Wie word er kampioen in de F1?

Van trackdays tot F1, van Zandvoort tot Laguna Seca, hier gaat het om de laatste honderden van seconden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jan Visser
Berichten: 1873
Lid geworden op: 09 feb 2006, 21:30
Locatie: Leeuwarden

Wie word er kampioen in de F1?

Bericht door Jan Visser » 03 mar 2006, 21:24

Volgende week begint het nieuwe seizoen F1.Wie denken julie dat er kampioen gaat worden?Zowel bij de rijders als bij de constructeurs.Ik heb Mc Laren hoog staan en ik denk dat Kimi kampioen word.

Gebruikersavatar
Michel P
Berichten: 12572
Lid geworden op: 01 feb 2006, 13:37

Bericht door Michel P » 04 mar 2006, 09:15

Heb gisteren op Motors TV een voorbeschouwing gekeken. Renault F1, Honda, Mc Laren en als outsiders BMW en Ferrari. Maar door alle wijzigingen kunnen er wel eens leuke verrassingen uitkomen.

Hoop dat er eindelijk weer eens gevechten ala A1 GP komen, van de optochten van de laatste jaren word ik niet vrolijk.

Michel

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 39596
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.50
Locatie: Boven Barcelona

Bericht door Arthur » 04 mar 2006, 10:52

Renault en Honda doen het goed in de tests.
Mclaren bleef toch juist iets achter?
Ferrari deed ook aardig mee dacht ik.
Maar wie wordt er kampioen?
'k Weet niet of Alonso alle steun krijgt bij Renault nu hij naar McLaren gaat, zeker aan het eind vh seizoen kan hem dat wel eens opbreken.
Button vind ik heel goed maar zie ik geen kampioen in, nog niet...
Schumacher blijft altijd gevaarlijk, zeker een kanshebber.
En als McLaren het nu wel eens op een rijtje heeft geef ik Raikkonen de grootste kans.
Maar die heeft weer een malloot als teammaat en dat kan hem ook kostbare punten schelen.

Gebruikersavatar
Dennis Cavallino
Berichten: 15802
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
Locatie: Groene Hart
Contacteer:

Bericht door Dennis Cavallino » 04 mar 2006, 10:59

Ik hoop dat Kimi kampioen wordt. Ik ben nooit een echte fan van hem geweest, maar het afgelopen seizoen heeft 'ie zoveel pech gehad en was hij altijd de snelste, die moet gewoon maar eens winnen.

Alonso moet zich komend seizoen pas echt gaan bewijzen. Hij heeft afgelopen jaar nooit 100% van zijn kunnen (hoeven) laten zien.

Schumacher. Ik hoop dat hij nog wat kan laten zien.

Afgelopen jaar weinig races kunnen kijken, zal dit seizoen wel weer hetzelfde zijn. Schoonfamilie.... :cry:

:D

Gebruikersavatar
Jan Visser
Berichten: 1873
Lid geworden op: 09 feb 2006, 21:30
Locatie: Leeuwarden

Bericht door Jan Visser » 04 mar 2006, 12:49

Mc Laren had problemen met z'n motoren en die schijnen te zijn opgelost.Kimi zegt dat ie meer vertrouwen in dit seizoen heeft dan ie vorig jaar begin in het seizoen.Ik vind dat ie 1 van de beste coureurs in het veld is,misschien wel de beste.Van mij mag ie het kampioenschap winnen.Hij heeft al zoveel pech gehad.Alonso ben ik nooit echt een fan van geweest.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 102 gasten