ie de schuur in gaat voor de verzameling. Mss wil deze man nog een keer een geweldenaar, en dat is de F10 wel natuurlijk, ik snap hem wel (als dat de reden is). E39 is van de oude M’s wel de mooiste maar het wordt wel gewoon oud natuurlijk.eBoonstra schreef: 31 jul 2020, 09:44 Staat nog niet op hun website, maar wel op feezboek. Vorige eigenaar heeft 'm (samen met een E60 530i) ingeruild op een F10 M5 (imo doodzonde). Deze E39 lijkt zo op de foto's nog wel in erg nette staat te verkeren.
Hallo allen,Hans J. schreef: 04 mei 2019, 11:57Welkom Alex, leuk dat je wat van je laat horen! Ben benieuwd!Alex H. schreef: 01 mei 2019, 21:26 Hallo allen,
Even voorstellen, Alex Hazevoet uit Gennep.
Sinds vandaag de deal gesloten en de nieuwe eigenaar van de Ex van FDD, Hans J (bedankt voor je bericht via `timon). Er worden nog even de puntjes op de i gezet en dan nog cosmetisch het e.e.a. aanpakken.
Was leuk hier in dit draadje de vorige eigenaren met hun ervaringen te zien. Zodra de auto naar mijn zin is zal ik m posten.
Leuk forum!
Groet Alex![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten