Verstappen in een BMW Z4 GT3

Van trackdays tot F1, van Zandvoort tot Laguna Seca, hier gaat het om de laatste honderden van seconden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mathieu
Berichten: 5200
Lid geworden op: 03 feb 2006, 12:43
Locatie: Ergens in brabant

Re: Verstappen in een Porsche

Bericht door Mathieu » 26 nov 2008, 14:00

:'( :hmmm:

Wouter81
Berichten: 9063
Lid geworden op: 12 okt 2006, 11:29
Auto: GR86 | VW California | Mazda 3

Re: Verstappen in een Porsche

Bericht door Wouter81 » 08 dec 2008, 17:11

Verstappen in de bak ipv. Verstappen in een Porsche?
Acht maanden geëist tegen Jos Verstappen voor slaan vrouw

BRUSSEL - Autocoureur Jos Verstappen moest zich maandag voor de rechtbank in het Belgische Tongeren verantwoorden voor het slaan en verwonden van zijn echtgenote, van wie hij feitelijk gescheiden woont. Het Openbaar Ministerie eiste acht maanden cel tegen hem.

Verstappen, die in Maaseik woont, gaf toe dat hij relationele problemen heeft maar zei het overdreven te vinden dat hij hiervoor voor de rechter moest verschijnen.

De advocaat van zijn echtgenote toonde de rechtbank een sms-bericht van afgelopen zondagnacht, waarin Verstappen dreigende taal uitte aan haar adres.

De raadsman vertelde verder dat de autobanden van Verstappens vrouw de voorbije weken al driemaal zijn lek gestoken.

De rechtbank doet uitspraak op 5 januari.

Wouter81
Berichten: 9063
Lid geworden op: 12 okt 2006, 11:29
Auto: GR86 | VW California | Mazda 3

Re: Verstappen in een Porsche

Bericht door Wouter81 » 09 dec 2008, 09:20

Hij is diep gezonken...
De tranen rollen onophoudelijk over zijn wangen. Woede, machteloosheid en ergernis vechten in zijn hoofd om voorrang. De huwelijksperikelen met vrouw Sophie trekken een zware wissel op de gemoedstoestand van Jos Verstappen, zo bekent hij.

De Limburgse coureur hoorde maandag voor de rechtbank in het Belgische Tongeren een voorwaardelijke straf van acht maanden tegen zich eisen, omdat hij zijn eega niet alleen zou hebben bedreigd en geslagen, maar ook de banden van haar auto meerdere malen lek zou hebben gestoken.

,,De ruzies liepen soms hoog op,’’ legt Verstappen, Neerlands succesvolste Formule 1-coureur ooit, uit. ,,Er is veel gebeurd. We hebben elkaar weggeduwd en ik heb een vaas naar mijn kop gekregen, maar ik heb haar nooit geslagen. En met die lekke banden heb ik niets te maken. Ze denken dat ik dat heb gedaan. Dat mag, maar het betekent niet dat het ook heb gedaan. Er wordt van alles bijgehaald om mij in een kwaad daglicht te stellen. Het lijkt wel alsof ik een crimineel ben.’’

De advocaat van zijn vrouw beweerde, zo zegt Verstappen, maandagmorgen bij de zitting zelfs dat zijn zoon Max niet aanwezig was omdat hij ziek zou zijn van alle ellende tussen de ouders. ,,Waanzinnig,’’ bromt hij. ,,Max zat met keelpijn thuis, hij kon gewoon niet mee.’’

Bijna dertien jaar zijn ze getrouwd, Jos en Sophie Verstappen. De laatste jaren ging het moeizaam. ,,Af en toe hebben we het heel leuk met de kinderen,’’ meent Verstappen. ,,Je ziet ze opleven als we met ons vieren zijn.’’

In de rechtszaal wilde hij voor de zitting bijpraten met zijn vrouw. ,,Ik ging naast haar zitten op een bankje, maar haar advocaat trok Sophie meteen weg en zette haar ergens anders neer. Hij wilde niet laten zien dat we leuk met elkaar kunnen praten en zei: meneer Verstappen, ik wil u niet bij Sophie hebben. Anders bel ik de politie.’’

De Limburger beseft dat zijn naam voor eeuwig is besmet. ,,Dit kan ik nooit meer goedmaken,’’ zegt hij. ,,Dit stempel blijft voor eeuwig op mij zitten, laat een levenslang litteken achter. Ik denk dat ik maar een punt zet achter mijn loopbaan. Dit is het me niet waard. Ik ga de anonimiteit in, dat is misschien het beste. Er wordt een vies spelletje gespeeld.’’

Zijn moeder en enkele vrienden steunen hem in deze donkere periode. ,,Die trekken me er wel door,’’ verzekert de Limburger. ,,Ik kom hier ook weer uit, geloof me. Maar dit is wel een kutmaand. Het liefst zou ik meteen in het vliegtuig stappen en tegen iedereen zeggen: zoek het maar uit. Maar ik heb een zoon, voor wie ik zorg en voor wie ik alles doe.’’

Zijn moeder is de enige van de familie die hem bijstaat. ,,Met mijn vader heb ik geen contact meer. Ik kan hem niet eens meer mijn vader noemen. En de laatsten met wie je toch ruzie wilt hebben als vader zijn je kinderen. Voor hen leef je. Als iemand het zwaar heeft en je geeft om hem, dan help je hem.

,,Mijn pa stond vroeger altijd met de handen open, hij ging overal mee naartoe. Nu laat hij me vallen als een baksteen. Als ik hieruit ben, ga ik wat puntjes op de i zetten. Van mijn zus hoef ik ook weinig te verwachten. Zij heeft een moeilijke tijd gehad. Ik heb een huis voor haar gekocht, een auto. Ik heb haar uit de shit geholpen. En nu hoor ik van haar niets. Nul. Ik weet nu wel voor wie ik later altijd klaar moet staan, heb mijn vrienden goed leren kennen.’’

De rechtbank doet op 5 januari uitspraak.

Marco R.
Berichten: 1684
Lid geworden op: 30 sep 2008, 21:43

Re: Verstappen in een Porsche

Bericht door Marco R. » 09 dec 2008, 11:35

Ben benieuwd naar de echte waarheid in bovenstaand verhaal.

Gebruikersavatar
Dennis Cavallino
Berichten: 15802
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
Locatie: Groene Hart
Contacteer:

Re: Verstappen in een Porsche

Bericht door Dennis Cavallino » 09 dec 2008, 13:09

edit: dubbel post door trage servershit. :)
Laatst gewijzigd door Dennis Cavallino op 09 dec 2008, 13:15, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Dennis Cavallino
Berichten: 15802
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
Locatie: Groene Hart
Contacteer:

Re: Verstappen in een Porsche

Bericht door Dennis Cavallino » 09 dec 2008, 13:09

Het is jammer als relaties stuklopen, maar triest als 't uitloopt op ruzies en rechtzaken. Vooral voor de kinderen. Zo'n advocaat drijft partners al helemaal uit elkaar, die hoopt overal een slaatje uit te slaan. Ik hoop dat Jos gewoon blijft racen als 'ie zijn emoties weer een beetje de baas is.

Gebruikersavatar
Mathieu
Berichten: 5200
Lid geworden op: 03 feb 2006, 12:43
Locatie: Ergens in brabant

Re: Verstappen in een Aston Martin

Bericht door Mathieu » 11 mei 2009, 11:31

Hoewel het nieuws pas donderdag officieel bekend wordt gemaakt heeft RTL GP van welingelichte bronnen in Engeland bevestigd gekregen dat Jos Verstappen voor Aston Martin de 24 uur van Le Mans gaat rijden.
Davidson
Met welke bolide Verstappen gaat rijden is nog niet duidelijk. RTL GP gaat er van uit dat het gaat om een derde fabrieksauto. Mogelijk wordt Anthony Davidson één van zijn teamgenoten. De Brit kent Aston Martin-teambaas David Richards van zijn verblijf in de Formule 1 bij BAR. Bovendien reed Davidson voor Richards' team Prodrive al Petit Le Mans.


Vorig jaar
Dit is goed nieuws voor Verstappen en zijn fans. Het was dit seizoen stil rond de Limburger die vorig seizoen nog triomfen vierde in de Le Mans Series en de 24 uur van Le Mans met Jeroen Bleekemolen en Peter van Merksteijn.


Gesprekken
Het project van Van Merksteijn Motorsport werd na een seizoen stopgezet omdat de doelstellingen waren bereikt. Verstappen moest op zoek naar een stoeltje, maar gesprekken met Epsilon Euskadi en Pescarolo liepen op niets uit.

Wouter81
Berichten: 9063
Lid geworden op: 12 okt 2006, 11:29
Auto: GR86 | VW California | Mazda 3

Re: Verstappen in een Aston Martin

Bericht door Wouter81 » 11 mei 2009, 12:05

Geweldig. 8)

Afbeelding

Gebruikersavatar
Mathieu
Berichten: 5200
Lid geworden op: 03 feb 2006, 12:43
Locatie: Ergens in brabant

Re: Verstappen in een Aston Martin

Bericht door Mathieu » 11 mei 2009, 12:57

Afbeelding
Verstappen vorig jaar al in achtervolging op z'n nieuwe racewagen :P

Gebruikersavatar
Niki
Berichten: 117
Lid geworden op: 11 okt 2007, 13:29
Locatie: Limburg

Re: Verstappen in een Aston Martin

Bericht door Niki » 11 mei 2009, 13:58

Als dit doorgaat moét ik geloof naar Le Mans.

Gisteren tijdens de 1000 km. van Spa live genoten van de nieuwe Aston Martin. De snelheid zat er goed in, en ook de betrouwbaarheid was behoorlijk ok. Over het geluid: dat overtreft de Murcielago R-GT. Formule 1 avant la lettre, alleen iets minder absolute decibellen... Waanzinnig gave auto.

O ja, nog een 20 minuten naast Nigel Mansell gestaan, die in het paddock de rondetijden van zijn zoon stond te timen... :)

Shakes
Berichten: 8315
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:02
Locatie: 036

Re: Verstappen in een Aston Martin

Bericht door Shakes » 11 mei 2009, 15:38

Die Jos toch, heb bijna medelijden met hem. GTFOH

Gebruikersavatar
Dennis Cavallino
Berichten: 15802
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
Locatie: Groene Hart
Contacteer:

Re: Verstappen in een Aston Martin

Bericht door Dennis Cavallino » 11 mei 2009, 16:27

@Mathieu: Zijn wij samen sterker/groter/breder dan Nandor?

Zo ja, durf jij dan wat tegen hem te zeggen? :nah:

Gebruikersavatar
Tom V
Berichten: 4861
Lid geworden op: 19 sep 2006, 11:50

Re: Verstappen in een Aston Martin

Bericht door Tom V » 11 mei 2009, 16:28

Hmm Jos Verstappen in m'n favo entry, jammer. :'(

Gebruikersavatar
Mathieu
Berichten: 5200
Lid geworden op: 03 feb 2006, 12:43
Locatie: Ergens in brabant

Re: Verstappen in een Aston Martin

Bericht door Mathieu » 11 mei 2009, 16:33

Dennis Cavallino schreef:@Mathieu: Zijn wij samen sterker/groter/breder dan Nandor?

Zo ja, durf jij dan wat tegen hem te zeggen? :nah:
Oh, jawel hoor.

Nandor :nana:

Shakes
Berichten: 8315
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:02
Locatie: 036

Re: Verstappen in een Aston Martin

Bericht door Shakes » 12 mei 2009, 23:01

hehe jullie wel hoor.

Maar die Jos moet het maar eens tegen mij proberen. :mrgreen:

Gebruikersavatar
Mathieu
Berichten: 5200
Lid geworden op: 03 feb 2006, 12:43
Locatie: Ergens in brabant

Re: Verstappen in een Aston Martin

Bericht door Mathieu » 13 mei 2009, 09:19

Nandor schreef:hehe jullie wel hoor.

Maar die Jos moet het maar eens tegen mij proberen. :mrgreen:
Voor een robbertje oud hollandsch kaakje meppen of voor een leuk stukje stuurwerk op een circuit :?:

Pas op, he! Verstappen is geboren in een woonwagen.

:whistle: :whistle:

Shakes
Berichten: 8315
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:02
Locatie: 036

Re: Verstappen in een Aston Martin

Bericht door Shakes » 13 mei 2009, 12:20

Dan is hij al gewend aan een paar plankjes ;)

Zonder dollen, die gozer is toch steeds meer de Patrick Kluivert van de autosport?

N.

Gebruikersavatar
Dennis Cavallino
Berichten: 15802
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
Locatie: Groene Hart
Contacteer:

Re: Verstappen in een Aston Martin

Bericht door Dennis Cavallino » 13 mei 2009, 16:45

Als 't van die marketingracertjes zijn is 't niet goed en als ze een beetje ouderwets knokken en hun vrouw een paar klappen op de reet geven is 't niet goed. Het is nooit goed.

:roflol:

Robin
Berichten: 51353
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL

Re: Verstappen in een Aston Martin

Bericht door Robin » 13 mei 2009, 17:07

Ik zie Verstappen nog steeds als 'beste Nederlandse coureur', by far....

Als mens met z'n wel en wee, weet ik 't niet. Rare dingen inderdaad. Sophie Kumpen vond ik vroeger best 'n mooie meid overigens.


*googlet op Sophie en vindt niks* :hmmm:

Gebruikersavatar
Gijzer
Berichten: 1339
Lid geworden op: 28 mar 2006, 20:51
Locatie: Elke bocht is een uitdaging.

Re: Verstappen in een Aston Martin

Bericht door Gijzer » 15 mei 2009, 14:47

Robin schreef:Ik zie Verstappen nog steeds als 'beste Nederlandse coureur', by far....

Als mens met z'n wel en wee, weet ik 't niet. Rare dingen inderdaad. Sophie Kumpen vond ik vroeger best 'n mooie meid overigens.


*googlet op Sophie en vindt niks* :hmmm:
Dan google je toch niet goed.......

Afbeelding

Gebruikersavatar
Niki
Berichten: 117
Lid geworden op: 11 okt 2007, 13:29
Locatie: Limburg

Re: Verstappen in een Aston Martin

Bericht door Niki » 19 mei 2009, 22:12

En de kogel is door de kerk! :df:

http://www.verstappen.nl/nieuws/7237.html" onclick="window.open(this.href);return false;


Zometeen nog een camping boeken in de buurt van Le Mans, dit moet toch weer live meegemaakt worden!

Wouter81
Berichten: 9063
Lid geworden op: 12 okt 2006, 11:29
Auto: GR86 | VW California | Mazda 3

Re: Verstappen in een Aston Martin

Bericht door Wouter81 » 19 mei 2009, 22:41

Ah, geweldig mooi! Prachtige auto, de juiste klasse (LMP1), geen stinkdiesel en in de mooiste livery die bestaat, de Gulf kleuren. 8)

Robin
Berichten: 51353
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL

Re: Verstappen in een Aston Martin

Bericht door Robin » 19 mei 2009, 22:41

^^^^
mooi man. Joske in 'n Aston, stoer! :hosanna:

Gebruikersavatar
Dennis Cavallino
Berichten: 15802
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
Locatie: Groene Hart
Contacteer:

Re: Verstappen in een Aston Martin

Bericht door Dennis Cavallino » 20 mei 2009, 10:08

Goed bezig!

Hij heeft 't over 't wennen aan het beperkte zicht vanuit de cockpit, maar als je die foto ziet vanuit de stoel, dan kun je gerust stellen dat er GEEN zicht is linksvoor en rechtsvoor door die enorme A-stijlen. Lijkt me nogal klote met insturen en inhalen in druk verkeer. Zal wel goedkomen, maar ik wist niet dat dat zo extreem was, van buiten lijkt 't net 1 grote ronde voorruit.

Gebruikersavatar
Mathieu
Berichten: 5200
Lid geworden op: 03 feb 2006, 12:43
Locatie: Ergens in brabant

Re: Verstappen in een Aston Martin

Bericht door Mathieu » 20 mei 2009, 15:12

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 271 gasten