Het grote E39 M5 (occasion) draadje
-
- Berichten: 8315
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:02
- Locatie: 036
Het grote E39 M5 (occasion) draadje
Het grote E39 M5 (occasion) draadje
Laatst gewijzigd door Shakes op 01 okt 2009, 20:09, 1 keer totaal gewijzigd.
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15802
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
- Contacteer:
- Tommy
- Berichten: 2133
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 18:09
t'is dat ik het geld niet heb liggen.... en geen zin heb om krom te liggen voor een auto, anders was dit een prachtbak.
Ik zie het al voor me... ondanks 70% no claim een jaarlijkse factuur van 2000-2500 euro van de verzekering, erg veel benzine, wegenbelasting en niet te vergeten de berekende afschrijving.
Ik zie het al voor me... ondanks 70% no claim een jaarlijkse factuur van 2000-2500 euro van de verzekering, erg veel benzine, wegenbelasting en niet te vergeten de berekende afschrijving.
-
- Berichten: 39197
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29
Tsja, die keuze heb ik niet, enige optie is om kilometers bij te gaan houden en op die manier geen bijtelling te hoeven betalen.Dennis Cavallino schreef:Als ik zo'n M5 had zou ik geen leasehok willen.
Tommy,
Heb het geld wel liggen maar denk dat ik er spijt van krijg door de kosten die volgen en de afschrijving.
-
- Berichten: 513
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:24
Gewoon eentje bij de BMW dealer in Duitsland scoren met Europlus garantie... Ondanks dat de NL dealers niet meewerken met Europlus werkt het fantastisch, ik heb al voor EUR 1300 nieuwe spullen op mijn 540i touring laten schroeven..
Is toch geweldig hé: een auto van 9 jaar oud waar nog garantie op zit.. Om met Europlus te kunnen overleggen en zaken af te spreken moet je duits wel goed zijn...
Groet,
Adwo
Is toch geweldig hé: een auto van 9 jaar oud waar nog garantie op zit.. Om met Europlus te kunnen overleggen en zaken af te spreken moet je duits wel goed zijn...
Groet,
Adwo
-
- Berichten: 513
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:24
- HansD
- Berichten: 2372
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:27
- Locatie: Amsterdam
Wil jij niet meer van zulke links posten Adwo, dat is slecht voor mijn relaxtheid op de maandagochtend
Ziet er erg interessant uit. Bijna 90K km dan moet je wel een grote beurt met distributie erbij rekenen maar dan nog is het een interessante prijs.
PS Knot niet om je aan te vallen maar hoezo kun je die M5 zo ophalen? Lijkt me met jou financiële situatie, zoals je die overal gepost hebt, nou niet echt een optie tenzij je thuis blijft wonen en/of een dikke lening afsluit. Dat zou ik niet doen voor zo'n auto, hoe mooi hij ook is.
Ziet er erg interessant uit. Bijna 90K km dan moet je wel een grote beurt met distributie erbij rekenen maar dan nog is het een interessante prijs.
PS Knot niet om je aan te vallen maar hoezo kun je die M5 zo ophalen? Lijkt me met jou financiële situatie, zoals je die overal gepost hebt, nou niet echt een optie tenzij je thuis blijft wonen en/of een dikke lening afsluit. Dat zou ik niet doen voor zo'n auto, hoe mooi hij ook is.
-
- Berichten: 39197
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29
-
- Berichten: 39197
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29
Is ook een plan maar niet ideaal. Ik kijk voor een appartement van max 150.000 euro, zou misschien wel 200.000 von kunnen lenen maar dan moet ik internetten en eten bij de buren. Niet te duur wonen dus, lage servicekosten en wanneer je meer gaat verdienen is er geen plaats voor kinderen maar wel weer plaats voor een leuke prive auto.
Ik moet dat gewoon nog een keer meemaken dat er door mij een ///M de straat in wordt gereden.
Ik moet dat gewoon nog een keer meemaken dat er door mij een ///M de straat in wordt gereden.
-
- Berichten: 406
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 15:05
Ik denk dat er een groot gevaar is om je te verkijken op onderhoud met dit soort auto's.
Ok, als je het puur als enige hobby doet en je hebt het geld ervoor over, ok.
Maar verder moet je ervoor zorgen dat je een paar keer flinke tegenslag kan hebben, zonder dat het financieel zeer doet.
Anders niet aan beginnen. Kijk, hier in Dld zijn ze prima te betalen, maar ik zie mezelf er echt geen 1 rijden de komende jaren. Puur vanwege de 'nebenkosten' en niet vanwege de - aantrekkelijke - vraagprijs.
Ok, als je het puur als enige hobby doet en je hebt het geld ervoor over, ok.
Maar verder moet je ervoor zorgen dat je een paar keer flinke tegenslag kan hebben, zonder dat het financieel zeer doet.
Anders niet aan beginnen. Kijk, hier in Dld zijn ze prima te betalen, maar ik zie mezelf er echt geen 1 rijden de komende jaren. Puur vanwege de 'nebenkosten' en niet vanwege de - aantrekkelijke - vraagprijs.
- Peter Tunissen
- Berichten: 8223
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:47
- Locatie: Weert
- Contacteer:
-
- Berichten: 406
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 15:05
-
- Berichten: 39197
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: dave van marion, Kasteel, Mark 320iS en 397 gasten